Aνοιγμα σε νεο τομεα για τη Westnet

Την είσοδό της στην αγορά των τηλεοράσεων μέσω της αποκλειστικής συνεργασίας με τη Hitachi, ανακοίνωσε η Westnet Distribution σε συνάντηση με εκπροσώπους του Τύπου, σήμερα, 23 Μαΐου. Ο διευθύνων σύμβουλος της Westnet, Ρόμπυ Μπουρλάς, σημείωσε ότι η αποκλειστική συνεργασία με τη Hitachi αποτελεί την πρώτη κίνηση για την δημιουργία ενός νέου τομέα, αυτού του Εικόνα – Ήχος, στις δραστηριότητες της Westnet.

 

Μάλιστα, ο επικεφαλής της Westenet γνωστοποίησε ότι ο κ. Δημήτρης Βαρελάς, προερχόμενος από τη Sony Hellas, έχει ήδη ενταχθεί στο δυναμικό της Westnet προκειμένου να συμβάλει στην ενίσχυση του νέου τομέα της εταιρείας. Είναι λογικό, λοιπόν, να υποθέσουμε ότι το επόμενο διάστημα η Westnet θα προχωρήσει σε νέες συνεργασίες προς αυτή τη κατεύθυνση, είτε με νέα προϊόντα της Hiatchi ή ακόμα και με άλλες εταιρείες.

 

Εξηγώντας την είσοδο της Westnet στην αγορά της τηλεόρασης, ο κ. Μπουρλάς επεσήμανε ότι υπάρχει ένα κενό που μπορεί να εκμεταλλευθεί η εταιρεία. Συγκεκριμένα, οι μεγάλοι “παίκτες” (Samsung, LG, Sony) προσφέρουν ποιοτικά μοντέλα αλλά σε υψηλές τιμές. Αντίθετα, τα άλλα brands διαθέτουν μοντέλα με χαμηλότερες τιμές έως και 25%, τα οποία, όμως, συνοδεύονται από παράπονα εκ μέρους των καταναλωτών. Σύμφωνα με τον κ. Μπουρλά, η Westnet θα μπορέσει μέσω της Hitachi να προσφέρει στους καταναλωτές μοντέλα με την ίδια ποιότητα των top brands, αλλά με 15% χαμηλότερες τιμές. Στόχος για την επόμενη τριετία είναι οι τηλεοράσεις Hitachi να αποσπάσουν μερίδιο 5% στην ελληνική αγορά.

 

PHOTO 3

 

Για την συνολική εικόνα της Westnet, o επικεφαλής της τόνισε ότι το 2015 ήταν μια πολύ καλή χρονιά, αφού ο τζίρος αυξήθηκε κατά 35% σε ετήσια βάση (από €69,464 εκατ. στα €93,4 εκατ.) ενώ η κερδοφορία EBT έφτασε τα 1,2 εκατομμύρια. Το 70% του συνολικού τζίρου της Westnet προέρχεται από το consumer και το υπόλοιπο 30% από το commercial κομμάτι. Επίσης, το 60% αφορά προϊόντα comouting, 33% mobility και 7% αξεσουάρ.

 

O country manager της Hitachi για την Ελλάδα, κ. Απόστολος Καρύδας, τόνισε από τη μεριά του ότι η συνεργασία με τη Westnet θα δώσει στην εταιρεία την ευκαιρία να ανακτήσει το μερίδιο αγοράς που έχει απωλέσει. Συγκεκριμένα, η “ελληνική” Hitachi διαθέτει προϊόντα της ιαπωνικής εταιρείας και σε άλλες χώρες της περιοχής, με τον τζίρο, όμως, να συρρικνώνεται από τα €25 εκατ. στα €9 εκατ. τα τελευταία χρόνια, με τα €6,5 εκατ. να προέρχονται από την Ελλάδα. Ο κ. Καρύδας εξήγησε ότι υπήρχε η θέληση για επενδύσεις αλλά το ρίσκο που “συνοδεύει” την οικονομική κατάσταση στη χώρα μας δεν άφηνε πολλά περιθώρια. Το ρίσκο αυτό μειώνεται κατακόρυφα μέσω της συνεργασίας με τη Westnet.

 

Τέλος, ο εμπορικός διευθυντής της Westnet, Γιώργος Δαβιώτης, σημείωσε ότι οι τηλεοράσεις Hitachi θα βρίσκονται άμεσα σε όλο των δίκτυο συνεργατών της Westnet και σε επιλεγμένες αλυσίδες καταστημάτων που εμπορεύονται προϊόντα τεχνολογίας. Μάλιστα, στη Westnet θεωρούν ότι μέσω αυτών των καναλιών θα μπορέσουν να τοποθετηθούν καλύτερα στην αγορά τηλεοράσεων, αφού οι μεγάλοι retailers θα έχουν προφανώς κλεισμένες συμφωνίες με τους άλλους κατασκευαστές τηλεοράσεων, κάτι που καθιστά δύσκολη την είσοδο ενός καινούριου “παίκτη”.

Related Posts