Διαρκης καινοτομια με επικεντρο τον πελατη

Δεν απαιτούνται και πολλά για να καταλάβουμε αν μια εταιρεία έχει στο mentalité της την καινοτομία. Αρκεί μια μικρή ιστορική αναδρομή στα ορόσημα προηγούμενων εποχών και η αναφορά στα σημερινά επιτεύγματα για να αναδυθεί ο innovative χαρακτήρας της. Και αυτό ακριβώς ισχύει για τη Xerox, μια εταιρεία συνώνυμο της καινοτομίας, η οποία άλλαξε και συνεχίζει να αλλάζει τον τρόπο που εργάζονται και δημιουργούν εκατομμύρια άνθρωποι, κάνοντάς τους καθημερινά πιο παραγωγικούς.

Η αφοσίωση στην καινοτομία είναι συνυφασμένη με όλες τις δραστηριότητες στη Xerox. Κάτι που συμβαίνει άλλωστε από τη στιγμή της ίδρυσής της το 1906, όταν και ηγήθηκε της δημιουργίας φωτογραφικού χαρτιού και εξοπλισμού. Αλλά και στη συνέχεια, το 1946, με την ανακάλυψη της Xerography (ξηρογραφία), της μεθόδου που έγινε συνώνυμη της φωτοτυπίας και άλλαξε μια για πάντα την παραγωγικότητα και τον τρόπο που εργαζόμαστε.

Ακρογωνιαίος λίθος στον καινοτομικό χαρακτήρα της Xerox είναι, όμως, το γεγονός ότι η καινοτομία δεν γίνεται για την… καινοτομία. Αντιθέτως, η καινοτομία έχει ως στόχο να κάνει τη διαφορά για τον πελάτη.

Αφιερώνοντας πάνω από το 3,2% των εσόδων της, δηλαδή $577 εκατ. σε έρευνα και τεχνολογία, μόνο το 2014, η Xerox αποδεικνύει στην πράξη ότι η εξέλιξη βρίσκεται στον πυρήνα της φιλοσοφίας της, σήμερα περισσότερο από ποτέ. Χαρακτηριστικά παραδείγματα, αποτελούν η τεχνολογία Solid Ink την οποία συναντάμε στα μοντέλα Color Qube, αλλά και η πλατφόρμα ConnectKey που υπάρχει σε όλες τις νέες λύσεις της Xerox.

H τεχνολογία Solid Ink χρησιμοποιεί ink sticks αντί για υγρό μελάνι ή toner powder, τα οποία βρίσκουμε στους συνηθισμένους εκτυπωτές. Τα sticks αυτά θερμαίνονται δημιουργώντας ζωντανά χρώματα τα οποία δίνουν εκτυπώσεις επιπέδου offset, με υψηλότερη ταχύτητα εκτύπωσης από εκείνη των inkjet συστημάτων και κόστος μικρότερο από την αντίστοιχη laser τεχνολογία.

Αντίστοιχα, η πλατφόρμα ConnectKey, προσφέρει στον χρήστη μια σειρά από σημαντικά πλεονεκτήματα, όπως ευκολία στη διαχείριση και ενιαίο τρόπο λειτουργίας για αυξημένη παραγωγικότητα, δυνατότητα σάρωσης και αποθήκευσης αρχείων απευθείας στο cloud, υποστήριξη mobile συσκευών για εκτύπωση οποιουδήποτε εγγράφου από οπουδήποτε και δυνατότητα ελέγχου κόστους μέσω ενεργοποίησης περιορισμών.

Ακρογωνιαίος λίθος στον καινοτομικό χαρακτήρα της Xerox είναι, όμως, το γεγονός ότι η καινοτομία δεν γίνεται για την… καινοτομία. Αντιθέτως, η καινοτομία έχει ως στόχο να κάνει τη διαφορά για τον πελάτη. Δεν είναι τυχαίο ότι μέσω του προγράμματος “Customer Led Innovation” οι ερευνητές της Xerox συνεργάζονται απευθείας με τους πελάτες ώστε να ανταποκριθούν καλύτερα στις ανάγκες και τις απαιτήσεις τους. Επιπλέον, το πρόγραμμα “Open Xerox” επιτρέπει στους πελάτες να κάνουν test drive σε νέες υπηρεσίες και εφαρμογές, είτε αυτές βρίσκονται στα σπάργανα είτε είναι σε φάση ωριμότητας.

Από την εφεύρεση της ξηρογραφίας, λοιπόν, έως την ανάπτυξη λύσεων και υπηρεσιών που ενσωματώνουν την αιχμή της τεχνολογίας, η Xerox προάγει την καινοτομία και πραγματοποιεί τολμηρές κινήσεις που αλλάζουν το επιχειρηματικό τοπίο και απελευθερώνουν τους πόρους των επιχειρήσεων. Έτσι ώστε να εστιάζουμε σε αυτό που έχει πραγματικά σημασία: την επαγγελματική μας δραστηριότητα.

Related Posts