Xerox Hellas: δυναμικα στη νεα χρονια

SONY DSC

Από 1 Ιανουαρίου 2017, η Xerox χωρίζεται σε δύο ανεξάρτητες εταιρείες και περνά σε μια νέα φάση σε παγκόσμιο επίπεδο. Σε ότι αφορά την Ελλάδα, η Xerox Hellas, αναμένεται να εστιάσει ακόμα περισσότερο στην αποτελεσματικότερη κάλυψη των αναγκών των πελατών της, ενώ οι λύσεις Next Generation MPS θα αποτελέσουν ένα πολύ σημαντικό «όπλο» στα χέρια των συνεργατών.

Ο Θωμάς Αρβανιτέλλης, διευθυντής πωλήσεων αντιπροσώπων και συνεργατών της Xerox Hellas, αναλύει τα πλάνα της εταιρείας για το επόμενο διάστημα και τους στόχους για τη νέα χρονιά.

 

 

Περιγράψτε τους βασικούς άξονες ανάπτυξης της Xerox Hellas για τη νέα χρονιά. Σε ποιους τομείς θα εστιάσετε και πως επηρεάζει αυτό το δίκτυο των συνεργατών σας;

 

Η Xerox Hellas, λαμβάνοντας υπόψη τα σημεία υπεροχής της και τις ευκαιρίες που προκύπτουν από τη δυναμική της αγορά, εστιάζει σε πέντε βασικούς πυλώνες ανάπτυξης για το 2017:

 

  1. Ενίσχυση και διαφοροποίηση των παρεχόμενων υπηρεσιών στον τομέα του εγγράφου, μέσα από το Next Generation MPS.

Πρόκειται για το επόμενο βήμα στις ποιοτικές υπηρεσίες προς τον πελάτη, συνδυάζοντας την προηγούμενη εμπειρία μας, με νέες καινοτόμες λύσεις ροών εργασίας, διευκολύνοντας και επιταχύνοντας την παραγωγικότητα των πελατών μας.

Οι συνεργάτες θα έχουν την δυνατότητα σημαντικής διαφοροποίησης από την υπόλοιπη αγορά του MPS, χρησιμοποιώντας στο μέγιστο την τεχνολογία και τεχνογνωσία της Xerox, αποτελώντας  επιπλέον λύσεις στην «φαρέτρα» των υπηρεσιών που θα προσφέρουν.

 

  1. Υπηρεσίες MPS και για τις SMB εταιρίες στην Ελληνική αγορά.

Σε μια αγορά όπως η Ελληνική, όπου κυριαρχούν οι μικρές εταιρίες των 5-10 ατόμων,  χρειάζονται ευέλικτα σχήματα υπηρεσιών που καλύπτουν τις αυξανόμενες ανάγκες για παραγωγικότητα και μείωση χρόνου ενασχόλησης των λιγοστών υπαλλήλων στην διαχείριση των εγγράφων τους. Μαζί με τους συνεργάτες μας, αναπτύξαμε τα απαραίτητα εργαλεία για να καλύψουν όλο το φάσμα των αναγκών των εταιριών που απευθύνονται από την πιο μικρή προσωπική επιχείρηση έως μεγάλες πολυεθνικές εταιρίες.

 

  1. Έγχρωμες παραγωγικές λύσεις Α3

Επέκταση της ηγετικής μας θέσης στην αγορά των Α3 εγχρώμων παραγωγικών λύσεων, με παρουσίαση νέων, ποιοτικών λύσεων στο απαιτητικό περιβάλλον των γραφικών τεχνών, διευρύνοντας ακόμα περισσότερο την γκάμα προϊόντων μας. Η συγκεκριμένη κατηγορία είναι στρατηγικής σημασίας για την Xerox, με συνεχείς επενδύσεις σε τεχνολογία και εξειδικευμένα λογισμικά διαχείρισης εκτυπώσεων και χρωμάτων.

 

  1. Νέες υπηρεσίες Communication & Marketing Services στους πελάτες μας μέσα από το κανάλι συνεργατών μας.

Σε συνέχεια της σημαντικής επιτυχίας των τελευταίων ετών στην υπηρεσία CMS στους εταιρικούς πελάτες της Xerox Hellas, μεταφέρουμε τη γνώση και δυνατότητα παροχής της υπηρεσίας αυτής και σε συγκεκριμένους πιστοποιημένους συνεργάτες μας. Μέσα από το CMS, εστιάζουμε στις marketing ενέργειες και project προώθησης της εταιρικής εικόνας των πελατών μας. Το ειδικευμένο τμήμα της Xerox Hellas, αναλύει τις απαιτήσεις των πελατών μας και προσφέρει τις βέλτιστες, οικονομικότερες λύσεις της αγοράς, σε όποια marketing έντυπα και υλικά έχουν ανάγκη οι πελάτες μας, για να διαδώσουν με τη σειρά τους, με τον καλύτερο και ποιοτικότερο τρόπο, τις αξίες και την εταιρική τους ταυτότητα.

 

  1. Ενδυνάμωση των λύσεων Α4 στην Ελληνική αγορά, μέσα από το κανάλι συνεργατών μας και αλυσίδων retail.

Όπως και το 2016, όπου εστιάσαμε στην απαιτητική και άκρως ανταγωνιστική αγορά του Α4 με σημαντική αύξηση του market share μας, έτσι και φέτος, με στοχευμένα προγράμματα και σημαντικό αριθμό παρουσιάσεων νέων Α4 προϊόντων, με τεχνολογικές καινοτομίες που βοηθάνε την καθημερινότητα του πελάτη, στοχεύουμε σε περαιτέρω αύξηση του μεριδίου μας.

 

Όλα τα ανωτέρω αποτελούν την συνταγή της επιτυχίας μας, για την νέα χρονιά.

 

 

 

Υπάρχει κάποια αξιοσημείωτη αλλαγή στη σχέση της Xerox Hellas με το κανάλι, μετά τις τελευταίες οργανωτικές αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν διεθνώς;

 

Οι αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν στην Xerox, από αρχές του έτους, δεν είχαν αξιοσημείωτη επίπτωση στην οργάνωση της Xerox Hellas, και την «Go to Market» στρατηγική μας. Με την νέα αρχή της εταιρίας, αναμένουμε σημαντικά οφέλη από την εστίαση της Xerox παγκοσμίως, σε καινοτόμα προϊόντα, νέες υπηρεσίες προς τους πελάτες μας και μεγαλύτερες επενδύσεις στο R&D της εταιρίας μας.

 

Πρόσφατα ανακοινώσατε τη συνεργασία σας με την εταιρεία Κωτσόβολος. Πόσο σημαντικό πιστεύετε ότι είναι το retail συνολικά για τη Xerox, αλλά και η συγκεκριμένη συνεργασία ειδικότερα, και τι προσδοκίες έχετε από μία τέτοια κίνηση;

 

Μέσα από την ανάπτυξη συνεργασιών στο retail business και με παράλληλο, συνεχή εμπλουτισμό της γκάμας της, η Xerox επιθυμεί να καλύπτει τους πελάτες που αναζητούν καθημερινές λύσεις διαχείρισης έγγραφων για τη μικρή επιχείρηση και το προσωπικό γραφείο, που παραδοσιακά καλύπτονται από στις αλυσίδες retail.

Τελευταία, υπάρχει επιπλέον η μετεξέλιξη των αλυσίδων, σε B2B hot spots, που καλύπτουν συνολικά πελάτες τους με τεχνολογικές λύσεις, με προοπτική ανάπτυξης στο μέλλον. Η συνεργασία με την Κωτσόβολος, όπως και με όλες τις γνωστές αλυσίδες retail που συνεργαζόμαστε, καλύπτουν τους ανωτέρω στόχους και με απώτερο σκοπό την εμφάνιση του ονόματος Xerox σε κάθε σημείο της καθημερινότητάς μας, πέραν από το πεπερασμένο χώρο του γραφείο, που ο περισσότερος κόσμος μας έχει συνηθίσει.

Έτσι κι αλλιώς η εργασία έχει ξεφύγει από τα στενά όρια του γραφείου μέσω του cloud και των mobile workers.

 

Στην αγορά διαφαίνεται μία αισιόδοξη στάση ως προς την νέα χρονιά και αυτό φαίνεται να υποστηρίζεται και από τις κινήσεις των διεθνών κατασκευαστών. Για τη Xerox Hellas, πως ολοκληρώθηκε το 2016 και τι περιμένετε (σε επίπεδο ανάπτυξης) από το 2017; Θεωρείτε πως θα είναι μία καλύτερη χρονιά για τους συνεργάτες σας;

 

Η Xerox Hellas μέσα σε δύσκολο οικονομικοπολιτικό κλίμα και στο 2016, κατάφερε να καλύψει στο ακέραιο τους στόχους που έθεσε αρχές του έτους και να επιτύχει αύξηση, μέσω του καναλιού συνεργατών της. Ήδη, το τελευταίο τρίμηνο του έτους είχαμε σημαντικές υπογραφές συμβολαίων υπηρεσιών και εγκαταστάσεις παραγωγικών λύσεων, που έδειξε την τάση της αγοράς. Με τον ίδιο θετικό ρυθμό ξεκινά και το 2017, δίνοντας μας αισιοδοξία για ανάπτυξη και εφέτος.

 

Πρόσφατα ολοκληρώθηκε η καμπάνια των «5 ετών εγγύησης». Ποια ήταν η ανάγκη δημιουργίας της συγκεκριμένης προσφοράς, και πως έγινε αποδεκτή από τους πελάτες σας;

 

Με την συγκεκριμένη προωθητική ενέργεια θελήσαμε εξωτερικεύσουμε τη γνώση και δύναμη που αποκτήσαμε όλα αυτά τα έτη, κτίζοντας ένα άρτιο και καταρτισμένο δίκτυο τεχνικών αντιπροσώπων σε όλη την Ελλάδα. Δώσαμε σε όλους τους πελάτες μας τη δυνατότητα να έχουν κάτι μοναδικό για την Ελληνική αγορά: Εγγύηση και τις καταξιωμένες υπηρεσίες συντήρησης Xerox για Α4 συσκευές στο χώρο τους, ανεξαρτήτως περιοχής εγκατάστασης. Η πρωτοποριακή αυτή ενέργεια αγκαλιάστηκε από την αγορά και κατάφερε να διπλασιάσει τις πωλήσεις των συγκεκριμένων προϊόντων σε σχέση με το 2015, δίνοντάς μας σημαντικό μερίδιο αγοράς σε μια κατηγορία προϊόντων (Α4 printers – MFP, 20-30 ppm), που παραδοσιακά δεν είναι η δυνατή μας.

 

Σε επίπεδο νέων προϊόντων, τι μπορούμε να περιμένουμε το επόμενο τρίμηνο; Υπάρχει κάποια «έκπληξη» που ετοιμάζετε και για την οποία θα μπορούσαμε να αποκαλύψουμε κάποια στοιχεία;

 

Μια εταιρία όπως η Xerox, με πάνω από 1.500 αναγνωρισμένες πατέντες ανά έτος, δύσκολα μπορεί να μείνει «στα ίδια». Το μόνο που μπορώ να αποκαλύψω για το 2017 είναι ότι αναμένεται να είναι η χρονιά με τον μεγαλύτερο αριθμό ανακοινώσεων νέων προϊόντων με καινοτόμες τεχνολογίες στην ιστορία της Xerox, δημιουργώντας «θόρυβο» στην αγορά πληροφορικής.

 

Σε ό,τι αφορά το δίκτυο συνεργατών σας, στοχεύετε σε επιπλέον ανάπτυξη (και αν ναι, προς ποια κατεύθυνση: γεωγραφικά, προϊοντική εξειδίκευση, υπηρεσίες κ.λπ.), ή είστε ευχαριστημένος με την υπάρχουσα κατάσταση;

 

Αυτή τη στιγμή, η Xerox Hellas κατέχει το μεγαλύτερο και μακροβιότερο δίκτυο συνεργατών στην Ελληνική αγορά, με συνεργάτες που είναι μαζί μας για πάνω από 25 συναπτά έτη, κάτι πραγματικά μοναδικό για την αγορά Πληροφορικής. Παρά την πλήρη γεωγραφική κάλυψη από το κανάλι μας, στο οποίο έχουμε αμέριστη εμπιστοσύνη για μετάδοση των ποιοτικών υπηρεσιών μας, θα κινηθούμε και εφέτος επιλεκτικά, ώστε να συνεργαστούμε είτε με εξειδικευμένες εταιρίες που δραστηριοποιούνται σε κάθετες αγορές που έχουν ενδιαφέρον για εμάς, είτε με συνεργάτες που μπορούν να επιδώσουν προστιθέμενη αξία στις προσφερόμενες λύσεις και υπηρεσίες μας.