Κάποτε είχαν διακριτούς ρόλους στο εσωτερικό των επιχειρήσεων. Πλέον ΙΤ υποδομές και printing συγκλίνουν υπό την “πίεση” της παραγωγικότητας και της δημιουργίας μεγαλύτερης αξίας, για όλους. Και εδώ είναι που εμφανίζονται οι ευκαιρίες που πρέπει να εκμεταλλευθούν οι συνεργάτες. Με λίγα λόγια “Work Can Work Better”, δηλαδή το νέο brand campaign της Xerox που εστιάζει ακριβώς στο πως οι συνεργάτες του καναλιού πρέπει να κινηθούν για να μεγιστοποιήσουν τα οφέλη που προσφέρει η νέα εποχή αλλά και πως θα βοηθήσουν τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις να γίνουν πιο παραγωγικές μέσω του printing.
Ξεκινώντας θα πρέπει να πούμε ότι το “Work Can Work Better” έρχεται δύο χρόνια μετά το επιτυχημένο “Made Simple” του 2013 μόνο που αυτή τη φορά προχωρά ένα βήμα παραπέρα. Το νέο brand campaign της Xerox δεν περιορίζεται απλά στον να ορίσει ποια είναι η Xerox, όπως στο παρελθόν, αλλά δίνει έμφαση στο ποιες διαδικασίες η εταιρεία μπορεί να βελτιώσει. Και πράγματι αυτό είναι που ζητάνε οι σύγχρονες επιχειρήσεις, την βελτίωση των εταιρικών διαδικασιών τους η οποία μεταφράζεται σε χρήμα. Ένα το κρατούμενο, λοιπόν, αφού το νέο brand campaign ετοιμάζει το έδαφος στους συνεργάτες για να πουν στους δυνητικούς πελάτες μια πειστική ιστορία μετεξέλιξης της επιχείρησής τους.
Από τα πρώτα βήματά της η Xerox υπήρξε μια εταιρεία με γνώμονα τη σύγκλιση ανθρώπου και τεχνολογίας. Και δεν θα μπορούσε να είναι αλλιώς αφού μόνο μια ανθρωποκεντρική τεχνολογία μπορεί να αποδώσει τα μέγιστα επί του πεδίου, δηλαδή την ώρα της δουλειάς. Εδώ βρίσκουμε το δεύτερο σημαντικό στοιχείο του νέου brand campaign καθώς εστιάζει στο πως οι άνθρωποι χρησιμοποιούν και επωφελούνται από την τεχνολογία. Και αυτό είναι που θέλει να ξέρει ο τελικός πελάτης, ότι έχει στα χέρια τους μια λύση που θα του τα λύσει και όχι να του δέσει.
Σε τελική ανάλυση το νέο brand campaign προέκυψε από την ανάγκη να δοθεί στους συνεργάτες η ευκαιρία να κάνουν την πρότασή τους προς τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις πιο πειστική. Και γι’ αυτό το “Work Can Work Better” απαντά σε απλές αλλά ουσιαστικές ερωτήσεις. Πως μπορούν οι SMBs να βελτιώσουν τη ροή των εργασιών τους; Πως μπορούν να γίνουν πιο παραγωγικές; Και τελικά πως αυτό αποτυπώνεται σε αξία; Το μόνο πλέον που έχουν να κάνουν οι συνεργάτες του καναλιού είναι να πάρουν το μήνυμα και να το κάνουν “προσωπικό” για κάθε επιχείρηση στην οποία απευθύνονται.