22.7 C
Athens
25/04/2024
Biztech

Ο πολυλειτουργικός εκτυπωτής γίνεται ο “βοηθός εργασίας” σας

Πρόσφατη μελέτη της Gartner αναφέρει ότι «Η Xerox επαναπροσδιορίζει τη πολυλειτουργική συσκευή στο γραφείο ως ‘βοηθό εργασίας’ του μέλλοντος». Όσο κι αν αυτό με μια πρώτη ανάγνωση φαντάζει υπερβολικό, δεν είναι. Οι σύγχρονοι πολυλειτουργικοί εκτυπωτές (MFPs) της Xerox κάνουν τα πάντα: εκτυπώνουν, σαρώνουν, αντιγράφουν, αποστέλλουν τα τιμολόγιά σας, μεταφράζουν τις επιστολές σας, προστατεύουν τα έγγραφά σας και γενικά αποτελούν τη «γέφυρα» μεταξύ χαρτιού και ψηφιακού κόσμου.

 


 

Ποια επιχείρηση δεν θα ήθελε έναν τέτοιο συνεργάτη; Μέσω των ενσωματωμένων και πρόσθετων λειτουργιών που προσφέρουν τα MFPs της Xerox, διευκολύνουν την ευελιξία στο χώρο εργασίας κάτι που το επιτυγχάνουν σε μεγάλο βαθμό μέσω των apps.

Καθώς η αγορά απομακρύνεται από τις πολλές και ανεξάρτητες συσκευές, οι εφαρμογές έρχονται να ανοίξουν το δρόμο για να ξεκαθαρίσουν τις δυνατότητες του ψηφιακού χώρου εργασίας, ειδικά για μια συγκεκριμένη διαδικασία ή ένα τμήμα μέσα στην επιχείρηση.

 

Με τις νέες πολυλειτουργικές συσκευές, που αναπτύσσει η Xerox ακολουθεί κατά γράμμα το όραμα της Gartner για το ψηφιακό χώρο εργασίας του μέλλοντος. Η συγκεκριμένη φιλοσοφία βασίζεται στους ασφαλείς και mobile-ready MFPs που διαθέτουν εκτεταμένες ενσωματωμένες δυνατότητες υποστήριξης MPS και την τεχνολογία ConnectKey. Ωστόσο, όπως αναφέρει η Gartner, η συγκεκριμένη προσέγγιση είναι μεν πιο ευέλικτη, αλλά παράλληλα πιο πολύπλοκη σε σχέση με το παρελθόν, πράγμα που σημαίνει ότι η Xerox θα πρέπει να εκπαιδεύσει τους συνεργάτες και τους πελάτες της.

 

VersaLink & AltaLink

Ο πυρήνας του νέου ψηφιακού βοηθού στο χώρο εργασίας της Xerox είναι οι πολυλειτουργικές συσκευές που περιλαμβάνονται στις δύο νέες σειρές προϊόντων της Xerox: τη σειρά VersaLink, που απευθύνεται σε μικρές ομάδες εργασίας και τη σειρά AltaLink που στοχεύει σε μεγαλύτερες ομάδες / εταιρείες. Η Xerox οραματίζεται το ότι ο βοηθός στο χώρο εργασίας βρίσκεται στην καρδιά της επιχείρησης, με μια ανοιχτή πλατφόρμα που προσφέρει τη δυνατότητα στους χρήστες να προσαρμόσουν την εμπειρία τους στο ρόλο που έχουν μέσα στην επιχείρηση.

Αν και υπάρχουν διαφορές στις δύο σειρές των προϊόντων, μοιράζονται πολλά κοινά χαρακτηριστικά:

 

  • Πλήρης διαχείριση μέσω οθόνης αφής. Τα μόνα φυσικά κουμπιά που υπάρχουν είναι τα On/Off και Home.
  • Apps με τη μορφή widget, εύκολα στη χρήση και με εμπειρία χρήσης όπως την έχετε συνηθίσει από τα tablet που χρησιμοποιείτε καθημερινά.
  • Wi-Fi και NFC για άμεση συνδεσιμότητα με φορητές συσκευές.
  • Mobile πρόσβαση που υποστηρίζει όλα τα πρότυπα απομακρυσμένης και mobile εκτύπωσης της αγοράς.

 

 

Παράλληλα, η Xerox κυκλοφορεί πολλά νέα εργαλεία για την υποστήριξη και βελτιστοποίηση του workflow των εργαζομένων. Τα νέα εργαλεία θα βοηθήσουν τόσο το κανάλι των συνεργατών της όσο και τους πελάτες να αναγνωρίζουν ευκαιρίες βελτιστοποίησης της ροής εργασίας, να μειώσουν το κόστος των επιχειρηματικών διαδικασιών και να υπολογίσουν την απόδοση της επένδυσης. Επίσης, αξίζει να αναφερθεί ότι η Xerox έχει ανακοινώσει το Xerox Web Capture, μια απλή λύση που βασίζεται στο cloud για να επιτρέψει workflows της μορφής «σάρωση σε…» με την ευκολία απλού drag-and-drop.

Τα παραπάνω καταδεικνύουν τη δέσμευση της Xerox να προσφέρει λύσεις ψηφιοποίησης εγγράφων και workflows που παρέχουν τεράστια αξία στην αγορά.

 

Τέλος, η Gartner δηλώνει ότι η Xerox ανταποκρίνεται στα ζητήματα προστασίας με μια πολυεπίπεδη προσέγγιση, συμπεριλαμβανομένης της πρόληψης εισβολών, της ανίχνευσης συσκευών και της προστασίας εγγράφων και δεδομένων.

 

Διαβάστε την μελέτη της Xerox «Will the Xerox ‘Workplace Assistant’ Change the MFD Role in the Enterprise?» εδώ.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα