Κρατηστε τη σχεση με τους πελατες σας παντα δυνατη

customerrelationship

Οι περισσότεροι πιστεύουμε ότι μια καλά εδραιωμένη σχέση μεταξύ συνεργάτη και πελάτη χτίζεται μέσα από μεγάλες, εντυπωσιακές ενέργειες και φαντεζί πρωτοβουλίες. Κι όμως, είναι τα μικρά αλλά σταθερά πράγματα, οι φαινομενικά ασήμαντα λεπτομέρειες αυτές που θα σας κάνουν αναντικατάστατους στα μάτια των πελατών σας και θα καθορίσουν αν και την επόμενη φορά που θα σηκώσουν το τηλέφωνο για να παραγγείλουν ένα αναλώσιμο ή μια υπηρεσία, θα σχηματίσουν τον αριθμό σας.

 

Ουσιαστικά, οι λεπτομέρειες κάνουν την διαφορά μεταξύ αυτού που παίζει στην α’ κατηγορία και αυτού που τελικά σηκώνει την κούπα κάθε χρόνο. Γιατί, λοιπόν, να μην ισχύει το ίδιο και στο κομμάτι του επιχειρείν; Πράγματι, λοιπόν, οι λεπτομέρειες και η σημασία που δίνεται σε αυτές θα πείσουν τον πελάτη πως νοιάζεστε πραγματικά γι’ αυτόν και τελικά θα σας ανοίξουν την πόρτα για σταθερές επιχειρηματικές σχέσεις και κατά συνέπεια ακόμη πιο σταθερά έσοδα και κέρδη.

 

Ιδού, λοιπόν, μερικές απλές συμβουλές που θα κάνουν τους πελάτες να σας σφίγγουν το χέρι με πραγματική ικανοποίηση.

 

– Σε κάθε ευκαιρία ευχαριστήστε τους για την προτίμηση που σας δείχνουν. Θα εκπλαγείτε όταν διαπιστώσετε πόσο λίγες εταιρείες κάνουν αυτό το απλό, αλλά τόσο ουσιαστικό βήμα. Και έκπληξή σας θα γίνει ακόμα μεγαλύτερη όταν δείτε πόσο το εκτιμούν οι πελάτες σας.

 

– Κάντε business μαζί τους με ευχάριστο και χαλαρό τρόπο, ώστε να ξεχωρίσετε από το αποστειρωμένο περιβάλλον του ανταγωνισμού. Ο συνδυασμός οικειότητας και ευγένειας είναι ένα αχτύπητο δίδυμο.

 

– Ανταποκριθείτε στα αιτήματά τους σε χρόνο dt. Ακόμα και μια απλή απάντηση του τύπου «τώρα, το κοιτάω αμέσως» φανερώνει ενδιαφέρον.

 

– Ρωτήστε να σας πουν τι θέλουν και ΑΚΟΥΣΤΕ τι έχουν να πουν.

 

– Εξασφαλίστε ότι είστε πραγματικά γνώστες του business τους. Αυτό θα σας διαχωρίσει από τον ανταγωνισμό.

 

– Γνωρίστε βαθιά τους πελάτες σας: από τις επιχειρηματικές τους ανάγκες μέχρι τα γενέθλιά τους, δείξτε ότι είστε ο «δικός τους άνθρωπος».

 

– Ελάτε τακτικά σε επαφή μαζί τους χωρίς απαραιτήτως να προσπαθείτε να πουλήσετε κάτι. Μια απλή συζήτηση δείχνει έμπρακτο ενδιαφέρον.

 

– Ενημερώστε τους για ό,τι νεότερο μαθαίνετε από την αγορά. Με τον τρόπο αυτό δείχνετε δύο πράγματα: πρώτον ότι γνωρίζετε το business, δεύτερον ότι είστε ένας πολύτιμος σύμβουλος.

 

Και κάπως έτσι να είστε σίγουροι ότι θα οικοδομήσετε μια σταθερή και βιώσιμη επαγγελματική σχέση, που θα είναι επωφελής για όλους.

Related Posts