15.6 C
Athens
26/04/2024
Biztech

Xerox: Το χρώμα του χρήματος

Εξοικονόμηση κόστους, αύξηση παραγωγικότητας, σωστή τοποθέτηση των προϊόντων στην αγορά, αποτελεσματικό marketing και δεκάδες άλλες σωστές πρακτικές, όλες συστρατεύονται στον αγώνα για την ανάπτυξη μιας επιχείρησης. Κι όμως υπάρχει ένας απλός, καθημερινός και ουσιαστικά πολύ πιο προσιτός τρόπος για να κάνουμε το business μας να βγάλει… φτερά. Και το όνομα αυτού, Χρώμα, όπως αποκαλύπτει ο νέος οδηγός 20 Ways to Share the Color Knowledge της Xerox.

 

Ναι, λοιπόν, όσο απλό και αν φαίνεται η χρήση έγχρωμων εκτυπώσεων από τις επιχειρήσεις στις μεταξύ τους επαφές μπορεί να έχει καταλυτικό αποτέλεσμα στην επιτυχία και την εδραίωση ενός brand στη συνείδηση της αγοράς.

 

Όπως έχουν δείξει διαφορετικές μεταξύ τους έρευνες η χρήση έγχρωμων εκτυπώσεων περνά πολύ πιο εύκολα το όποιο μήνυμα μιας εταιρείας, καθώς το 82% όσων το διαβάσουν μπορούν άμεσα να το ανακαλέσουν στη σκέψη τους. Επίσης, μια εταιρεία έχει 44% περισσότερες πιθανότητες να λάβει επαγγελματικές κλήσεις αν εκτυπώνει το τηλεφωνικό αριθμό της με χρώμα ενώ συνεργάτες και δυνητικοί πελάτες τείνουν να διαβάζουν κατά 55% περισσότερο την έντυπη αλληλογραφία που λαμβάνουν αν αυτή είναι έγχρωμη.

 

Οι έγχρωμες εκτυπώσεις έχουν επίσης το πλεονέκτημα να μειώνουν δραστικά τον εντοπισμό τυχόν λαθών, αλλά και βοηθούν τους αναγνώστες να εντοπίζουν τις πληροφορίες που θέλουν κατά 70% πιο γρήγορα, απ’ ότι σε μια ασπρόμαυρη εκτύπωση. Ακόμα περισσότερο, ένα έγχρωμο τιμολόγιο θα διεκπεραιωθεί 30% γρηγορότερα! Σε όλα αυτά θα πρέπει να συνυπολογίσουμε το γεγονός ότι το έγχρωμο λογότυπο μιας επιχείρησης την κάνει κατά 80% πιο αναγνωρίσιμη.

 

To ερώτημα που αβίαστα αναδύεται είναι γιατί οι επιχειρήσεις δεν χρησιμοποιούν περισσότερο χρώμα στις εκτυπώσεις τους. Για δύο λόγους: Πρώτον, δεν έχουν αποκωδικοποιήσει τη δύναμη που δίνει μια έγχρωμη εκτύπωση στο brand τους. Δεύτερον, γιατί λανθασμένα πιστεύουν ότι η έγχρωμη εκτύπωση είναι μα περιττή πολυτέλεια που απλώς θα ανεβάσει το κόστος λειτουργίας τους. Εδώ ακριβώς εισέρχονται στην εξίσωση συσκευές όπως το Xerox WorkCentre 6505, το οποίο καθιστά προσιτή την μαζική χρήση έγχρωμων εκτυπώσεων χωρίς αυτή να συνοδεύεται από εκτίναξη των λειτουργικών εξόδων. Στην πραγματικότητα, το WorkCentre 6505 είναι μια λύση που μπορεί να βοηθήσει τις μικρές επιχειρήσεις να κλείσουν το λεγόμενο color gap με μεγαλύτερους ανταγωνιστές τους και να κάνουν έτσι αισθητή την παρουσία τους στην αγορά.

 

Βάζοντας λοιπόν χρώμα στις εκτυπώσεις πολύ απλά είναι σαν βάζετε χρήματα στο ταμείο σας!

Σχετικά άρθρα

Data Communication: έργο CRM και ψηφιακού μάρκετινγκ

Δωρεάν Wi-Fi από την Professional Services

Giorgos Athanassiadis

Ένα “ηθικό” LBO ή μήπως Dell, Well, Fell…

biztech

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα