Τα 8+1 business trends που ερχονται το 2017

groupphoto-e1430924002226

Καθώς το 2016 οδεύει προς το τέλος του, ήρθε η ώρα για τους επιχειρηματίες να ξεκινήσουν τα σχέδιά τους για τη νέα χρονιά.

Ακόμα κι αν δεν γνωρίζετε επακριβώς το τι θα φέρει το 2017 για το δικό σας κλάδο, το σίγουρο είναι ότι η τεχνολογία θα παίξει ακόμα πιο σημαντικό ρόλο σε ότι αφορά τις επιχειρηματικές τάσεις. Ο μεγάλος αριθμός millennials που θα εισέλθουν στην αγορά, η αύξηση του κόστους της αγοράς εργασίας και η εξέλιξη των προσδοκιών των καταναλωτών είναι στοιχεία που δεν πρέπει να αγνοήσετε.

Ας δούμε λοιπόν τα 9 business trends για το 2017:

 

  1. Περισσότερο SaaS

Καθώς η αγορά εργασίας γίνεται όλο και πιο ακριβή και ο ανταγωνισμός αυξάνει, η μικρές επιχειρήσεις ψάχνουν τρόπους να συνεχίζουν να λειτουργούν πιο ευέλικτα χωρίς να χάνουν σε παραγωγικότητα. Το κλειδί για τη μείωση του κόστους λειτουργίας είναι ο αυτοματισμός και η βελτιωμένη αποδοτικότητα. Ακριβώς και αυτούς τους λόγους, οι προσιτές και προσαρμόσιμες λύσεις Software-as-a-Service (SaaS) αναμένεται να παίξουν πολύ σημαντικό ρόλο στο χώρο των μικρών επιχειρήσεων.

 

  1. Παρακολούθηση 24/7/365

Ήδη βλέπουμε μεγάλες εταιρείες να επενδύουν σημαντικούς πόρους προκειμένου να είναι σε θέση να παρέχουν πλήρη και συνεχή υποστήριξη των καναλιών τους (email, social media, websites, apps, sites, newsletters κ.λπ).

Το 2017, οι μικρές επιχειρήσεις δεν μπορούν να αγνοούν άλλο τον συγκεκριμένο τομέα επικοινωνίας. Οι απαιτήσεις των καταναλωτών θα είναι πιο αυξημένες σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Επομένως, οι SMBs θα πρέπει να είναι έτοιμες να τους προσεγγίσουν όπου κι αν βρίσκονται.

 

  1. Real-Time Video

Οι σύγχρονες φορητές συσκευές είναι σε θέση να λαμβάνουν υψηλής ποιότητας βίντεο και μάλιστα να το δημοσιεύουν σε πραγματικό χρόνο και χωρίς κόστος. Το Facebook και το Twitter υποστηρίζουν τη ζωντανή μετάδοση βίντεο και μέσα στο 2017 θα δούμε όλο και περισσότερες εταιρείες να αξιοποιούν αυτή τη δυνατότητα.

 

  1. Location Marketing

Ο «θόρυβος» του Pokémon Go που ξέσπασε το περασμένο καλοκαίρι μπορεί να έχει  πια καταλαγιάσει, αλλά μας έδειξε ότι τα augmented reality apps που «μπλέκουν» τον πραγματικό κόσμο με τον ψηφιακό έχουν τεράστια δυναμική.

Οι μικρές επιχειρήσεις με φυσική παρουσία μπορούν να αξιοποιήσουν προς όφελός τους τη συγκεκριμένη τεχνολογία, καθώς το location mobile marketing και οι προσωποποιημένες υπηρεσίες έχουν αποδειχθεί ιδιαίτερα επωφελείς.

 

  1. Προσεγγίζοντας τους millennials

Όλο και περισσότερες SMBs θα αναζητήσουν τρόπους να προσεγγίσουν το κοινό που ονομάζουμε millennials, είτε ως πελάτες, είτε ως υπαλλήλους. Αυτό θα οδηγήσει σε έναν διαφορετικό τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες θα «πλασάρουν» τον εαυτό τους προς τα έξω.

 

  1. Ψηφιακή παρουσία

Πλέον είναι πολύ εύκολο να φτιάξει κανείς ένα ελκυστικό και λειτουργικό web site. Για αυτόν ακριβώς το λόγο, όσες SMBs δεν διαθέτουν ακόμα παρουσία στο web θα πρέπει να σπεύσουν και να διορθώσουν το «πρόβλημα» μέσα στο 2017.

Χάρη στις δημοφιλείς λύσεις διαχείρισης περιεχομένου WordPress, Wix, και  WooCommerce, μέσα στο 2017 όλο και περισσότερες εταιρείες θα αποκτήσουν εντυπωσιακά web sites με υπηρεσίες όπως ευέλικτα συστήματα πληρωμών και πλούσιο περιεχόμενο.

 

  1. Outsourcing διανομές

Η τάση που θέλει τα εστιατόρια να αναθέτουν τις διανομές τους σε εταιρείες που εξειδικεύονται σε αυτό, θα περάσει και σε άλλους κλάδους. Γιατί να αναλαμβάνετε εσείς οι ίδιοι τις παραδόσεις των προϊόντων στους πελάτες σας και να μην αναθέσετε τη συγκεκριμένη εργασία σε τρίτους;

Το outsourcing στο χώρο των διανομών θα δώσει την ευκαιρία στις SMBs να εστιάσουν περισσότερο στο core business τους, αναθέτοντας δευτερεύουσες εργασίες εκτός επιχείρησης.

 

  1. Ευκαιρίες απομακρυσμένης εργασίας

Καθώς το SaaS ενσωματώνεται όλο και πιο πολύ στις πρακτικές των SMBs, θα δούμε να αυξάνεται η τάση για προσφορά απομακρυσμένης εργασίας.

Οι έρευνες έχουν δείξει ότι τα ευέλικτα εργασιακά περιβάλλοντα οδηγούν σε μεγαλύτερη παραγωγικότητα και οι εταιρείες αναμένεται να αξιοποιήσουν ακόμα περισσότερο τη συγκεκριμένη τάση.

 

  1. Προσωποποιημένη εμπειρία

Καθώς οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων αυτοματοποιούν τις δραστηριότητές τους και ψάχνουν νέους τρόπους επικοινωνίας με το κοινό τους μέσα από πολλαπλά κανάλια, όλα αυτά τα δεδομένα που δημιουργούνται, μπορούν να αξιοποιηθούν προς όφελος τους. Τα big data δεν είναι πλέον πολυτέλεια των μεγάλων οργανισμών και μπορούν να αξιοποιηθούν ακόμα και από τις SMBs για να προσφέρουν προσωποποιημένη εμπειρία με τους πελάτες τους. Δείτε πως το Xerox ConnectKey επιτυγχάνει ακριβώς αυτό.

Related Posts