22.9 C
Athens
28/03/2024
Biztech

40 χρόνια – τότε και τώρα

Η Xerox κυκλοφόρησε τη διαφήμισή της με τον Brother Dominic – ίσως να πρόκειται για την πρώτη παγκοσμίως viral ad- το 1977. Προς τιμήν των 40 χρόνων από την κυκλοφορία της, η Xerox κυκλοφόρησε ένα νέο δίλεπτο φιλμ. Προφανώς, πολλά έχουν αλλάξει στον τρόπο που εργαζόμαστε τα τελευταία 40 χρόνια. Ας δούμε, όμως, τι ακριβώς.

 

Από το laser, στο 3D printing

Το 1977 η Xerox παρουσίασε τον πρώτο laser printer, υιοθετώντας την έγχρωμη τεχνολογία. Πρόκειται για μια τεχνική που χρησιμοποιείται ακόμα. Σήμερα, οι καινοτομίες της Xerox επιτρέπουν την εκτύπωση σε αντικείμενα 3D, όπως είναι τα μπουκάλια νερού και τα κράνη.

 

Η εξέλιξη των “must haves”

Στη δεκαετία του ‘70, τα “απαραίτητα” περιλάμβαναν το πρώτο ψηφιακό ρολόι, το κλασικό Atari 2600 και το πρώτο Sony Walkman. Στην εποχή μας, τα δημοφιλέστερα gadgets περιλαμβάνουν τα headsets εικονικής πραγματικότητας, drones, αυτοκινούμενα οχήματα και voice assistants που ελέγχονται από τεχνητή νοημοσύνη.

 

Το PARC οδηγεί στην καινοτομία

Το 1970, έκανε το ντεμπούτο του το Palo Alto Research Center (PARC), διαθέτοντας μια παγκοσμίου επιπέδου ομάδα ειδικών στην πληροφορική και στις φυσικές επιστήμες, με στόχο τη δημιουργία του γραφείου του μέλλοντος (“The Office of the Future”). Στην εποχή μας, στις καινοτομίες του PARC περιλαμβάνονται οι σύγχρονοι αισθητήρες που συλλέγουν και μεταδίδουν δεδομένα στα σπίτια, στα γραφεία, στα σχολεία, στα νοσοκομεία, στα καταστήματα.

 

Μετακίνηση από το χαρτί στο digital

Το 1970, η Xerox εισήγαγε την εκτύπωση διπλής όψης, με στόχο την εξοικονόμηση χρημάτων, χαρτιού, αποθηκευτικού χώρου κ.ο.κ. Αν και η εκτύπωση διπλής όψης συνεχίζει ακάθεκτη, πλέον η Xerox κάνει περισσότερα για να βοηθήσει τους πελάτες της να μειώσουν το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα και να βελτιώσουν τα workflows τους, ψηφιοποιώντας τις πληροφορίες, σε μια σειρά κλάδους.

 

Όπως μπορούμε να δούμε, επομένως, πολλά άλλαξαν τις προηγούμενες 4 δεκαετίες, τόσο στις καταναλωτικές συνήθειες όσο και στην ίδια τη Xerox. Δεν προκαλεί επομένως έκπληξη η επανεμφάνιση του Brother Dominic.

Στις ημέρες μας, η τεχνολογία Xerox μπορεί να μεταφράσει υλικά αυτόματα σε 35 γλώσσες, να προσωποποιήσει το περιεχόμενο και να το διανείμει σε 7 ηπείρους και αναρίθμητες συσκευές μέσα σε λίγα λεπτά. Ένας νέος κόσμος ανοίγεται και η Xerox έχει ακόμα πολλούς “άσους στο μανίκι” της!

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα