Wind: “Ριχνει” €20 εκατ. στο δικτυο των καταστηματων της

Νέο πρόσωπο φιλοδοξεί να αποκτήσει η Wind στη λιανική αγορά, καθώς ανανεώνει την αλυσίδα καταστημάτων της, σε μια επένδυση που χαρακτηρίζεται ως η μεγαλύτερη στην ελληνική λιανική αγορά αφού η εταιρεία θα διαθέσει περισσότερα από €20 εκατ. για τα νέα της καταστήματα έως το τέλος του 2015.

Σύμφωνα με τον Κώστα Τσαγκανό, γενικός εμπορικό διευθυντή της Wind Ελλάς, πρόκειται για μια συνολικά νέα προσέγγιση στη λιανική αγορά που θα αλλάξει τελείως την εμπειρία που είχε ο πελάτης, με ένα κατάστημα ψηφιακό, καινοτομικό, μοναδικό στην ελληνική αγορά, που είναι όμως ιδιαίτερα ανθρώπινο και φιλικό.

Μέσα από διαδραστικές οθόνες αφής και το ειδικό λογισμικό που έχει δημιουργήσει η Wind, ο επισκέπτης εξερευνά και προσωποποιεί τις επιλογές του στην κινητή, τη σταθερή και το Internet σε κάθε πιθανό συνδυασμό ή συγκρίνει live τις συσκευές που τον ενδιαφέρουν. Παράλληλα κάθε σημείο του καταστήματος φιλοξενεί smartphones και tablets τελευταίας τεχνολογίας ώστε ο επισκέπτης να τα ανακαλύψει ζωντανά την ίδια στιγμή, να πλοηγηθεί και να τα συγκρίνει.

Σύμφωνα με το στρατηγικό σχεδιασμό της εταιρείας, ήδη μέσα στο Σεπτέμβριο θα λειτουργούν 12 ανανεωμένα καταστήματα Wind σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και άλλες μεγάλες πόλεις, ενώ έως το τέλος του 2014 θα λειτουργήσουν συνολικά 40 νέα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα.
 

Related Posts