22.8 C
Athens
29/03/2024
Biztech

Velti: νέα προσέγγιση για την ελληνική αγορά

Τον τρόπο προσέγγισης της ελληνικής αγοράς και γενικότερα αυτής της νοτιοανατολικής Ευρώπης αποφάσισε να αλλάξει η Velti, η εισηγμένη στο Nasdaq εταιρεία mobile marketing. Συγκεκριμένα, η εταιρεία, η οποία ξεκίνησε τη δραστηριοποίηση της από την Ελλάδα ανακοίνωσε πως προχωρά ουσιαστικά στην απόσχιση των δραστηριοτήτων της που αφορούν πωλήσεις στην Ελλάδα και τα Βαλκάνια και τη μεταφορά τους στη θυγατρική VCI, η οποία πρόκειται να πουληθεί σε ομάδα υφιστάμενων στελεχών της τελευταίας έναντι τιμήματος περίπου 18,3 εκατ. ευρώ. Στη VCI θα μεταφερθούν 75 στελέχη και σύμφωνα με πληροφορίες, το πλάνο είναι να υπάρξει ενίσχυση της δραστηριότητας της.

Σύμφωνα με τη διοίκηση της Velti, η εταιρεία δεν πρόκειται να σταματήσει την ανάπτυξη της ελληνικής θυγατρικής της, η οποία απασχολεί περίπου 350 άτομα, τα οποία ασχολούνται με την ανάπτυξη εφαρμογών και λύσεων που προορίζονται για τη διεθνή αγορά.

Ο βασικός λόγος της κίνησης αυτής είναι το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον στην Ελλάδα αλλά και στις βαλκανικές χώρες με τις απαιτήσεις σε κεφάλαια να έχουν αυξηθεί όπως και ο χρόνος αποπληρωμής από τους πελάτες.

Σχετικά άρθρα

Bitdefender – Blue Soft & IT : Επέκταση συνεργασίας

Channel-Manager

Δύσκολο τρίμηνο και πτώση κερδών για την LG

Channel-Manager

H Samsung συνεχίζει την εξέλιξη του Tizen

Kitriniaris

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα