19.7 C
Athens
28/03/2024
Biztech

“Τσεκούρι” και από την Toshiba στο PC business

Την αρχή έκανε η Samsung, λίγο αργότερα ακολούθησε η Sony και τώρα είναι η σειρά της Toshiba, η οποία ανακοίνωσε ότι προχωρά σε δραστικές περικοπές εργαζομένων αλλά και τοπικών γραφείων σε όλο τον κόσμο, όσον αφορά το PC business της. Πρόκειται για ένα ακόμη σημάδι που έρχεται να επιβεβαιώσει τη μεγάλη πτώση στις πωλήσεις υπολογιστών τα τελευταία χρόνια. Κυρίως, όμως, αποδεικνύει ότι οι άλλοτε πρωταγωνιστές του κλάδου βρίσκονται ανάμεσα στις μυλόπετρες των χαμηλών περιθωρίων κέρδους και της συρρίκνωσης της αγοράς, εξαιτίας της έλευσης των tablets και της ανάδυσης νέων form factors, έστω και αν τα τελευταία δεν έχουν ακόμη αποκρυσταλλωθεί οριστικά.  

Συγκεκριμένα, η Toshiba δήλωσε ότι επιταχύνει την αναδιάρθρωση του consumer PC κομματιού των δραστηριοτήτων της, δίνοντας μεγαλύτερο βάρος στους επιχειρηματικούς πελάτες. Και για να είμαστε απολύτως ακριβείς, η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα περικόψει 900 θέσεις εργασίας αλλά κυρίως ότι θα  αποσυρθεί από αρκετές αγορές, χωρίς ωστόσο να διευκρινίζει ποιες. Το μόνο που έγινε γνωστό είναι ότι θα μειώσει τα sales bases, στο κομμάτι του consumer PC business πάντα, στα 13 από 32 που είναι τώρα, παγκοσμίως. Και όλα αυτά θα γίνουν μέχρι τις 31 Μαρτίου του 2015, οδηγώντας σε μια ετήσια εξοικονόμηση της τάξης των €186 εκατ., όπως εκτιμούν στην Toshiba.

 “Ο κύριος λόγος είναι η επίτευξης μιας συνεχούς και συνεπούς κερδοφορίας”, ήταν η σύντομη απάντηση στελέχους της Toshiba, όταν ρωτήθηκε για τους λόγους πίσω από τη συγκεκριμένη κίνηση. Ωστόσο το ίδιο στέλεχος φρόντισε να ξεκαθαρίσει ότι η εταιρεία δεν πρόκειται να αποσυρθεί ολοκληρωτικά από το PC business, για διάφορους λόγους. Πρώτον, υπάρχουν περιπτώσεις στις οποίες οι τεχνολογίες που έχουν αναπτυχθεί για PC έχουν μεταφερθεί σε άλλους επιχειρηματικούς τομείς. Δεύτερον, το PC business έχει βοηθήσει σημαντικά στην εδραίωση του brand της εταιρείας και τρίτον, στην Toshiba κρίνουν ότι στο κομμάτι του enterprise PC υπάρχουν σημαντικά περιθώρια κερδοφορίας.

Εκεί ακριβώς θα επικεντρώσει τις προσπάθειές της η ιαπωνική εταιρεία με στόχο, όπως ανακοινώθηκε, οι πωλήσεις business-to-business να αντιπροσωπεύουν πάνω από το 50% των συνολικών πωλήσεων μέχρι το 2016. Μάλιστα, προς την κατεύθυνση αυτή η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα ενισχύσει το portfolio της με μια σειρά από νέα workstations και tablets, ειδικά σχεδιασμένα για τις ανάγκες των επιχειρήσεων. 

Το BizTech.gr χρησιμοποιεί συνδέσεις Vodafone Internet 4Sharing για να σας φέρνει πάντα πρώτο κάθε εξέλιξη.

Σχετικά άρθρα

Η Neurosoft ανοίγει πανιά για τη σερβική αγορά

Kitriniaris

Χρηματοδότηση €5,52 εκατ. για ανάπτυξη εφαρμογών λογισμικού

Kitriniaris

Νέα σύμβαση για την Intrasoft με ευρωπαϊκό φορέα

Channel-Manager

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα