19.4 C
Athens
20/04/2024
Biztech

ThinkQ: Το νέο brand της LG έχει AI

Η LG Electronics Hellas ανακοίνωσε τη δημιουργία του brand ThinQ που θα περιλαμβάνει  όλες οι οικιακές συσκευές του 2018, τα ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης και τις υπηρεσίες που χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη. Τα LG ThinQ προϊόντα και υπηρεσίες θα έχουν τη δυνατότητα να κάνουν χρήση τεχνολογιών deep learning και να επικοινωνούν μεταξύ τους, χρησιμοποιώντας διαφορετικές πλατφόρμες τεχνητής νοημοσύνης άλλων συνεργατών, καθώς επίσης και την πλατφόρμα DeepThinQ της LG.

 

Για πρώτη φορά το DeepThinQ ανακοινώθηκε στην έκθεση CES 2017, ενώ στη συνέχεια η εταιρεία ενσωμάτωσε Wi-Fi σε όλες τις premium συσκευές της. Τον Ιούνιο, η LG ξεκίνησε την λειτουργία του εργαστηρίου τεχνητής νοημοσύνης στη Σεούλ, μια πρωτοβουλία του CTO της εταιρείας να συγκεντρώσει σε ένα μέρος όλο το ευρύ ερευνητικό έργο σε τεχνολογίες που χρησιμοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη και αναγνωρίζουν, συμπεραίνουν και μαθαίνουν από την φωνή, το βίντεο και τους αισθητήρες. Αξίζει να σημειώσουμε ότι το συγκεκριμένο εργαστήριο έχει συμβάλει στην ανάπτυξη του πρώτου παγκοσμίως κλιματιστικού με «αντίληψη» του χώρου καθώς και τη σχεδίαση έξυπνων ψυγείων, πλυντηρίων ρούχων και ηλεκτρικών σκουπών-ρομπότ.

 

Στην φετινή CES, η LG θα παρουσιάσει τη νέα γκάμα έξυπνων προϊόντων σε μια ειδική περιοχή στο περίπτερό της η οποία θα ονομάζεται ThinkQ Zone.

Σχετικά άρθρα

Εκδήλωση για την αγορά εργασίας για νέους από την Microsoft

Kitriniaris

14η συνεχή χρονιά κερδοφορίας για την Fortinet το 2022

Giorgos Athanassiadis

Mobility: Πρώτη πανελλήνια έρευνα από το BizTech.gr

antonyroussel

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα