Tech Channel Partner: Διαβαστε στο 17ο τευχος

Έχοντας φτάσει πλέον μερικές εβδομάδες πριν από τη λήξη της υποστήριξης των Windows XP, πολλές εταιρείες δείχνουν ότι ακόμη δεν έχουν αντιληφθεί τους κινδύνους ασφάλειας που προκύπτουν από την παραμονή τους σε ένα λειτουργικό, που έχει ξεπεράσει εδώ και πολλά χρόνια τον πραγματικό ωφέλιμο χρόνο ζωής του. Στο 17ο τεύχος του Tech Channel Partner εστιάζουμε στην τεράστια ευκαιρία που προκύπτει για το κανάλι από το γεγονός αυτό. Πρόκειται, ίσως, για τη μεγαλύτερη ευκαιρία της τελευταίας πενταετίας, αφού τα Windows XP αναλογούν στο 37% των λειτουργικών συστημάτων για PCs, δηλαδή σε περίπου 500 εκατομμύρια χρήστες!

Με την αφή να έχει καταστεί πλέον καθεστώς,  διαπιστώνουμε ότι και τα notebooks περνάνε σταδιακά στην touch εποχή. Την εξέλιξη επιβεβαιώνουν τα στοιχεία των πωλήσεων, με αυτές των touch-ready notebooks να έχουν διευρυνθεί μέσα στο 2013 και πλέον αντιπροσωπεύουν το 11% του συνόλου των πωλήσεων φορητών υπολογιστών, ποσοστό σαφώς βελτιωμένο σε σχέση με το 2012.

Στο τρέχον τεύχος καταπιανόμαστε με τις προβλέψεις για το IΤ spending του 2014 και πιο συγκεκριμένα την εκτίμηση που κάνει η Gartner για το μέλλον της αγοράς πληροφορικής στη χρονιά που διανύουμε. Συνολική ανάπτυξη που θα φτάσει το 3,1% αλλά και επιμέρους ανάλυση η οποία δίεχνει ότι είμαστε ενώπιον εξελίξεων με ζωηρό ενδιαφέρον.

Όσον αφορά την ελληνική αγορά ένα από τα θέματα που κυριάρχησαν στην ειδησεογραφία ήταν το…σήριαλ της Forthnet. Και λέμε σήριαλ αφού τα επεισόδια μετά την έναρξη της διαπραγμάτευσης των νέων μετόχων που προέκυψαν από την επιτυχημένη αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας, αναμένονται πολλά, καθώς στο παιχνίδι βρίσκεται και η Vodafone Ελλάδος με ποσοστό 6,51%.

Λεπτομέρειες από την παρουσίαση του Globo enterprise Mobility in a Box, εξασφάλισε το Tech Channel Partner. Πρόκειται για λύση BYOD πλήρους υποστήριξης που ετοιμάζεται μία φορά και τρέχει παντού. Και όλα αυτά σε ένα κουτί από την Globo.

Στο 17ο τεύχος του Tech Channel Partner θα μπορέσετε επίσης να διαβάσετε:

Το 1991 η Intel παρουσίασε το πρόγραμμα Intel Inside, καθιστώντας τους επεξεργαστές της ένα πραγματικό selling point για την αγορά υπολογιστών. Πλέον έχουν περάσει πάνω από 20 χρόνια από εκείνη την εποχή και η Intel φέρνει το ίδιο concept και στο cloud.

Το μοντέλο πωλήσεων του παραδοσιακού λογισμικού βασίζεται τόσο στην άμεση όσο και στην έμμεση διανομή, και αξιοποιεί το κανάλι για να αναπτύξει την πιστότητα της πελατειακής βάσης και να δημιουργήσει ένα μεγάλο ποσοστό πωλήσεων. Τι γίνεται όμως στην περίπτωση του cloud; Ο Δημήτρης Γαγανέλης, marketing director της SoftOne Technologies.

Στην στροφή του νέου έτους δεν έλειψαν φυσικά νέα και τάσεις από την αγορά – διεθνή και ελληνική – που θα βρείτε εν αφθονία στις σελίδες του παρόντος τεύχους.

Και να μην ξεχάσουμε βέβαια τις ευχές του Κιτρινιάρη για την νέα χρόνια και τις  “πικάντικες” πληροφορίες που παραθέτει μέσα από την απολαυστική στήλη του.

Κάντε κλικ στο link που ακολουθεί και καλή σας ανάγνωση!

Related Posts