19.4 C
Athens
20/04/2024
Biztech

Tablet αποκλειστικά για την Κίνα από την Dell

“Συν Αθηνά και χείρα κίνει” πρέπει να σκέφτηκαν στην Dell, προκειμένου να βγάλουν περισσότερα χρήματα από την δυναμικότερη και μεγαλύτερη αγορά παγκοσμίως, δηλαδή την Κίνα. Έτσι ο Peter Marrs, εκτελεστικός διευθυντής πωλήσεων της Dell για την περιοχή Asia-Pacific Japan, ανακοίνωσε ότι η αμερικανική εταιρεία ετοιμάζει μια συσκευή tablet κομμένη και ραμμένη στις απαιτήσεις των Κινέζων καταναλωτών. Η συσκευή θα κυκλοφορήσει αποκλειστικά και μόνο στην αγορά της Κίνας μέσα στο 2013.

Η στόχευση της Dell είναι προφανής: Θέλει να προσφέρει μια χαμηλού κόστους, επαρκών επιδόσεων, με iconic brand ταμπλέτα στους Κινέζους, οι οποίοι διψούν για τεχνολογικά προϊόντα. Στην Κίνα ήδη κυκλοφορούν tablets με τιμές κάτω των $ 60 και οι πωλήσεις τους κυριαρχούν στην αγορά. Γενικά, η τάση που επικρατεί στη χώρα είναι η αγορά χαμηλού κόστους συσκευών, έστω και αν αυτό συνεπάγεται αναπόφευκτα συμβιβασμούς σε επιδόσεις και χαρακτηριστικά.   

Η ανακοίνωση της νέας ταμπλέτας έγινε κατά τη διάρκεια ενός media event στη Σιγκαπούρη, στο περιθώριο του οποίου ο Marrs δεν παρέλειψε να εκδηλώσει με έμμεσο τρόπο την στήριξή του προς τη Microsoft, δηλώνοντας αισιόδοξος για την πορεία των Windows 8.1.
 

Σχετικά άρθρα

“Χρυσή” η συνεργασία της Dataways, HPE Aruba & Διαμαντής Μασούτης ΑΕ στα Impact Bite Awards

Giorgos Athanassiadis

Microservers: Servers κατηγορίας φτερού

Kitriniaris

Metric Global Network: Νέες υπηρεσίες business continuity

Giorgos Athanassiadis

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα