“Συν Αθηνά και χείρα κίνει” πρέπει να σκέφτηκαν στην Dell, προκειμένου να βγάλουν περισσότερα χρήματα από την δυναμικότερη και μεγαλύτερη αγορά παγκοσμίως, δηλαδή την Κίνα. Έτσι ο Peter Marrs, εκτελεστικός διευθυντής πωλήσεων της Dell για την περιοχή Asia-Pacific Japan, ανακοίνωσε ότι η αμερικανική εταιρεία ετοιμάζει μια συσκευή tablet κομμένη και ραμμένη στις απαιτήσεις των Κινέζων καταναλωτών. Η συσκευή θα κυκλοφορήσει αποκλειστικά και μόνο στην αγορά της Κίνας μέσα στο 2013.
Η στόχευση της Dell είναι προφανής: Θέλει να προσφέρει μια χαμηλού κόστους, επαρκών επιδόσεων, με iconic brand ταμπλέτα στους Κινέζους, οι οποίοι διψούν για τεχνολογικά προϊόντα. Στην Κίνα ήδη κυκλοφορούν tablets με τιμές κάτω των $ 60 και οι πωλήσεις τους κυριαρχούν στην αγορά. Γενικά, η τάση που επικρατεί στη χώρα είναι η αγορά χαμηλού κόστους συσκευών, έστω και αν αυτό συνεπάγεται αναπόφευκτα συμβιβασμούς σε επιδόσεις και χαρακτηριστικά.
Η ανακοίνωση της νέας ταμπλέτας έγινε κατά τη διάρκεια ενός media event στη Σιγκαπούρη, στο περιθώριο του οποίου ο Marrs δεν παρέλειψε να εκδηλώσει με έμμεσο τρόπο την στήριξή του προς τη Microsoft, δηλώνοντας αισιόδοξος για την πορεία των Windows 8.1.