Τα σχεδια της Inform Λυκος για το 2013

Την επιθετική εμπορική πολιτική που ξεκίνησε το 2012 σκοπεύει να συνεχίσει η Inform Λύκος, η διοίκηση της οποίας δεν εξετάζει μεν αυτή την περίοδο το ενδεχόμενο μεταφοράς της έδρας, αλλά δεν αποκλείει και να το συζητήσει εφόσον αλλάξουν τα δεδομένα. 

Όπως σημείωσε ο διευθύνων σύμβουλος, Παναγιώτης Σπυρόπουλος, κατά τη διάρκεια της τακτικής γενικής συνέλευσης (3/6/2013) “με βάση τα υπάρχοντα δεδομένα δεν εξετάζουμε τη μεταφορά έδρας, αλλά θα εξαρτηθεί από την πορεία των οικονομικών δεδομένων της εταιρείας όπως και από την κατάσταση της ελληνικής οικονομίας”. 

Ο κ. Σπυρόπουλος επεσήμανε ότι πάνω από το 70% του κύκλου εργασιών της εταιρείας πραγματοποιείται στο εξωτερικό και κυρίως από την Austria Card, για να επισημάνει πως “το γεγονός ότι η έδρα της εταιρείας είναι στην Ελλάδα είναι πρόβλημα για την Austria Card”. 

Απαντώντας σε διάφορες ερωτήσεις των μετόχων για τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας, ο διευθύνων σύμβουλος της Inform Λύκος ανέφερε ότι στα πλάνα είναι η διατήρηση της επιθετικής εμπορικής πολιτικής του 2012 που είχε μεν ως αποτέλεσμα τη μείωση του μικτού περιθωρίου κέρδους, αλλά σε συνδυασμό με τη διαδικασία εξοικονόμησης κόστους τη διετία 2011-2012, επέτρεψε την αύξηση του κύκλου εργασιών σε Ελλάδα και Ρουμανία και την επιστροφή αυτών των δύο δραστηριοτήτων στη λειτουργική κερδοφορία από το α’ τρίμηνο του 2013. Σημειωτέον πως στο α’ τρίμηνο του 2013, η μητρική του ομίλου που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα είχε αύξηση πωλήσεων 24,7% στα 7,8 εκατ. ευρώ, ενώ η ρουμανική θυγατρική είδε τα έσοδα της να αυξάνονται κατά 16,2% στα 5,3 εκατ. ευρώ. Από την άλλη, η Austria Card, λόγω της εποχικότητας που παρατηρείται στην ανανέωση των τραπεζικών καρτών, είδε τα έσοδα της να μειώνονται στα 11,3 εκατ. ευρώ (από 11,9 εκατ. ευρώ). Το αποτέλεσμα ήταν ο όμιλος της Inform Λύκος να παρουσιάσει μεν αύξηση εσόδων στο α’ τρίμηνο κατά 7,5% στα 24,5 εκατ. ευρώ αλλά να έχει καθαρές ζημιές 168 χιλιάδων ευρώ έναντι καθαρών κερδών 913 χιλιάδων ευρώ πριν από ένα χρόνο. Όπως επισημάνθηκε από τη διοίκηση, η κατάσταση στην Austria Card θα αλλάξει από το β’ τρίμηνο με αποτέλεσμα τα μεγέθη να διαφοροποιηθούν θετικά στο υπόλοιπο της χρονιάς. 

Ο κ. Σπυρόπουλος έδωσε έμφαση στην διαδικασία εξοικονόμησης κόστους σε Ελλάδα και Ρουμανία με τα οφέλη για την εισηγμένη να ανέρχονται στα 12 εκατ. ευρώ, τα οποία και αξιοποιήθηκαν για να είναι πιο επιθετική η εμπορική πολιτική του ομίλου, οδηγώντας έτσι σε αύξηση των οικονομικών μεγεθών και δη των εσόδων. Επίσης, ερωτώμενος σχετικά με τις εξελίξεις στις τράπεζες και κατά πόσον θα επηρεάσουν την πορεία της Inform Λύκος, δεδομένου ότι είναι από τους βασικούς πελάτες, ο κ. Σπυρόπουλος εκτίμησε πως οι εξελίξεις στις τράπεζες αναμένεται να τις οδηγήσουν να επιλέξουν το δρόμο του outsourcing για πολλές από τις μη βασικές δραστηριότητες τους, κάτι που αποτελεί ευκαιρία για την Inform Λύκος. 

Αναφορικά με το θέμα της μερισματικής πολιτικής, ο κ. Σπυρόπουλος ανέφερε ότι εφόσον τα αποτελέσματα της φετινής χρονιάς είναι ικανοποιητικά, τότε η διοίκηση θα επανεξετάσει το θέμα. Υπενθυμίζεται ότι το 2012 αποφασίσθηκε η μη διανομή μερίσματος. 

Δημήτρης Μαλλάς 

 

Related Posts