Symantec: Επιθεση παντου! (μερος 2ο)

Συνεχίζοντας την αποκλειστική συνέντευξη με τον διευθυντή πωλήσεων της Symantec για τα καταναλωτικά προϊόντα (οικογένεια Norton) στην Ελλάδα, Γρηγόρη Ιωαννίδη, το BizTech.gr αποκαλύπτει δύο εξαιρετικά σημαντικές επενδύσεις της εταιρείας. Η πρώτη σχετίζεται με το νέο portal συνεργατών και η δεύτερη με την ηλεκτονική διανομή software. Άλλωστε, η Symantec ήταν ανέκαθεν μία καναλοκεντρική εταιρεία, και αυτό όχι μόνο δεν έχει αλλάξει, αντίθετα ενισχύεται όπως φανερώνουν οι τελευταίες κινήσεις της. Ας τις δούμε πιο αναλυτικά.

1. Νέο portal συνεργατών
Η Symantec προχώρησε στη ριζική επανασχεδίαση και εμπλουτισμό του portal συνεργατών για τα προϊόντα της οικογένειας Norton, πραγματοποιώντας μία πολύ σημαντική επένδυση και φροντίζοντας έτσι ώστε όλο το περιβάλλον να είναι στην ελληνική γλώσσα.

Το νέο portal με την ονομασία NPP (Norton Partner Portal) είναι ήδη διαθέσιμο στη διεύθυνση https://emea.norton.com/partners/nppcms. Στα πλαίσια αυτού του λανσαρίσματος, η Symantec έχει ορίσει ένα ειδικό πρόγραμμα “ενίσχυσης κερδοφορίας” (εάν νομίζετε ότι αναφερόμαστε σε rebates, έχετε δίκιο!) και καλεί τους συνεργάτες της να εγγραφούν στο νέο portal.

Σε αυτό, οι συνεργάτες θα βρουν συγκεντρωμένες, σωστά ταξινομημένες και εύκολα προσβάσιμες, όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τη συνεργασία τους με τη Symantec. Από λογότυπα, box-shots και καμπάνιες μέχρι παρουσιάσεις των προϊόντων, προσφορές, τιμοκαταλόγους, νέα και ειδήσεις, τεχνική υποστήριξη κ.λπ., καθώς επίσης και τη δυνατότητα να κατεβάσουν δωρεάν για τις δικές τους ανάγκες NFR εκδόσεις (Not For Resale). Έτσι, όλοι οι συνεργάτες έχουν πλέον από παντού πρόσβαση στα προσωπικά τους κλειδιά ώστε να δοκιμάσουν οι ίδιοι τις νέες εκδόσεις της οικογένειας Norton.

Παράλληλα, στο νέο portal φιλοξενούνται μαθήματα σχετικά με την εκπαίδευση και την πιστοποίηση του καναλιού, ενώ ετοιμάζονται και αντίστοιχα videos με έμφαση στη διαδικασία, την τέχνη και την επιχειρηματολογία της ίδιας της πώλησης.

2. ESD – Electronic Software Distribution
Η Ελλάδα συμμετέχει πλέον ως μία από τις πρώτες περιοχές στο πιλοτικό πρόγραμμα ψηφιακής διανομής λογισμικού της Symantec ή αλλιώς ESD. Προτού βιαστείτε (όπως εμείς) να συμπεράνετε ότι κάτι τέτοιο έρχεται σε αντίθεση με την κλασική διανομή των προϊόντων της εταιρείας μέσω των διαφόρων distributors, θα πρέπει να σημειώσουμε ότι καίτοι ψηφιακή, η διανομή εξακολουθεί να σέβεται τις συμφωνίες της εταιρείας, και έτσι είναι διαθέσιμη μέσω των διανομέων και όχι με κάποιον άλλον τρόπο.

Αυτό που συμβαίνει δηλαδή είναι ότι οι διανομείς θα διανέμουν και πάλι τα προϊόντα της Symantec, απλά με άυλο τρόπο! Χωρίς κουτιά, χωρίς CDs, χωρίς χειροπιαστό στοκ. Το μόνο που θα έχουν είναι η επιλογή μίας online παραγγελίας κατά την οποία ο συνεργάτης θα λαμβάνει το κλειδί της εφαρμογής και θα κατεβάζει το software.

Με αυτόν τον τρόπο, επιτυγχάνονται πολλαπλά πλεονεκτήματα:

  • Χαμηλότερο κόστος.
  • Άμεση παράδοση (μηδενική καθυστέρηση).
  • Ιδανική διαχείριση “στοκ” χωρίς κινδύνους φύλαξης κ.λπ.
  • Παραγγελία από οποιοδήποτε μέρος και οποιαδήποτε στιγμή.
  • Ευκολία στην παροχή υπηρεσιών προς τους τελικούς πελάτες.
  • Δυνατότητα εκμετάλλευσης του συστήματος σε υπάρχοντα e-shops.
  • Άμεση εξυπηρέτηση απομακρυσμένων σημείων και της επαρχίας συνολικά.

Στην πράξη, ο διανομέας θα “παραγγέλνει” έναν αριθμό από κλειδιά (άδειες) από τη Symantec και θα τα πουλάει με βάση την υπάρχουσα πολιτική του (ή όπως αυτός αποφασίσει) στο δίκτυο των μεταπωλητών του. Κάθε αγορά θα αφαιρεί και ένα από τα κλειδιά, οπότε όταν το άυλο αυτό “στοκ” αρχίσει να μειώνεται, ο διανομέας θα μπορεί και πάλι να προαγοράζει τις νέες άδειες που χρειάζεται.

Απ’ ότι μαθαίνουμε, και άλλες εταιρείες λογισμικού σκέφτονται λίαν συντόμως να ακολουθήσουν τον ίδιο δρόμο, και αυτό αποτελεί ένα μήνυμα τόσο προς το δίκτυο συνεργατών, όσο και προς τους διανομείς οι οποίοι θα κληθούν πλέον να βρουν νέους τρόπους να προσθέσουν αξία (όπως λέμε υπηρεσίες) στα προϊόντα που διανέμουν.

Related Posts