Surface Pro 3 και iPad Pro αλλαζουν την αγορα των tablets

Μία ακόμη εταιρεία ερευνών – αυτή τη φορά η Strategy Analytics – έρχεται να ενισχύσει τις προβλέψεις που θέλουν την αγορά των tablets να αναδιατάσσεται, με τις συσκευές με μεγάλες οθόνες να κατακτούν σταδιακά ολοένα και μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς. Σύμφωνα με την ίδια εταιρεία δύο συσκευές, το Surface Pro 3 της Microsoft και το iPad Pro της Apple, θα ηγηθούν αυτής της μεταβολής καθώς ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις θα προχωρήσουν στην υιοθέτησή τους. Έτσι, μέσα στο 2015 οι πωλήσεις tablets με οθόνη πάνω από 11 ίντσες θα είναι κατά 185% περισσότερες από το 2014.

 

Η Strategy Analytics προβλέπει ακόμα ότι μέχρι το 2019 τα tablets με μεγάλες οθόνες θα αντιστοιχούν στο 7% της συνολικής αγοράς, από 1% το 2014, κάτι που αντιστοιχεί σε 19,3 εκατομμύρια τεμάχια. Η τάση αυτή θα ενισχυθεί από την επιλογή των επιχειρήσεων να υιοθετούν ολοένα και περισσότερο tablet PCs για ανταποκριθούν καλύτερα στη ροή των εργασιών τους.

 

Η εκτίμηση της Strategy Analytics συμφωνεί με πρόσφατη έρευνα της IDC σύμφωνα με την οποία σχεδόν το ήμισυ στελεχών επιχειρήσεων στη Βρετανία, τη Γαλλία και τη Γερμανία χρησιμοποιούν ως μόνη συσκευή κάποιο tablet. Μάλιστα, το ποσοστό αυξάνεται αν ως tablet συνυπολογιστούν και οι συσκευές 2-σε-1 ή convertibles, οι οποίες μετατρέπονται σε tablet κατά το δοκούν. Επιπλέον, από το υπόλοιπο 60% η πλειοψηφία επίσης χρησιμοποιεί κάποιο business tablet, απλά το κάνει σε συνδυασμό με κάποιο desktop ή smartphone.

 

Στον αντίποδα η Strategy Analytics εκτιμά ότι οι πωλήσεις των tablets με μικρότερες οθόνες θα μειωθεί σταδιακά, όπως φαίνεται και από τα ποσοστά του παρακάτω σχεδιαγράμματος.

q3-2015-screen-size-pie-chart

Related Posts