Το success story της Persado συνεχιζεται

Με επιτυχία και ζεστό χρήμα ολοκλήρωσε τον δεύτερο κύκλο χρηματοδότησής της η Persado, εξασφαλίζοντας συνολικά κεφάλαια ύψους $21 εκατ. από την StarVest Partners, την Bain Capital Ventures, την American Express Ventures και την Citi Ventures. Θα πρέπει να σημειώσουμε εδώ ότι η Persado είναι μια εταιρεία που ξεκίνησε στην Αθήνα το 2010, μέσα στην Upstream, μια από τις τρεις μεγαλύτερες εταιρείες στον κλάδο του mobile marketing παγκοσμίως. Σήμερα έδρα της εταιρείας είναι η Νέα Υόρκη, ενώ έχει επίσης γραφεία στην Αθήνα, στο Σαν Φρανσίσκο, στο Λονδίνο, στη Ρώμη και στο Ρίο ντε Τζανέιρο.

Ακόμα και σήμερα, όμως, το γραφείο της Αθήνας είναι υπεύθυνο για το κομμάτι της ανάπτυξης λογισμικού (software development), για την υλοποίηση έργων σε μεγάλους πελάτες (operations) και για την τεχνολογική υποστήριξη της εταιρείας, τομείς που βρίσκονται σε φάση ανάπτυξης με αποτέλεσμα να αναζητά και νέα στελέχη. Τα νέα κεφάλαια θα επενδυθούν στην περαιτέρω ανάπτυξη της τεχνολογίας “persuasion automation”, μέσω της οποίας αυτοματοπoιείται η δημιουργία πειστικότερων μηνυμάτων για χρήση στο ψηφιακό marketing και αλλού. Πρακτικά, η Persado δημιούργησε και εξελίσσει μία τεχνολογία η οποία δεν προϋπήρχε.

Η πλατφόρμα “persuasion automation” (αυτοματοποιημένη πειθώ), χρησιμοποιεί σημασιολογικούς αλγόριθμους για να δημιουργήσει το ιδανικό κάθε φορά μήνυμα για μια στοχευμένη επικοινωνιακή καμπάνια, επιλέγοντας μέσα από όλους τους πιθανούς συνδυασμούς προτρεπτικής γλώσσας, συναισθημάτων, προϊοντικής περιγραφής και στοιχείων μορφοποίησης. Το λογισμικό χαρτογραφεί συναισθήματα και παράγει γλώσσα που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε εργαλεία επικοινωνίας όπως είναι τα προωθητικά emails, landing pages σε sites, SMS, push notifications και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Είναι χαρακτηριστικό ότι δύο από τους βασικούς επενδυτές του δεύτερου κύκλου χρηματοδότησης, η American Express Ventures και η Citi Ventures, είχαν πρώτα δοκιμάσει την τεχνολογία της Persado ως πελάτες. Χρησιμοποιώντας την τεχνολογία της Persado για την προώθηση των πιστωτικών της καρτών, η Citi είδε το ποσοστό των email της που διαβάζονταν να αυξάνεται κατά 70% και το ποσοστό των click-to-opens να εκτοξεύεται κατά 114%.

Εκτός από την American Express και τη Citibank, στο πελατολόγιο της Persado συκαταλέγονται ακόμα η Esurance, η E*TRADE, η LivingSocial, η αλυσίδα καταστημάτων Neiman Marcus, η Verizon Wireless και η Vodafone. Μέσα στα δύο χρόνια λειτουργίας της η Persado είδε το πελατολόγιό της να αυξάνεται κατά 300% και να εξαπλώνεται στην Ευρώπη, τις ΗΠΑ και τη Λατινική Αμερική, αλλά και σε πολλούς διαφορετικούς επιχειρηματικούς κλάδους, από τον χώρο του τουρισμού μέχρι τις τηλεπικοινωνίες και από το λιανεμπόριο μέχρι τον χρηματοπιστωτικό κλάδο.

Παράλληλα με την ολοκλήρωση του δεύτερου κύκλου χρηματοδότησής της, η Persado πρόσθεσε δύο νέα μέλη στο διοικητικό της συμβούλιο: Τον Reggie Bradford και την Laura Sachar. Ο Reggie Bradford είναι σήμερα Senior Vice President για θέματα προϊοντικής ανάπτυξης στην Oracle ενώ έχει δημιουργήσει τρία επιτυχημένα start-ups τα οποία αθροιστικά έχουν κύκλο εργασιών ύψους $5 δις. Η Laura Sachar είναι συνιδρυτής και General Partner της StarVest Partners, μίας εταιρείας επιχειρηματικών συμμετοχών (venture capital) με έδρα τη Νέα Υόρκη, η οποία διαχειρίζεται $400 εκατομμύρια και χρηματοδοτεί εταιρείες που παρέχουν επιχειρηματικές λύσεις οι οποίες στηρίζονται στην τεχνολογία.
 

Related Posts