22.9 C
Athens
28/03/2024
Biztech

Στο δρόμο για την ανάκαμψη η Sony

Μετά από περίπου 3 χρόνια αναιμικής παρουσίας στις τηλεοράσεις που είχε ως άμεσο αποτέλεσμα ο κορεάτικος ανταγωνισμός να πάρει τα σκήπτρα, η Sony επιστρέφει. Αυτήν τη φορά, όμως, επιστρέφει πραγματικά δυνατά. Αφενός έχει πολύ δυνατά προϊόντα (κάτι που δεν ήταν το βασικό πρόβλημα – αλλά σε κάθε περίπτωση το σημερινό line-up είναι εξαιρετικά πιο ισχυρό και πλήρες από το παρελθόν), αφετέρου έχει διαθεσιμότητα, με βάση όσα ισχυρίστηκαν οι εκπρόσωποι της εταιρείας.

Έτσι, για πρώτη φορά μετά από καιρό, η Sony θα επιδείξει πολύ υψηλή τεχνολογία με σημαντικό βαθμό διαφοροποίησης, και παράλληλα θα έχει το stock για να το υποστηρίξει. Στόχος της εταιρείας, διψήφιο ποσοστό market share (δηλαδή άνω του 10%). Αιχμή του δόρατος σε αυτή την προσπάθεια είναι τα μοντέλα της σειράς W, που προσφέρουν συνδυασμό υπηρεσιών, τεχνολογίας και περιεχομένου.

Το μοναδικό “αγκάθι” που βλέπουμε αυτήν τη στιγμή (πέρα από το πόσο καλά θα εκτελεστεί στην πράξη η στρατηγική αλλά και τι ρόλο θα παίξει το marketing των προϊόντων απέναντι στην πολύ επιθετική -όπως πάντα- Samsung),είναι ότι η εταιρεία δεν διαθέτει ισχυρή παρουσία στο low end κομμάτι της αγοράς. Από την άλλη μεριά, δεν είμαστε βέβαιοι ότι αυτό είναι τυχαίο…

Σχετικά άρθρα

Ενίσχυση μεγεθών στο α’ εξάμηνο για την Profile

Kitriniaris

“OKI Days” από την CPI και την ΟΚΙ

Kitriniaris

H Microsoft ενισχύει τους νέους

Kitriniaris

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα