Στο 1 δις οι συνδρομητες μεσω managed services για την Ericsson

Σε μια ολοένα και πιο Διαδικτυωμένη Κοινωνία, ένας αυξανόμενος αριθμός συσκευών αναμένεται να χρησιμοποιούν ευρυζωνικές διασυνδέσεις προκειμένου να παρέχουν ένα μεγάλο εύρος υπηρεσιών επικοινωνίας και πολυμέσων. Υπό αυτές τις συνθήκες η φυσική λύση για τις επιχειρήσεις είναι η υπογραφή συμβολαίων managed services με συνεταίρους  που αναλαμβάνουν την ευθύνη για δραστηριότητες όπως αυτές του να λειτουργούν και να διαχειρίζονται τα δίκτυα τους.

Η Ericsson πρωτοστάτησε στα managed services στο χώρο των τηλεπικοινωνιών και  με περισσότερα από 15 χρόνια εμπειρίας στη διαχείριση δικτύων multi-vendor, multi-technology, εκβιομηχανοποίησε την έννοια παροχής managed services σε πολλαπλούς παρόχους μέσω Παγκόσμιων Κέντρων Εξυπηρέτησης και οργάνωσης των υπηρεσιών τομέα.

Σήμερα η Ericsson έχει αναπτύξει το μοντέλο Experience Centric Managed Services, το οποίο  προσφέρει στους παρόχους προνόμια όπως η συνεχής βελτίωση της υπηρεσίας, μειωμένο χρόνο στην αγορά, πρόσβαση/παροχή σε τεχνικές ικανότητες , και μια κοινή εστίαση στην εμπειρία του χρήστη. Έτσι, πρόσφατα ξεπέρασε το κομβικό σημείο του 1 δισεκατομμυρίου συνδρομητών.

Τα managed services αφορούν ανθρώπους και ικανότητες, και στο πέρασμα των χρόνων περισσότεροι από 25.000 εργαζόμενοι έχουν μεταφερθεί στην Ericsson από παρόχους από όλο τον κόσμο. Εκτός από την ενίσχυση της καινοτομίας, της ευκινησίας και της ταχύτητας, τα managed services μπορούν να βοηθήσουν τους παρόχους να επικεντρωθούν στην ειδίκευση και να δώσουν μεγαλύτερη έμφαση στην εμπειρία του χρήστη και στις πελατειακές σχέσεις. 

Το BizTech.gr χρησιμοποιεί συνδέσεις Vodafone Internet 4Sharing για να σας φέρνει πάντα πρώτο κάθε εξέλιξη.

Related Posts