20.7 C
Athens
19/04/2024
Biztech

Στη Σαουδική Αραβία η MLS

(Δελτίο Τύπου) – Η MLS ανακοίνωσε την είσοδό της στην αγορά της Σαουδικής Αραβίας με το σύστημα πλοήγησης με αναγνώριση φωνής MLS Talk & Drive. Στα πλαίσια του επιχειρηματικού πλάνου της εταιρείας, όπου επιλέγονται χώρες με προοπτικές υψηλών ρυθμών ανάπτυξης στην πλοήγηση, η Σαουδική Αραβία αποτελεί το επόμενο διεθνές της εγχείρημα μετά την Τουρκία, τη Χιλή και το Μαρόκο.

Για την είσοδό της στην αγορά της Σαουδικής Αραβίας,  η MLS συνεργάστηκε με τον εγχώριο όμιλο επιχειρήσεων Zaki Farsi Group σε μία αμοιβαία αποκλειστική συνεργασία. Η Farsi GeoTech, εταιρεία του ομίλου Zaki Farsi Group, χαρακτηρίζεται για την ακρίβεια και την αξιοπιστία των χαρτών της. Για την ανάπτυξη του MLS Talk&Drive στα αραβικά, διέθεσε για πρώτη φορά τους χάρτες της στην MLS. Παράλληλα ανέλαβε κατ’ αποκλειστικότητα, την αντιπροσώπευση και διανομή των πλοηγών MLS Talk&Drive, οι οποίοι θα φέρουν την εμπορική επωνυμία FarsiNav Talk & Drive. Η πρώτη παραγγελία είναι 200.000$ και η Farsi GeoTech έχει ήδη καταβάλλει προκαταβολή 60.000$. Η έναρξη διάθεσης των προϊόντων της MLS στο καταναλωτικό κοινό της Σαουδικής Αραβίας αναμένεται του 2012.

Η Σαουδική Αραβία, με πληθυσμό 29 εκατομμύρια κατοίκους και 9 εκατομμύρια αυτοκίνητα, αποτελεί τη μεγαλύτερη και πιο απαιτητική αγορά της Μέσης Ανατολής. Οι νέοι υψηλής αισθητικής ultra slim πλοηγοί MLS Talk&Drive με το περιβάλλον λειτουργίας τους αναπτυγμένο στην αραβική γλώσσα και με αναγνώριση φωνής στα αραβικά, έρχονται να καλύψουν ένα σημαντικό κενό σε μία αγορά όπου το ποσοστό διείσδυσης της πλοήγησης είναι κάτω από 5%. 

Σχετικά άρθρα

Αναβαθμίστε τον gaming ήχο με το ολοκαίνουργιο σετ ακουστικών Philips TAG5106

Giorgos Athanassiadis

EMC: Ευέλικτη λύση εφαρμογών Backup και Archive

Kitriniaris

Βελτίωση στα αποτελέσματα τριμήνου για την CPI

Kitriniaris

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα