21.6 C
Athens
25/04/2024
Biztech

Specs και τιμή οι κύριοι παράγοντες επιλογής tablet

Το μέγεθος της οθόνης, το λειτουργικό, η τιμή και η ποιότητα της οθόνης είναι οι τέσσερις κύριοι παράγοντες που καθοδηγούν τους Έλληνες καταναλωτές στην επιλογή tablet, όπως αποκάλυψε η πανελλαδική έρευνα που διεξήγαγε η GfK Hellas στις αρχές του έτους.

Σημαντικό παράγοντα στην τελική απόφαση αποτελούν οι πωλητές εντός του καταστήματος, ενώ ένας στους τρεις καταναλωτές επισκέπτεται την ιστοσελίδα των καταστημάτων για να ενημερωθεί για τα προϊόντα πριν την τελική απόφαση.

Ωστόσο μόνο 4 στους 10 από τους πρόσφατους αγοραστές δηλώνουν απόλυτα ικανοποιημένοι από το προϊόν που επέλεξαν ενώ ακριβώς ίδιο είναι το ποσοστό και εκείνων οι οποίοι θεωρούν ότι το προϊόν που επέλεξαν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες τους. Ως βασικό μειονέκτημα αναφέρουν τα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αντίστοιχα, μόλις το 37% των ερωτώμενων θα συνιστούσαν το tablet που αγόρασαν με απόλυτη βεβαιότητα.

Όσον αφορά τη χρήση των συσκευών οι άντρες είναι πιο δραστήριοι έναντι του γυναικείου πληθυσμού, με το 65% αυτών να κάνει χρήση του tablet σε καθημερινή βάση. Ωστόσο και σε αυτή την έρευνα αποδεικνύεται ότι η χρήση περιορίζεται συνήθως στο σπίτι, όπως δηλώνουν 8 στους 10 καταναλωτές, χωρίς να το μοιράζονται με φίλους/συγγενείς εκτός σπιτιού. 

Το BizTech.gr χρησιμοποιεί συνδέσεις Vodafone Internet 4Sharing για να σας φέρνει πάντα πρώτο κάθε εξέλιξη. 

Σχετικά άρθρα

“Σιτεύουν” στα χέρια των καταναλωτών οι συσκευές

Channel-Manager

Apple: Κυνηγά mega-deal στην Τουρκία;

Kitriniaris

Ενσωματώνοντας την εκτύπωση στο ΙΤ: Μια ιστορία κέρδους

Channel-Manager

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα