22.9 C
Athens
18/04/2024
Biztech

Sony: Smartphones και TV’s μπαίνουν στο περιθώριο

Μπορεί τα smartphones να ήταν το όχημα που εκτόξευσε τα κέρδη και το brand ορισμένων εταιρειών, όμως, η Sony δεν ήταν τελικά μία από αυτές. Με δεδομένο, λοιπόν, ότι ο ιαπωνικός κολοσσός αναμένει ζημίες ύψους $1,7 δις από το mobile division μέχρι τον επόμενο Μάρτιο, ανακοίνωσε πως προχωρά σε γενική ανακατεύθυνση της στρατηγικής της, με τα smartphones αλλά και τις τηλεοράσεις να μην αποτελούν πλέον προτεραιότητα για την εταιρεία. Αντιθέτως, το PlayStation αλλά και το Imaging business της εταιρείας θα είναι εκείνα που θα καταστούν ακρογωνιαίοι λίθοι της επιχειρηματικής της στρατηγικής. “Δεν μας απασχολεί πλέον το μερίδιο αγοράς. Απλά θέλουμε να έχουμε κέρδη”, ήταν η χαρακτηριστική δήλωση του Hiroki Totoki, νέου επικεφαλής στο mobile division της Sony.

Πιο συγκεκριμένα, λοιπόν, η Sony θα περικόψει δραστικά τόσο το line-up της σειράς Xperia όσο και τις τηλεοράσεις που διαθέτει στην αγορά, επικεντρώνοντας τις προσπάθειές της σε “ορισμένα, κορυφαία μοντέλα” των δύο συγκεκριμένων κατηγοριών, όπως ανέφερε στην ανακοίνωσή της. Πρακτικά, η Sony προανήγγειλε το δόγμα “ποιότητα έναντι ποσότητας”, κάτι που όπως εκτιμούν στην ιαπωνική εταιρεία θα τους δώσει τη δυνατότητα μεγαλύτερου περιθωρίου κέρδους. Ωστόσο αναγνώρισαν ότι η κίνηση αυτή θα μειώσει ακόμη περισσότερο το μερίδιο αγοράς στα smartphones και τις τηλεοράσεις και πιθανόν να απογοητεύσει τους πιστούς πελάτες της Sony, κυρίως σε Ευρώπη και Αμερική.

Από την άλλη, η εταιρεία θα εντείνει τις επενδύσεις και τις προσπάθειές της σε δύο businesses τα οποία αυτή τη στιγμή πάνε με “χίλια” και δημιουργούν κέρδη. Αναφερόμαστε στο PlayStation αλλά και το Imaging (δηλαδή τους οπτικούς αισθητήρες για κάμερες παντός είδους). Σύμφωνα, λοιπόν, με το νέο σχέδιο, η Sony θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις του PlayStation και των υπηρεσιών gaming που το συνοδεύουν στα $13,6 δις μέσα στα επόμενα τρία χρόνια. Την ίδια στιγμή προβλέπεται αύξηση των πωλήσεων από το Imaging business κατά 70% την ίδια χρονική περίοδο. Οι εν λόγω κινήσεις σε συνδυασμό με την επιστροφή στην κερδοφορία των smartphones και TV’s, θα εξασφαλίσουν την βιωσιμότητα της εταιρείας, η οποία ωστόσο θα είναι μια πολύ διαφορετική Sony από αυτή που γνωρίζαμε μέχρι σήμερα.

Το BizTech.gr χρησιμοποιεί συνδέσεις Vodafone Internet 4Sharing για να σας φέρνει πάντα πρώτο κάθε εξέλιξη.

Σχετικά άρθρα

Philips 328P6AUBREB: 32 «γεμάτες» ίντσες, HDR και USB-C

Giorgos Athanassiadis

4 ελληνικά σχολεία στο πρόγραμμα Microsoft Showcase Schools

Street style και μέγιστη απόδοση gaming με το MSI Stealth 15M

Giorgos Athanassiadis

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα