SingularLogic: Εγκατασταση CRM στην ΝΝ Hellas

16277229 - crm online

H  SingularLogic, μέλος του Ομίλου MIG, ολοκλήρωσε με επιτυχία την υλοποίηση Πληροφοριακού Συστήματος Πελατοκεντρικής Διαχείρισης (CRM) για λογαριασμό της ασφαλιστικής εταιρείας ΝΝ Hellas.

Το έργο περιλάμβανε υπηρεσίες εγκατάστασης, προσαρμογής, παραμετροποίησης, εκπαίδευσης, δοκιμαστικής λειτουργίας και υποστήριξης CRM συστήματος.

Η λύση που υλοποίησε η SingularLogic, συλλέγει από όλα τα τμήματα και τα κανάλια επικοινωνίας της επιχείρησης, τις πληροφορίες για τον ασφαλισμένο και τις διαθέτει ενιαία σε κάθε επαφή μαζί του, εξασφαλίζοντας με αυτόν τον τρόπο  βελτιωμένες υπηρεσίες στους απευθείας ασφαλισμένους της, από το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών και το Customer Portal της ΝΝ Hellas.

 

Μέσω της λύσης της SingularLogic συστήματος CRM, η ΝΝ έχει αποκτήσει σημαντικά πλεονεκτήματα, όπως: Customer 360 View, Cross channel consistent customer experience, μεγιστοποίηση αυτοματοποιημένων διαδικασιών, αυξημένη αποδοτικότητα και αποτελεσματικότητα των Call Centers καθώς και διαχείριση μιας μόνο CRM εφαρμογής από τους Call Center Agents, αύξηση της αποτελεσματικότητας των εισπράξεων μέσω Campaigns, κεντρική παρακολούθηση και εκτέλεση των εκστρατειών του Marketing, παρακολούθηση των Marketing Analytics και διασφάλιση ποιότητας δεδομένων.

 

Το BizTech.gr χρησιμοποιεί συνδέσεις Vodafone Internet 4Sharing για να σας φέρνει πάντα πρώτο κάθε εξέλιξη.

Related Posts