16.6 C
Athens
29/03/2024
Biztech

Singular Logic: Ανάληψη έργου για την ING Ελλάδος

Ένα ακόμη έργο ανέλαβε η Singular Logic, αυτή τη φορά για λογαριασμό του ασφαλιστικού οργανισμού ING Ελλάδος. Το έργο αφορά στην υλοποίηση Πληροφοριακού Συστήματος Πελατοκεντρικής Διαχείρισης (CRM) και η διάρκεια της πρώτης φάσης υλοποίησής του αναμένεται να διαρκέσει 4 μήνες. Στο πλαίσιο αυτό η υλοποίηση του έργου περιλαμβάνει υπηρεσίες εγκατάστασης, προσαρμογής, παραμετροποίησης, εκπαίδευσης, δοκιμαστικής λειτουργίας και υποστήριξης του συστήματος Oracle Siebel CRM.

Η λύση της Singular Logic, έχει ως στόχο τη βελτίωση των υπηρεσιών που παρέχονται από το Τμήμα  Εξυπηρέτησης Πελατών και το Customer Portal της ING Ελλάδος, απευθείας στον ασφαλισμένο. Το Oracle Siebel CRM, θα προσφέρει αποτύπωση της ολοκληρωμένης εικόνας του πελάτη – με πληροφορίες που θα προκύπτουν από τη διασύνδεση των ετερογενών υποσυστημάτων της εταιρείας -, ενοποίηση και διαχείριση των επιχειρησιακών διαδικασιών, αλλά και διενέργεια ενημερωτικών ενεργειών για τους πελάτες της ING.

Το BizTech.gr χρησιμοποιεί συνδέσεις Vodafone Internet 4Sharing για να σας φέρνει πάντα πρώτο κάθε εξέλιξη.

Σχετικά άρθρα

OnLine Data: Σεμινάριο κοστολόγησης διαδικασιών Logistics

Channel-Manager

Έρευνα της F5 αποκαλύπτει τα «μυστικά» της επιτάχυνσης του ψηφιακού μετασχηματισμού

Giorgos Athanassiadis

McAfee και Cisco κάτω από την “ομπρέλα” του ConnectKey

Kitriniaris

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα