Ένα ακόμη έργο ανέλαβε η Singular Logic, αυτή τη φορά για λογαριασμό του ασφαλιστικού οργανισμού ING Ελλάδος. Το έργο αφορά στην υλοποίηση Πληροφοριακού Συστήματος Πελατοκεντρικής Διαχείρισης (CRM) και η διάρκεια της πρώτης φάσης υλοποίησής του αναμένεται να διαρκέσει 4 μήνες. Στο πλαίσιο αυτό η υλοποίηση του έργου περιλαμβάνει υπηρεσίες εγκατάστασης, προσαρμογής, παραμετροποίησης, εκπαίδευσης, δοκιμαστικής λειτουργίας και υποστήριξης του συστήματος Oracle Siebel CRM.
Η λύση της Singular Logic, έχει ως στόχο τη βελτίωση των υπηρεσιών που παρέχονται από το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών και το Customer Portal της ING Ελλάδος, απευθείας στον ασφαλισμένο. Το Oracle Siebel CRM, θα προσφέρει αποτύπωση της ολοκληρωμένης εικόνας του πελάτη – με πληροφορίες που θα προκύπτουν από τη διασύνδεση των ετερογενών υποσυστημάτων της εταιρείας -, ενοποίηση και διαχείριση των επιχειρησιακών διαδικασιών, αλλά και διενέργεια ενημερωτικών ενεργειών για τους πελάτες της ING.
Το BizTech.gr χρησιμοποιεί συνδέσεις Vodafone Internet 4Sharing για να σας φέρνει πάντα πρώτο κάθε εξέλιξη.