Σε full throttle mode η LG για τις τηλεορασεις

Αν κάτι επιβεβαιώθηκε πέραν πάσης αμφιβολίας στη φετινή CES, η οποία ρίχνει αυλαί σήμερα 10 Ιανουαρίου στο Λας Βέγκας, είναι ότι η LG έχει αναγάγει σε στρατηγική επιλογή την αγορά των τηλεοράσεων και σκοπεύει να ενισχύσει τις ενέργειές της προ τα εκεί, πάση δυνάμει. “Πολλοί προβλέπουν ότι το 2014 θα δούμε τελικά την αγορά των OLED TV να απογειώνεται. Η LG είναι σίγουρη ότι μπορεί να ηγηθεί της αγοράς των OLED TV και να την οδηγήσει στην επόμενη φάση”, δήλωσε ο πρόεδρος της LG Electronics Home Entertainment Company Hyun-hwoi Ha.

Όπως φάνηκε από τις παρουσιάσεις της εταιρείας στη CES, η LG εκτός από τις OLED TVs στοχεύει επίσης στις νέες ULTRA HD και Smart TVs, οι οποίες θα αξιοποιήσουν τη νέα πλατφόρμα webOS που παρουσίασε και η οποία, σύμφωνα με την LG, καθιστά τις τηλεοράσεις πραγματικά “έξυπνες” συσκευές.

Καταρχήν, η LG παρουσίασε την πρώτη εύκαμπτη OLED TV, μια συσκευή της οποίας η οθόνη αλλάζει σχήμα με το πάτημα ενός και μόνο πλήκτρου προκειμένου να προσαρμόζεται καλύτερα στα δεδομένα και τις συνθήκες κάθε χώρου θέασης, όπως η απόσταση ή ο αριθμός των θεατών. Επίσης, στα ήδη υπάρχοντα μοντέλα 55 ιντσών Curved OLED TV προστέθηκαν δυο νέα μοντέλα με διαγώνιο 65 και 77 ιντσών και υπερ-υψηλή ανάλυση Ultra HD. Γενικά, όσον αφορά την αγορά των Ultra HD TV, η LG φιλοδοξεί να διαθέτει μια ολοκληρωμένη σειρά, με μοντέλα διαστάσεων από τις 49 μέχρι τις 105 ίντσες. Μάλιστα, αργότερα μέσα στο 2014 η LG θα παρουσιάσει και ορισμένα πιο οικονομικά μοντέλα, δίνοντας τη δυνατότητα σε περισσότερους καταναλωτές να αποκτήσουν κάποια συσκευή ανάλυσης 4K.

Παράλληλα, η LG ανακοίνωσε τη δημιουργία ενός εκτεταμένου παγκόσμιου δικτύου παραγωγής OLED TV, με μονάδες σε χώρες – κλειδιά σε ολόκληρο τον κόσμο. Τα νέα εργοστάσια της LG στη Βραζιλία, την Κίνα, την Πολωνία και την Ταϊλάνδη είναι έτοιμα, ενώ φέτος προγραμματίζεται να ξεκινήσει η παραγωγή OLED TV και στο εργοστάσιο του Μεξικού ώστε να καλυφθούν περαιτέρω οι ανάγκες της βορειοαμερικανικής αγοράς.

Επιπλέον, η κορεατική εταιρεία φαίνεται να επενδύει στην τάση που έχουν οι καταναλωτές να επιλέγουν “έξυπνες” συσκευές και για τον λόγο αυτό προωθεί με δυναμισμό τη νέα πλατφόρμα webOS. Οι LG Smart TVs με webOS θα προσφέρουν στο χρήστη ακόμη μεγαλύτερο βαθμό ελευθερίας επιτρέποντας, για παράδειγμα, την εύκολη αναζήτηση περιεχομένου στο YouTube ή το διαδίκτυο παράλληλα με την παρακολούθηση ενός τηλεοπτικού σταθμού. Επιπλέον, η διαδικασία των αρχικών ρυθμίσεων γίνεται πλέον εύκολη , καθώς έχει απαλλαγεί από οποιοδήποτε σύνθετη και περίεργη επιλογή.  Πάντως, η διάθεση τηλεοράσεων με weOS δεν αναμένεται να ξεκινήσει πριν από το δεύτερο εξάμηνο του 2014, με εξαίρεση την αγορά της Ν. Κορέας, όπου τα συγκεκριμένα μοντέλα θα λανσαριστούν νωρίτερα.

Το BizTech.gr χρησιμοποιεί συνδέσεις Vodafone Internet 4Sharing για να σας φέρνει πάντα πρώτο κάθε εξέλιξη.

Related Posts