16.3 C
Athens
20/04/2024
Biztech

Σε ανοδική τροχιά οι πωλήσεις της Microsoft

Ξεπερνώντας τις προβλέψεις των αναλυτών η Microsoft ανακοίνωσε τα οικονομικά της αποτελέσματα για το γ’ τρίμηνο του οικονομικού έτους 2015, από τα οποία προκύπτει ότι η αμερικανική εταιρεία κατέγραψε πωλήσεις $21,7 δις, αυξημένες κατά 6% σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2014.

Τα συγκεκριμένα αποτελέσματα είναι σημαντικά γιατί αφενός ήρθαν σε ένα τρίμηνο όπου οι πωλήσεις PC κατέγραψαν πτώση κατά 6,7% σύμφωνα με την IDC, αφετέρου γιατί υπερέβησαν τις προβλέψεις των αναλυτών οι οποίοι ανέμεναν πωλήσεις $21,1 δις για την Microsoft. Μάλιστα, αν το δολάριο δεν είχε ισχυροποιηθεί τόσο πολύ έναντι των κυριότερων νομισμάτων, η άνοδος των πωλήσεων θα είχε ξεπεράσει το 9%. Ωστόσο σε επίπεδο κερδών η εταιρεία κατέγραψε πτώση -5% στα $6,6 δις.

Σε δήλωσή του, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Satya Nadella έκανε λόγο για “απίστευτη ανάπτυξη σε όλες τις υπηρεσίες cloud”, φωτογραφίζοντας τα businesses που τράβηξαν τη Microsoft προς τα πάνω.

Οι πωλήσεις του Device and Consumer segment, το οποίο περιλαμβάνει το Office 365 Consumer, το Xbox, τo Surface και τις συσκευές Lumia, αναρριχήθηκαν 8% από το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους, στα $9 δις. Αντίστοιχα, οι πωλήσεις cloud λογισμικού και υπηρεσιών σε επιχειρήσεις, επίσης αυξήθηκαν κατά 5%, χάρη στην ισχυρή ανάπτυξη που κατέγραψαν τα Office 365, Azure και Dynamics CRM.

Ωστόσο οι πωλήσεις  του Office και των Windows προς τις επιχειρήσεις – δύο από τα πιο κερδοφόρα προϊόντα της εταιρείας – συνέχισαν την πτωτική τους πορεία.

Σύμφωνα με αναλυτές τα συγκεκριμένα αποτελέσματα δικαιώνουν την επιλογή του Nadella  να “στρίψει” το τιμόνι της Microsoft προς το cloud αλλά και καταδεικνύουν ότι η εταιρία παραμένει ακόμα ευάλωτη από την αδυναμία της αγοράς PC.

Το BizTech.gr χρησιμοποιεί συνδέσεις Vodafone Internet 4Sharing για να σας φέρνει πάντα πρώτο κάθε εξέλιξη.

Σχετικά άρθρα

Η LG επιστρέφει στα Windows Phone

Kitriniaris

Platinum βραβείο η LG Business Solutions στα Tourism Awards 2020

Giorgos Athanassiadis

Οι προκλήσεις της νέας εποχής του business printing

Giorgos Athanassiadis

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα