17.1 C
Athens
25/04/2024
Biztech

SAS: “Καθαρή” πληροφορία για την Allianz Ελλάδας

Tις λύσεις SAS Data Quality και SAS Customer Analytics επέλεξε η Allianz Ελλάδος,  προκειμένου να βελτιώσει τις πρακτικές και τις ενέργειες marketing και να επιλύσει ζητήματα σχετικά με την ποιότητα των δεδομένων.

Στο πλαίσιο αυτό, η SAS ανέλαβε την υλοποίηση της λύσης SAS Data Quality προκειμένου η Allianz Ελλάδος να έχει μια καθαρή, ακριβή και ενημερωμένη πελατειακή βάση, παρεμβαίνοντας στις πηγές δεδομένων με χαμηλή ποιότητα, παρέχοντας εσωτερική αυτονομία στην Allianz για την εκτέλεση διαδικασιών data quality και επιτρέποντάς της να αυξήσει την παραγωγικότητά της εξαιτίας της διαθέσιμης καθαρής και ορθής πληροφορίας που θα είναι σε θέση να έχει.

Επίσης, η SAS αναλαμβάνει την παροχή υπηρεσιών για την ανάπτυξη Customer Segmentation/Customer Profiling, προκειμένου η Allianz να κατανοήσει καλύτερα τις ανάγκες και την αξία των πελατών της και έτσι να αποκαλύψει νέες ευκαιρίες πωλήσεων, να σχεδιάσει αποτελεσματικές και στοχευμένες ενέργειες μάρκετινγκ και να οδηγηθεί σε αποφάσεις που βασίζονται σε πραγματικά δεδομένα. 

Σχετικά άρθρα

Πανευρωπαϊκή συμμαχία για το 5G

Kitriniaris

24 βραβεία καινοτομίας η LG λίγο πριν την CES 2022

Giorgos Athanassiadis

Διάκριση για τον Epson SureColor

Channel-Manager

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα