SAP: Η τεχνολογια απαραιτητη για επιχειρηματικη επιτυχια

Εταιρική αδράνεια, έλλειψη ξεκάθαρων προτεραιοτήτων από την ανώτερη διοίκηση, μη ορθή αξιοποίηση των δυνατοτήτων των λύσεων τεχνολογίας: αυτοί είναι οι παράγοντες που εμποδίζουν τι επιχειρήσεις στην προσπάθειά τους να απλοποιήσουν τις εσωτερικές τους διαδικασίες. Αποτέλεσμα; Η μη επίτευξη των στόχων που τίθενται, όπως αποκάλυψε σχετική έρευνα της SAP.

 

H έρευνα διενεργήθηκε μεταξύ 700 στελεχών εταιρειών διαφορετικού κλάδου, μεγέθους, τόπου και είχε ως στόχο την αποσαφήνιση των βαθύτερων παραγόντων που κρύβονται πίσω από την πολυπλοκότητα στο χώρο εργασίας. Το πολύ ενδιαφέρον στοιχείο που προέκυψε από τη συγκεκριμένη έρευνα είναι το ότι  η τεχνολογία δεν φαίνεται να βοηθά στην επίλυση ολόκληρου του προβλήματος, παρά το ότι θα ανέμενε κανείς. Και αυτό γιατί οι τεχνολογικές λύσεις δεν αποτελούν προτεραιότητα για τις εταιρείες.

 

Συγκεκριμένα,  σχεδόν τα τρία τέταρτα (74%) του συνόλου των ερωτηθέντων, ανέφεραν ότι η πολυπλοκότητα που συναντάται στις λειτουργίες και τη διαδικασία λήψης αποφάσεων, αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα στην επίτευξη των επιχειρησιακών στόχων. Το πρόβλημα είναι ακόμα πιο έντονο μεταξύ των ανώτατων στελεχών, καθώς μόνο το 27% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι σε ανώτερο επίπεδο λαμβάνονται καθημερινά αποφάσεις που αποσκοπούν στην απλοποίηση των επιχειρησιακών διαδικασιών.

 

Σημαντικό είναι το γεγονός πως η τεχνολογία δεν φαίνεται να βοηθά στην επίλυση ολόκληρου του προβλήματος. Το 60% των ερωτηθέντων θεωρεί ότι η τεχνολογία περιορίζει την ικανότητά τους να επιτύχουν τους στρατηγικούς στόχους. Η μειωμένη αποτελεσματικότητα των λύσεων τεχνολογίας που υιοθετούνται, οφείλεται κυρίως στο ότι δεν αποτελούν προτεραιότητα για τις επιχειρήσεις. Συγκεκριμένα, μόνο το 39% των ερωτηθέντων δηλώνει ότι έχει απλοποιήσει τις διαδικασίες που συνδέονται με την πλήρη αξιοποίηση των τεχνολογικών εργαλείων του εκάστοτε οργανισμού.

 

Ωστόσο οι ερωτηθέντες πιστεύουν επίσης πως η τεχνολογία θα δράσει καταλυτικά για τη μείωση της πολυπλοκότητας. Μέσα σε διάστημα 3 ετών, αναμένουν αύξηση ύψους 165% στην ικανότητα των ηγετών να αποκτούν πρόσβαση στην πληροφορία μέσω των self-service εργαλείων και να οδηγούνται τελικά στην ταχύτερη λήψη αποφάσεων. Οι πιο δημοφιλείς τεχνολογίες για τη βελτίωση της απλοποίησης των διαδικασιών περιλαμβάνουν:

 

– Περισσότερο αποτελεσματικά εργαλεία διαχείρισης ταλέντων και επιδόσεων

 

– Διορατικότητα σε συνδυασμό με analytics, για την αξιολόγηση της επιρροής της ηγεσίας

 

– Ολοκληρωμένες διαδικασίες μάθησης και ανάπτυξης

 

– Συνεργατικά εργαλεία που ενθαρρύνουν τη δέσμευση των εργαζομένων και τη συμμετοχή σε διάλογο με τα ανώτατα στελέχη

Related Posts