Μπορεί να έχει γίνει ευρέως γνωστή για τα consumer προϊόντα της ωστόσο η Samsung διαθέτει μια πληθώρα business λύσεων τις οποίες μάλιστα θέλει να ενισχύσει, όπως αποκάλυψε στο πλαίσιο της ομιλίας του στην CeBIT 2015, ο Won-Pyo Hong, πρόεδρος και chief marketing officer της Samsung Electronics. H ενίσχυση αυτή θα κινηθεί γύρω από το Internet of Things (IoT) και τη συμβολή του στις επιχειρήσεις, καθώς και στον τρόπο που η Samsung δημιουργεί ένα ανοιχτό στη συνεργασία οικοσύστημα IoT.
Έτσι, η Samsung ανακοίνωσε το Samsung Business, ένα εμπορικό σήμα που θα αγκαλιάσει το σύνολο του χαρτοφυλακίου της για ολοκληρωμένες επιχειρηματικές λύσεις, συμπεριλαμβανομένων προσαρμοσμένων λύσεων για χρήσεις σε συγκεκριμένες αγορές, όπως λιανεμπόριο, εκπαίδευση, τουρισμός, υπηρεσίες υγείας, χρηματοοικονομικά και μεταφορές.
Το Samsung Business επεκτείνεται και ενοποιεί όλες τις επιχειρηματικές λύσεις της Samsung, συμπεριλαμβανομένων των Samsung KNOX για ασφάλεια και enterprise mobility management, λύσεων ψηφιακής σήμανσης Samsung SMART Signage, των εκτυπωτικών λύσεων, καθώς και άλλων, προετοιμάζοντας τις επιχειρήσεις για την εποχή του IoT, όπως υποστήριξε η εταιρεία.