20.7 C
Athens
23/04/2024
Biztech

Samsung: Για 21 τρίμηνα στην 1η θέση!

Καταλαμβάνοντας μερίδιο 15,5% επί του συνόλου της παγκόσμιας αγοράς οθονών για το τρίτο τρίμηνο του 2011, η Samsung Electronics συμπλήρωσε 5 χρόνια στην πρώτη θέση της εν λόγω αγοράς (21 τρίμηνα), μία κυριαρχία που είχε ξεκινήσει από το τρίτο τρίμηνο του 2006.

Σύμφωνα με την IDC, οι πωλήσεις της Samsung αυξήθηκαν πάνω από 10% κατά το τρίτο τρίμηνο σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο του 2011, σημειώνοντας πωλήσεις 6,42 εκατ. τεμαχίων. Συγκεκριμένα, η εταιρεία διέθεσε στην παγκόσμια αγορά πάνω από 3,49 εκατ. οθόνες premium LED κατά το τρίτο τρίμηνο του 2011, αντιπροσωπεύοντας το 25,5% της συνολικής αγοράς οθονών LED. Αυτό σημαίνει ότι μία στις τέσσερις LED οθόνες που πωλούνται παγκοσμίως είναι οθόνη Samsung.

Παράλληλα, η Samsung σημείωσε ακόμα μεγαλύτερα μεγέθη πωλήσεων στην αγορά μεγάλων οθονών. Το μερίδιό αγοράς που κατείχε στην κατηγορία μεγάλων οθονών μεγέθους άνω των 24 ιντσών είναι 27,5%, με 1 εκατ. τεμάχια συνολικά κατά το τρίτο τρίμηνο του έτους. Σημειώνεται επίσης ότι η συνολική αγορά οθονών αυξήθηκε παγκοσμίως κατά 5% (σε σχέση με το δεύτερο τρίμηνο), ενώ οι πωλήσεις οθονών LED αυξήθηκαν κατά 26%, σημειώνοντας μάλιστα δύο φορές μεγαλύτερη αύξηση σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους και αποδεικνύοντας μια δραστική στροφή της αγοράς από τις οθόνες LCD στις οθόνες LED.

Υπενθυμίζουμε ότι τον τελευταίο χρόνο η Samsung παρουσίασε μια σειρά από καινοτόμες οθόνες, που περιλαμβάνει 3D οθόνες ανάλυσης full HD, οθόνες τύπου Central Station (επιτρέπουν στους χρήστες την απευθείας σύνδεση περιφερειακών εξαρτημάτων και LAN καλωδίων, χωρίς τη χρήση υπολογιστή), αλλά και επαγγελματικές οθόνες ευρείας γωνίας θέασης με PLS panels.

Σχετικά άρθρα

Η Samsung ανακοίνωσε τη νέα σειρά Galaxy S22

Λύρας Πάρης

Optronics: Συμμετοχή στην ανάπτυξη δικτύων νέας γενιάς

Kitriniaris

Pylones Hellas: Διασφαλίζοντας τις εφαρμογές με λύσεις της F5

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα