13.1 C
Athens
19/03/2024
Biztech

Regate: Enterprise mobility στην πράξη

Όλοι μιλούν για enterprise mobility, αλλά μια εταιρεία έχει χτίσει επάνω σε αυτό. Η Regate αναπτύσσει λύσεις για τους επαγγελματίες που βρίσκονται στο δρόμο, αξιοποιώντας την πιο σύγχρονη τεχνολογία και φορητές συσκευές. Η νέα προσέγγιση της εταιρίας βάζει σε πρώτο πλάνο τους συνεργάτες, κάτι που θα την βοηθήσει να αναπτυχθεί ακόμα περισσότερο όπως μας εξηγεί ο εμπορικός διευθυντής της Regate Γιώργος Τσατσάκος.

 

 

Δεδομένου του ότι τα σύγχρονα ERP & CRM διαθέτουν τις δικές τους mobile λύσεις, ποιο είναι το συγκριτικό πλεονέκτημα της δικής σας enterprise mobility προσέγγισης; Με ποιο τρόπο μέσα από τις λύσεις σας, μπορεί ο πελάτης να αξιοποιήσει τις νέες τεχνολογίες, όπως cloud και χρήση smartphone/tablet;

 

Η Regate στα 13 χρόνια λειτουργίας της εξειδικεύεται στις mobile λύσεις και προσφέρει μοναδικές λειτουργικότητες που δίνουν στο mobile χρήστη πολλαπλές δυνατότητες στο πεδίο. Το Regate Effective – mobile CRM είναι μια 3rd party πλατφόρμα που μπορεί να συγχρονίσει με όλα τα ERP που υπάρχουν στην αγορά. Αποτελεί μια μοναδική λύση συγκριτικά με τα ERP και τα CRM που κυκλοφορούν καθώς ξεκινάει με βάση τον mobile user και την επίσκεψή του στο σημείο του πελάτη του σε συνδυασμό με τα δεδομένα που λαμβάνει από το ERP που διαθέτει η κάθε επιχείρηση, ενώ τα υπόλοιπα συστήματα ξεκινάνε με βάση το εμπορολογιστικό σύστημα της κάθε εταιρείας.

Έτσι, η δική μας προσέγγιση είναι “από τον έξω κόσμο προς την επιχείρηση” ενώ οι mobile λύσεις των ERP, CRM είναι “από την επιχείρηση προς τον έξω κόσμο”.

Το  Regate Effective – mobile CRM δίνει τη δυνατότητα στους ανθρώπους που είναι στο πεδίο να έχουν μια «τρίπτυχη» προσέγγιση, όπως είναι το Planning, Execution και Reporting, η οποία δίνει τη δυνατότητα και στον back office administrator να λάβει, πέρα από την εμπορική πληροφόρηση, την εξειδικευμένη πληροφόρηση για τα actions των ανθρώπων που βρίσκονται στο πεδίο.

Επίσης, η Regate ως Mobile Vendor ακολουθεί τις τάσεις τις αγοράς και της τεχνολογίας με αποτέλεσμα το Regate Effective να είναι συμβατό με όλες τις συσκευές και τα λειτουργικά που κυκλοφορούν στη αγορά, αξιοποιώντας όλες τις δυνατότητες που μας δίνει το κάθε λειτουργικό σύστημα.

Το Regate Effective διατίθεται στους  πελάτες και με το παραδοσιακό on premise μοντέλο αλλά και σαν software-as-a-service σε cloud περιβάλλον.

 

 

 

 

Ένα πάγιο πρόβλημα που συναντάμε στις λύσεις enterprise mobility είναι το γεγονός ότι οι κατασκευαστές προσπαθούν να «στριμώξουν» όλη τη λειτουργικότητα σε μια μικρή οθόνη, εις βάρος του user friendliness. Πως αντιμετωπίζετε εσείς αυτό το θέμα; Σε ποιο βαθμό αξιοποιείτε τις δυνατότητες που προσφέρουν τα σύγχρονα mobile περιβάλλοντα, όπως για παράδειγμα το Android;

 

Η δική μας αντιμετώπιση από την πρώτη ημέρα, ήταν να εμπλέκουμε τον πελάτη στην υλοποίηση νέων αναγκών, από τη σχεδίαση μέχρι και την υλοποίηση της τελευταίας οθόνης. Ως επί το πλείστον, οι πελάτες προέρχονται από το εμπορικό τμήμα, με αποτέλεσμα να δίνουν έμφαση στην απλότητα και στην εύκολη λειτουργικότητα.

Σε σύγκριση με όλα τα διαθέσιμα mobile CRM και mobile SFA της αγοράς, θα δείτε ότι το δικό μας είναι πελατοκεντρικό, και δεν ακολουθεί τη φιλοσοφία του “παραστατικού” και του “συναλλασσόμενου”. Ταυτόχρονα όμως, και επειδή το επιτρέπει η τεχνολογία, γνωρίζουμε ανά πάσα στιγμή ποια συσκευή και σε ποια διάσταση οθόνης λειτουργεί ο χρήστης μας, και αναμορφώνουμε τις φόρμες και τις οθόνες αντίστοιχα. Έτσι σε tablet ο χρήστης βλέπει dashboards, τα οποία αυτόματα κρύβονται σε ένα smartphone.

 

 

Ποια είναι η πολιτική σας σε ότι αφορά το κανάλι των συνεργατών; Πόσους συνεργάτες διαθέτετε αυτή τη στιγμή και ποιο είναι το πλάνο σας;

 

Η εταιρεία μετά από 13 χρόνια σε direct πωλήσεις έχει καταφέρει να αποκτήσει λειτουργικότητα, references και lighthouses σε κάθετες αγορές όπως είναι οι φαρμακευτικές, τρόφιμο-ποτό, FMCG, χρώματα-χημικά, διανομείς, εταιρείες με τεχνικούς.

Επιθυμεί λοιπόν να συνεχίσει την εμπορική της ανάπτυξη μέσω της δημιουργίας εξειδικευμένου δικτύου συνεργατών σε όλη την Ελλάδα. Αυτή τη στιγμή έχουμε 15 πιστοποιημένους συνεργάτες. Μάλιστα τον περασμένο Μάρτιο πραγματοποιήσαμε με μεγάλη επιτυχία το πρώτο Partner’s Training Day, όπου συνεργάτες από όλη την Ελλάδα εκπαιδεύτηκαν  στον τρόπο πώλησης και υλοποίησης της εφαρμογής Regate Effective. Τους δόθηκαν τόσο τα εργαλεία όσο και η απαραίτητη γνώση προκειμένου να μπορούν να βγουν δυναμικά στην αγορά.

Στο πλάνο επέκτασης του δικτύου είναι μέχρι το τέλος του 2017 να έχουμε φτάσει τους 25 συνεργάτες και συνολικά να αγγίξουμε τους 50.

Στόχος μας είναι η δημιουργία ενός υγιούς δικτύου συνεργατών με κριτήρια την γεωγραφική περιοχή αλλά και την εξειδίκευση του καθενός είτε προϊοντικά είτε σε συγκεκριμένες κάθετες αγορές, οι οποίοι θα λειτουργούν συνεργατικά και όχι ανταγωνιστικά μια και η Regate έχει θέσει τους κανόνες γι’ αυτό.

 

 

Direct vs Partner. Δεδομένου ότι προσεγγίζετε τους πελάτες σας απευθείας, διευκρινίστε μας σε ποιες περιπτώσεις επιλέγετε να «δώσετε» έναν πελάτη σε συνεργάτη σας; Πως αντιμετωπίζετε τέτοια θέματα «εσωτερικού ανταγωνισμού»; Υπάρχει κάποιο μοντέλο που ακολουθείτε όπως για παράδειγμα η απευθείας προσέγγιση της Regate στους μεγάλους πελάτες και τους μικρότερους μέσω του δικτύου των συνεργατών σας;

 

Η ειδοποιός διαφορά της Regate, είναι το ξεκάθαρο μοντέλο προσέγγισης και τιμολόγησης που έχει να κάνει πάντα με το δίκτυο. Η  Regate θα συνεχίσει να προσεγγίζει τελικούς πελάτες, μόνη της ή ως sales support σε κάποιον συνεργάτη, με σκοπό να ενημερώνει την αγορά για τις λύσεις και τις δυνατότητές της. Από κει και πέρα ανάλογα με την γεωγραφική περιοχή και την κάθετη αγορά που ανήκει ο πελάτης φροντίζει να κάνει engage τον κατάλληλο συνεργάτη στην πώληση, στα on boarding services, στα services που αφορούν το ERP Connectivity.

Δεν τίθεται κανένα θέμα «εσωτερικού ανταγωνισμού» γιατί πλέον η δικτυοκεντρική προσέγγιση της Regate έχει μπει στη νοοτροπία όλων των στελεχών της εταιρείας. Για παράδειγμα μία από τις πρώτες ερωτήσεις που κάνει πλέον ένας direct πωλητής της Regate στον τελικό πελάτη είναι ποιος συνεργάτης υποστηρίζει μέχρι στιγμής στα θέματα μηχανογράφησης, με σκοπό να τον προσεγγίσουμε και να συνεργαστούμε στο επίπεδο που αυτός θέλει και μπορεί.

Γενικά στην εταιρεία μας επικρατεί το ομαδικό πνεύμα και το κοινό όραμα!

 

 

Περιγράψτε μας το νέο πρόγραμμα συνεργατών «85% no code» που λανσάρατε τον περασμένο Μάρτιο. Ποια είναι τα οφέλη που αποκομίζει το δίκτυο των συνεργατών σας; Ποιο είναι το πλεονέκτημα του συγκεκριμένου προγράμματος στην προσέγγιση νέων πελατών;

 

Η τελευταία version του προϊόντος μας Regate Effective, δίνει τη δυνατότητα στους συνεργάτες να μπορούν να υλοποιήσουν μια εγκατάσταση στο 85% των απαιτήσεών της με on/off swiches και με έτοιμες διαδικασίες ώστε να μη χρειάζεται να αναπτύσσουν και να γράφουν κώδικα κατά τη διάρκεια της εγκατάστασης.

Η προστιθέμενη αξία στον συνεργάτη είναι ότι μπορεί πλέον να ελαχιστοποιήσει τις ώρες/κόστος υλοποίησης ενός έργου.

Επιπλέον, το δίκτυο συνεργατών μπορεί να καρπωθεί τα references που έχει δημιουργήσει όλα αυτά τα χρόνια η Regate με τη χρήση του προϊόντος της, από τους leaders διαφόρων κάθετων αγορών.

 

 

Πως βλέπετε τον ανταγωνισμό στο χώρο που δραστηριοποιήστε από ελληνικές αλλά και πολυεθνικές εταιρείες;

 

Θεωρούμε ότι όσα περισσότερα στόματα στην αγορά μιλούν για mobile λύσεις βοηθούν την αγορά να γνωρίσει και να κατανοήσει την ανάγκη και την ευκαιρία για καλύτερη οργάνωση και εξωστρέφεια. Άρα, τους βλέπουμε όλους ως συναγωνιστές  που ο καθένας στο τέλος της ημέρας κατακτά το μερίδιο που του ανήκει.

 

 

Ποια είναι η τάση στο enterprise mobility τόσο διεθνώς, όσο και στη χώρα μας; Πως βλέπετε την κατάσταση στη λεγόμενη «ψηφιακή μετάβαση» στην Ελλάδα; Οι επιχειρήσεις αντιλαμβάνονται τα οφέλη της χρήσης ψηφιακών τεχνολογιών και είναι διαθέσιμες να επενδύσουν;

 

Όλες οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται σήμερα στην ελληνική αγορά, γνωρίζουν και αντιλαμβάνονται τα οφέλη της χρήσης νέων τεχνολογιών. Όμως, όπως σε κάθε φθίνουσα αγορά, οι επενδύσεις σε IT και άλλες νέες τεχνολογίες κόβονται πρώτες. Γνωρίζοντας αυτά τα δυο συστατικά, η στρατηγική μας προς το δίκτυο και προς τους τελικούς πελάτες του δικτύου είναι «εύπεπτα» προϊόντα με χαμηλό κόστος εγκατάστασης και παροχή σημαντικών δυνατοτήτων, ώστε να τους έχουμε προετοιμασμένους όταν θα το επιτρέψει το πολιτικό και οικονομικό πεδίο, να επενδύσουν με επιστροφή σημαντικού οφέλους. Ταυτόχρονα, φροντίζουμε μέσα από συνεχείς επικοινωνίες και video case studies, να τους κρατάμε ενήμερους τόσο για τις εξελίξεις στο εξωτερικό (όπως τα βλέπουμε μέσα από το Mobile World Congress) αλλά και για τα best practices συναφών εταιρειών στην ελληνικό χώρο.

 

 

Ποια είναι τα πλάνα σας για το μέλλον;

 

Με μία φράση θα έλεγα ότι είναι το τρίπτυχο Volume-New Business-International Activity. Volume: Μέσω της ανάπτυξης του δικτύου συνεργατών προσδοκούμε την διείσδυση των mobile λύσεων σε όλη την πυραμίδα των ελληνικών επιχειρήσεων.

New Business: Με τον μεγαλύτερο όγκο των εγκαταστάσεων στα χέρια των συνεργατών, η Regate μπορεί να επικεντρωθεί στην ανάπτυξη mobile λύσεων για νέους ρόλους χρηστών σε νέες κάθετες αγορές. Με τον τρόπο αυτό ανοίγουμε δρόμο για εμάς και το δίκτυο.

International Activity: Επέκταση στη Μέση Ανατολή και την Υποσαχάρια Αφρική με το ίδιο μοντέλο συνεργατών σε κάθε περιοχή, όπου ο κάθε συνεργάτης θα εμπλουτίσει το προϊόν με το business των εκάστοτε περιοχών.

Σχετικά άρθρα

Η Sony τιμολογεί με Impact

Channel-Manager

Windows 8 και για ARM

biztech

Οι Ευρωπαίοι “μεταναστεύουν”. Στην Apple!

Channel-Manager

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα