16.1 C
Athens
19/04/2024
Biztech

Qualisys – SugarCRM: 10 Λόγοι που ΔΕΝ χρειάζεστε CRM στην επιχείρησή σας

10. Τέλεια Μνήµη
Σίγουρα, θα είστε σε θέση να θυµάστε 10, 20 ή ακόµη και 50 πελάτες. Μπορείτε να παρακολουθείτε τις εργασίες και γενικά όλα τα γεγονότα όσο αυξάνεται το πελατολόγιό σας; Θέλετε να περιορίσετε την επιχείρησή σας σε κάποιες πληροφορίες που πιθανά θα θυµάστε; Αν ναι, ΔΕΝ χρειάζεστε CRM.

9. Ιδιωτικό Ηλεκτρονικό Ταχυδροµείο
Το ατοµικό Mailbox είναι καλή λύση. Μπορείτε να ψάχνετε, να συγχρονίζετε και να αποθηκεύετε κάθε φορά τα email σας στις συσκευές σας. Τί γίνεται όταν ο πωλητής αντικατασταθεί; Ποιά ήταν η επικοινωνία του µε τους πελάτες; Αν γνωρίζετε τι είχε ειπωθεί, τότε ΔΕΝ χρειάζεστε CRM.
Το Sugar, διατηρεί όλες τις πληροφορίες σε µία κεντρική τοποθεσία. Όλες οι επικοινωνίες µπορούν να κρατηθούν και να τις µοιραστείτε µε την υπόλοιπη οµάδα σας.

8. Χειρόγραφα Στατιστικά και Αναφορές
Ξέρετε πόσα επιτυχηµένα έργα είχατε την περασµένη εβδοµάδα, µήνα ή έτος; Αν ναι, ΔΕΝ χρειάζεστε CRM.
Το Sugar, δίνει άµεσα µετρήσεις και στατιστικά στα τµήµατα της επιχείρησης.

7. Περιορισµένο Ιστορικό Δραστηριοτήτων
Έχετε θελήσει να ανατρέξετε σε µία χρονική περίοδο και να θυµηθείτε τα πάντα για µία ή περισσότερες επαφές, τα follow up επικοινωνίας, τις προσφορές, τα email; Αν τα έχετε καταφέρει, τότε ΔΕΝ χρειάζεστε CRM.

6. Ελλιπής Ασφάλεια Δεδοµένων
Ίσως χρησιµοποιείτε σηµειωµατάρια, ηµερολόγια ή άλλα συστήµατα για την παρακολούθηση των δεδοµένων σας. Οι πιθανότητες να τα χάσετε είναι υψηλές. Αν δεν σας ενδιαφέρει, ΔΕΝ χρειάζεστε CRM.
Το Sugar, προστατεύει τα δεδοµένα σας από απώλεια. Παρέχει:
> Πιστοποιηµένες διαδικασίες ασφαλείας.
> Αυτόµατη δηµιουργία αντιγράφων ασφαλείας
> Άµεση και ασφαλή πρόσβαση, µε σύνδεση στο Internet. Λειτουργία και σε tablet, smartphones.

5. Το Παρόν της Επιχείρησης
Μία καλή λύση CRM µπορεί να δώσει µια εικόνα πρόβλεψης µε βάση επιδόσεις και γεγονότα του παρελθόντος. Αν δεν σας απασχολεί το επόµενο βήµα, ΔΕΝ χρειάζεστε CRM.

4. Το Marketing είναι Μονόδροµος
Αποστέλλετε µαζικά email εκστρατειών; Διαχειρίζεστε τα αποτελέσµατα και τον χρονοπρογραµµατισµό των follow up; Αν δεν πιστεύετε στην αµφίδροµη επικοινωνία, ΔΕΝ χρειάζεστε CRM.

3. Χαµένες Πωλήσεις
Γνωρίζετε όλα τα στάδια επικοινωνίας; Σε πόσοχρονικό διάστηµα έκλεισε η κάθε προσφορά ή χάθηκε από ανταγωνιστή; Τις εκκρεµότητες; Αν ναι, ΔΕΝ χρειάζεστε CRM.
Στον πυρήνα του Sugar, βρίσκεται ένα σύστηµα διαχείρισης όλου του κύκλου πώλησης, από την καταγραφή της ευκαιρίας, τα ραντεβού, την αλληλογραφία, τα τηλέφωνα που ανταλλάσσονται µε τους πελάτες, µέχρι την κατάσταση της ευκαιρίας και την ολοκλήρωση της παραγγελίας.

2. Άγνωστες Επαφές
Γνωρίζετε αν έχετε ευχαριστηµένους πελάτες; Ποιοί δυνητικοί πελάτες είναι έτοιµοι για ένα γρήγορο call back και ποιοί είναι οι “ψυχροί”; Στη συνέχεια, επειδή η µνήµη σας είναι τέλεια (όπως προαναφέρθηκε), µπορείτε να επανεξετάσετε την κάθε υπόθεση; Αν ναι, ΔΕΝ χρειάζεστε CRM.
Σκοπός του Sugar, είναι η προσέλκυση και η διατήρηση της πελατειακής βάσης.

1. Διασπορά Πληροφοριών
Ισχυρίζεστε ότι µπορείτε να διαχειριστείτε την επιχείρησή σας, χρησιµοποιώντας διάφορα συστήµατα για τη διαχείριση των εργασιών και γενικά όλης της επικοινωνίας. Σε τέτοια περίπτωση, ΔΕΝ χρειάζεστε CRM.
Η λύση Sugar, βοηθά τις επιχειρηµατικές διαδικασίες που αφορούν τις πελατειακές σχέσεις και σχετίζονται µε τα τµήµατα των πωλήσεων, του marketing, της εξυπηρέτησης και υποστήριξης των υφιστάµενων και δυνητικών πελατών.

Η QUALISYS SOFTWARE είναι “Elite Partner” της SugarCRM στην Ελλάδα και στην Κύπρο

Info: Qualisys Software, 210-7647 305
 

Σχετικά άρθρα

H Blue Soft & IT διανόμεας της Bitdefender στην Ελλάδα

Kitriniaris

Νέα PCs Quest All in One στις 24 ίντσες

Kitriniaris

Διψήφιοι αριθμοί αύξησης σε όλους τους δείκτες για τον όμιλο Quest το 2020

Giorgos Athanassiadis

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα