22.9 C
Athens
18/04/2024
Biztech

Qualisys: Πρόγραμμα εμπορικής διαχείρισης & διασύνδεση με eShop

Άρθρο του κ. Αλεκιζόγλου Αθανάσιου, διευθυντή της Qualisys Software

Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα eShop, άλλοτε αποσκοπεί στην επέκταση μιας υφιστάμενης επιχειρηματικής δραστηριότητας και άλλοτε στην εδραίωση μιας νέας, ενώ αρκετές φορές αποτελεί το κυριότερο δίκτυο πωλήσεων της εταιρείας. Επιτρέπει, όχι μόνο τη διεύρυνση της πελατειακής βάσης, αλλά και την υπέρβαση των περιορισμών στα ωράρια λειτουργίας, αφού οι επισκέπτες μπορούν να αγοράσουν τα αγαθά όλο το 24ώρο, από την άνεση του σπιτιού τους.

Οι πωλήσεις προϊόντων ή υπηρεσιών είναι μία από τις βασικές επιχειρηματικές δραστηριότητες στο διαδίκτυο. Στην περίπτωση της εμπορικής χρήσης του διαδικτύου, ένα eShop θα πρέπει να προβλέπει την ύπαρξη πολλών λειτουργιών, ώστε να καθίσταται η χρήση του εύκολη και άνετη για τους επισκέπτες και πιθανούς αγοραστές, ενώ η διαδικασία αγοράς των προϊόντων να είναι οικεία. Μεταξύ άλλων, θα πρέπει να παρέχει περιληπτικές και αναλυτικές πληροφορίες για τα προϊόντα, την πολιτική εγγυήσεων, επιλογή τρόπου συναλλαγών, λεπτομέρειες για τον τρόπο αποστολής των προϊόντων, λίστα παραγγελιών, στοιχεία και φόρμα επικοινωνίας και βοήθεια προς τον πελάτη για να επιλέξει το κατάλληλο προϊόν.

Με την έλευση νέων τεχνολογιών πρόσβασης στο Internet (tablets, smartphones, smartTV, κ.α) το δυνητικό πελατολόγιο ενός ηλεκτρονικού καταστήματος μεγαλώνει δραματικά.

Πώς να διαχειριστείτε τους πελάτες και τις παραγγελίες του eShop σας

Έχετε “στήσει” το eShop, έχετε κάνει την απαραίτητη διαφήμιση και οι επισκέπτες ξεκίνησαν να βάζουν τις παραγγελίες τους. Τι κάνετε τώρα; Πως θα κόψετε την απόδειξη του πελάτη; Και αν ο πελάτης ζητήσει τιμολόγιο;

1. Αφού λάβετε την παραγγελία ηλεκτρονικά από το eShop σας, εκδίδετε χειρόγραφα το κατάλληλο παραστατικό και αποστέλλετε στον πελάτη τα προϊόντα μαζί με το παραστατικό.
Προσοχή! Γράψτε την απόδειξη με καλό γραφικό χαρακτήρα.

2. Αγοράζετε μια ταμειακή μηχανή και εκδίδετε τις αποδείξεις λιανικής πώλησης από εκεί. Προσθέτετε και κάποιο υλικό μάρκετινγκ, ένα ωραίο κουτί ή μια μπροσούρα στο πακέτο, ώστε να φαίνεται στους πελάτες ότι η αποστολή είναι προσεγμένη. Όσο για τα τιμολόγια…
Προσοχή! Τα στοιχεία για το πελατολόγιο, τις πωλήσεις, τον τζίρο, τα προϊόντα που αποφέρουν μεγαλύτερο κέρδος, την πραγματική αποθήκη, το μέσο κόστος ανά προϊόν, υπόλοιπα προμηθευτών, αξιόγραφα, κ.α. θα τα υπολογίσετε ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ…

3. Αγοράζετε ένα πρόγραμμα εμπορικής διαχείρισης και ένα φορολογικό μηχανισμό, καταχωρείτε τις παραγγελίες σας, εκδίδετε τις αποδείξεις με το λογότυπο σας, πατάτε ένα “κλικ” και τυπώνονται τα τιμολόγια των πελατών σας και τελειώσατε! Τι άλλο κάνει; Πατήστε στον σύνδεσμο (http://www.mymanager.gr).

Έχετε το πρόγραμμα εμπορικής διαχείρισης αλλά δεν θέλετε να καταχωρείτε τις παραγγελίες σας. Θέλετε να γίνεται ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ από το eShop. Δηλαδή;

4. …την στιγμή που καταχωρεί ο επισκέπτης την παραγγελία του, να καταχωρείται αυτή στο εμπορικό κύκλωμα αφού γίνουν οι κατάλληλοι έλεγχοι για το stock και να ολοκληρώνεται η διαδικασία τιμολόγησης και έκδοσης του παραστατικού με αυτόματο τρόπο. Επίσης να ενημερώνεται το κατάστημα για το υπόλοιπο των προϊόντων και να γίνεται επιβεβαίωση των στοιχείων του πελάτη.
Προσοχή! Πρέπει τα δυο συστήματα να επικοινωνούν μεταξύ τους και να ανταλλάσουν πληροφορίες. Δηλαδή να “μιλάνε”…

Η Qualisys Software, αναλαμβάνει και την διασύνδεση του eShop σας, με το πρόγραμμα εμπορικής διαχείρισης MyManager Eμπορικό. Πρόσθετες πληροφορίες μπορείτε να αναζητήσετε στην ιστοσελίδα στη διεύθυνση  (http://www.qualisys.gr) και στο τηλέφωνο 210 7647305.
 

Σχετικά άρθρα

H μέρα των tablets στην CES 2013

Kitriniaris

Τα tablets θα κυριαρχήσουν το 2014, με Apple και Samsung να κονταροχτυπιούνται

Kitriniaris

TCP 71: Η ώρα των workstations

Giorgos Athanassiadis

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα