19.3 C
Athens
18/04/2024
Biztech

Public: Σημαντική ενίσχυση κερδοφορίας και αύξηση μεριδίων

Σημαντική ενίσχυση των μεγεθών και αύξηση των μεριδίων κατέγραψε το 2016 η αλυσίδα καταστημάτων Public μέλος του Ομίλου Olympia, ιδρύσεως Πάνου Γερμανού, διανύοντας το δεύτερο έτος λειτουργικής κερδοφορίας.

Συγκεκριμένα η Public σημείωσε αύξηση 5,3%  στον ενοποιημένο κύκλο εργασιών, ο οποίος ανήλθε σε € 234,3 εκατ. το 2016, από € 222,5 εκατ. το 2015. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι πωλήσεις της εταιρίας μέσα σε μία διετία έχουν επιτύχει  άνοδο του τζίρου κατά €53 εκ.

 

Η εταιρία κατέγραψε, επίσης, πολύ σημαντικά αποτελέσματα σε επίπεδο λειτουργικής κερδοφορίας (EBITDA), βελτιώνοντας ιδιαίτερα το αποτέλεσμα του 2015. Συγκεκριμένα, τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων – EBITDA της χρήσης του 2016 υπερέβησαν τα €3 εκατ. έναντι € 146 χιλιάδες το 2015.

 

Αύξηση σε όλες τις προϊοντικές κατηγορίες

 

Η ενίσχυση και βελτίωση των οικονομικών  επιδόσεων της αλυσίδας που επιτεύχθηκε παρά τη συνεχιζόμενη οικονομική κρίση στη χώρα μας, στηρίχθηκε σε μία συνεπή εμπορική στρατηγική. Η Public το 2016 αύξησε τα μερίδιά της σε όλες τις στρατηγικές προϊοντικές κατηγορίες, όπως κινητά, laptops, βιβλία, gaming και παιχνίδια, ενώ ακόμα περισσότεροι πελάτες προτίμησαν την αλυσίδα Public για τις εποχικές αγορές τους, όπως λόγου χάρη την κατηγορία του Back to School.

Σημαντική ήταν επίσης το 2016 η διεύρυνση του δικτύου των καταστημάτων της αλυσίδας με την έναρξη λειτουργίας 3 νέων καταστημάτων, 2 σε Ελλάδα (Μυτιλήνη, Ρέθυμνο) και 1 στην Κύπρο (Λάρνακα) με το συνολικό αριθμό των καταστημάτων το 2016 να ανέρχεται στα 51 και τον αριθμό των επισκεπτών να διαμορφώνεται στα 25 εκ.

Σχετικά άρθρα

Υλοποίηση πληροφοριακού συστήματος Schengen II από τη NetU

Kitriniaris

Epson AL-MX200: ταχύτητα και μεγάλος κύκλος λειτουργίας

Kitriniaris

Πρώτη η Canon/Intersys στα μερίδια το 2016

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα