PS4: Εορταστικος μποναμας

Η επίσημη ανακοίνωση της Sony ότι το PlayStation 4, η νέα παιχνιδομηχανή του ιαπωνικού κολοσσού θα είναι διαθέσιμη στην Ελλάδα από τις 13 Δεκεμβρίου σήμανε συναγερμό στις μεγάλες αλυσίδες προϊόντων τεχνολογίας. Κάτι ψιθυριζόταν ότι το πιο “βαρύ όπλο” της Sony θα ήταν διαθέσιμο και στη χώρα μας πριν το τέλος του έτους, αλλά υπήρχε ένας ενδόμυχος φόβος ότι μπορεί να καθυστερήσει η έλευση του. Και η καθυστέρηση δεν θα ήταν και τόσο καλή εξέλιξη για μία αγορά που συνεχίζει να έχει καθοδική πορεία.

Οι φανατικοί του PlayStation είναι ουκ ολίγοι στην Ελλάδα. Και θα σπεύσουν να το αποκτήσουν για τα Χριστούγεννα. Επιπλέον, ουκ ολίγοι γονείς και παππούδες θα το βάλουν στις λίστες δώρων για τα παιδιά. Και αυτό σημαίνει πωλήσεις για τις αλυσίδες. Η ανακοίνωση της Sony ήταν με άλλα λόγια ένας πρώιμος χριστουγεννιάτικος μποναμάς για την αγορά.

Προ κρίσης, βέβαια, η κατάσταση θα ήταν πολύ καλύτερη. Γιατί η αγορά του νέου PlayStation θα συνοδευόταν με αγορά αξεσουάρ, παιχνιδιών, κάποιοι ενδεχομένως να αποκτούσαν και νέα τηλεόραση! Τώρα, η κατάσταση είναι πολύ διαφορετική. Αλλά και πάλι το PS4 θα δώσει μία ώθηση στην αγορά. Αν μάλιστα καταφέρει και η Microsoft να φέρει το νέο Xbox One μέχρι τα Χριστούγεννα τότε ακόμη καλύτερα, καθώς υπάρχουν πολλοί “φανατικοί” και στα δύο μεγάλα στρατόπεδα της αγοράς των παιχνιδομηχανών. Έτσι, θα έχουμε μία εξαιρετική ευκαιρία να κινηθούν λίγο οι πωλήσεις. Γιατί τα smartphones, από τα οποία έχουμε πολύ μεγάλη γκάμα πλέον από νέα μοντέλα, και τα tablets, που επίσης έχουν γίνει πολύ δημοφιλή, δεν είναι αρκετά από μόνα τους για να “σηκώσουν” την αγορά. Συνεπώς, η βοήθεια από τις παιχνιδομηχανές κρίνεται απαραίτητη.

Αυτό που μένει να δούμε είναι αν τελικώς οι Έλληνες καταναλωτές αντέχουν να αλλάξουν παιχνιδομηχανή. Ή θα προτιμήσουν να μείνουν με την “παλιά” και να περιμένουν μέχρι να πέσουν οι τιμές.