16.6 C
Athens
29/03/2024
Biztech

Προσέγγιση “365 μοιρών” στην παραγωγικότητα

Μπορεί το mantra Mobile first, cloud first να έχει αναφερθεί σχετικά πρόσφατα από τη Microsoft, το Office 365 όμως ήταν το πρώτο προϊόν της εταιρείας που ακολούθησε αυτό το δρόμο. Και τα πράγματα δείχνουν ότι το κανάλι μόνο όφελος μπορεί να έχει από την ενασχόλησή του με το Office 365, όπως μας εξηγεί ο Νίκος Χατζηγεωργίου, business group lead του τμήματος Microsoft Office στην Ελλάδα.

Η συζήτησή μας με το κο. Χατζηγεωργίου ξεκίνησε από το πώς μπορεί να γνωρίσει καλύτερα το κανάλι το Office 365, για να μπορέσει να το προωθήσει και καλύτερα στους πελάτες του.

Ο Νίκος Χατζηγεωργίου μας είπε: “Ένα από τα πρώτα πράγματα που θα πρέπει να κάνει ο συνεργάτης είναι να μάθει το νέο Office, γιατί έχει αλλάξει το σενάριο που συναντάμε στις περισσότερες των περιπτώσεων 2 με 3 προγενέστερες εκδόσεις. Και έχει ιδιαίτερη σημασία να κατανοήσει τις αλλαγές που υπάρχουν στη νέα έκδοση του Office, καθώς πρόκειται για ένα πραγματικά διαφορετικό προϊόν. Μόνο με αυτό τον τρόπο θα μπορέσει να περάσει στον πελάτη τα πλεονεκτήματα που θα έχει από τη χρήση του. Σε κάθε περίπτωση η ανάπτυξη των πωλήσεων της Microsoft έρχεται μέσα από τους συνεργάτες και αυτό ισχύει σε κάθε περίπτωση και για το Office 365.”

Συνεχίζοντας τη συζήτησή μας με τον business group lead του Microsoft Office, τον ρωτήσαμε για το ποια είναι η τάση που διαμορφώνεται στην αγορά και η ποια η σχέση πωλήσεων ανάμεσα στο Office 365 και τις Offline εκδόσεις. Ο κύριος Χατζηγεωργίου μας είπε: “Η τάση που βλέπουμε, τόσο στην περίπτωση των καταναλωτών όσο και των επιχειρήσεων, είναι μια σαφέστατη στροφή στο Office 365. Ειδικότερα οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις στρέφονται πιο εύκολα στο Office 365, καθώς δεν απαιτείται ιδιαίτερα μεγάλη αρχική επένδυση. Με το Office 365 αποκτούν πρόσβαση σε εργαλεία που διέθεταν μέχρι πρόσφατα μόνο μεγάλες πολυεθνικές, κάτι που αποτελεί πραγματικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Οι μεγαλύτερες επιχειρήσεις οδηγούνται εκεί από διαφορετικούς παράγοντες, όπως είναι για παράδειγμα το mobility, που αλλάζει εντελώς τον τρόπο εργασίας και προσαρμόζεται στα σύγχρονα δεδομένα. Σε κάθε περίπτωση, ο συνεργάτης θα πρέπει να έχει υπόψη του ότι το Office 365 “τρέχει” με τριψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης ως αγορά, κάτι που καθιστά παραπάνω από σαφές ότι ο συνεργάτης έχει πραγματικά όφελος για να μπει σε αυτό το κομμάτι του business. “

Το επόμενο στάδιο της συζήτησής μας αφορούσε στον τρόπο με τον οποίο ο συνεργάτης μπορεί να βοηθήσει τον πελάτη να κάνει μια σωστή επιλογή πακέτου, αλλά και να παραμείνει σε όλη τη διαδικασία υλοποίησης μαζί του. Ο Νίκος Χατζηγεωργίου μας είπε: “Για να μπορέσουμε να απλοποιήσουμε τη διαδικασία επιλογής πακέτου, έχουμε χωρίσει τα προϊόντα που μπορεί να επιλέξει ο πελάτης σε τρία blocks: ένα που αφορά τους καταναλωτές, ένα που αφορά επιχειρήσεις μέχρι 300 άτομα και ένα που αφορά σε επιχειρήσεις μεγάλου μεγέθους. Κάθε ένα offering έχει διαφορετικά χαρακτηριστικά και δυνατότητες και ο ρόλος του συνεργάτη σε αυτή την περίπτωση είναι ιδιαίτερα σημαντικός, αφού μπορεί να οδηγήσει τον πελάτη στην καλύτερη δυνατή επιλογή. Μάλιστα, η ευελιξία στην επιλογή των υπηρεσιών μπορεί να οδηγήσει σε διάφορα σενάρια mix and match, ώστε ο πελάτης να αγοράσει μόνο τις υπηρεσίες που επιθυμεί, χωρίς να καταφύγει σε κάποιο συγκεκριμένο πακέτο. Η γνώση όλων των επιλογών από την πλευρά του συνεργάτη σε αυτή την περίπτωση είναι εξαιρετικής σημασίας, καθώς θα τον ανάγει σε στρατηγικό σύμμαχο του πελάτη.

Και βέβαια ο ρόλος του συνεργάτη δεν περιορίζεται μόνο στη διαδικασία της επιλογής, αλλά ξεκινάει από αυτό το σημείο και μένει μαζί του, τόσο στη διαδικασία μετάβασης από μια in house εγκατάσταση στο cloud, όσο και στο consumption των νέων δυνατοτήτων και σε όλη την πορεία. “

Ένα από τα θέματα που θέσαμε, αφορούσε στο πώς η παρουσία του Office σε όλες τις πλατφόρμες μπορεί να ωφελήσει το συνεργάτη. Ο κύριος Χατζηγεωργίου μας ανέφερε: “Η ύπαρξη του Office πρακτικά για οποιαδήποτε πλατφόρμα, όπως υπάρχει αυτή τη στιγμή στην αγορά, λειτουργεί ως δούρειος ίππος που βοηθά το συνεργάτη να μπει σε μια συζήτηση με την επιχείρηση, ακόμη και αν αυτή έχει επιλέξει iOS ή Android ως τις βασικές mobile πλατφόρμες της. Η ύπαρξη της κορυφαίας σουίτας παραγωγικότητας και εκεί δίνει ένα σημαντικό πάτημα για να ξεκινήσει η συζήτηση και με αυτό τον τρόπο να μπορέσει ο συνεργάτης να “σπρώξει” και άλλες λύσεις στην επιχείρηση. “

Το BizTech.gr χρησιμοποιεί συνδέσεις Vodafone Internet 4Sharing για να σας φέρνει πάντα πρώτο κάθε εξέλιξη.

Σχετικά άρθρα

Epson SC-P800: Καινοτομία σε βαθύ μαύρο

Kitriniaris

Philips 241B7QGJ: Η πιο «πράσινη» οθόνη

Η ανάγκη να “επανεφεύρουμε” τις πωλήσεις

Giorgos Athanassiadis

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα