16.6 C
Athens
29/03/2024
Biztech

Πραγματικότητα οι πρώτες κοινές business εφαρμογές από Apple και IBM

Το πρώτο κύμα από 10 εφαρμογές ειδικά σχεδιασμένες για διάφορες βιομηχανίες και οργανισμούς, ανακοίνωσαν η Apple και η IBM, κάνοντας πράξη τα όσα είχαν προαναγγείλει πριν λίγο καιρό. Πιο συγκεκριμένα, η πρώτη σειρά λύσεων IBM MobileFirst for iOS είναι σχεδιασμένες ειδικά για επιχειρήσεις, καθώς και υποστηρικτικές υπηρεσίες cloud, καθιστώντας τις δυνατότητες της ΙΒΜ στον τομέα Big Data & Analytics διαθέσιμες για τους επιχειρηματικούς χρήστες iPhone και iPad. Οι λύσεις IBM MobileFirst for iOS απευθύνονται στους εταιρικούς πελάτες από τους κλάδους των Τραπεζών, των Λιανικών Πωλήσεων, των Ασφαλιστικών Εταιρειών, των Χρηματοπιστωτικών Υπηρεσιών, των Τηλεπικοινωνιών καθώς και για Κρατικούς Οργανισμούς και Αεροπορικές Εταιρείες.

Έχοντας αναπτυχθεί αποκλειστικά για τις συσκευές iPhone και iPad, οι εφαρμογές IBM MobileFirst for iOS υλοποιούνται σε ένα ασφαλές περιβάλλον, διαθέτοντας δυνατότητες analytics και σε σύνδεση με τις βασικές διαδικασίες της επιχείρησης. Οι εφαρμογές μπορούν να παραμετροποιηθούν στις ανάγκες οποιουδήποτε οργανισμού, με εύκολη υλοποίηση, διαχείριση και αναβάθμιση μέσω υπηρεσιών cloud από την IBM ειδικά για συσκευές iOS, με ασφάλεια που καλύπτει τα δεδομένα, την εφαρμογή και τη συσκευή.

Όσον αφορά τις πρώτες εφαρμογές που ανακοινώθηκαν, αυτές είναι οι εξής:

• Plan Flight (Κλάδος Ταξιδιών και Μεταφορών): Διαχειρίζεται την κύρια πηγή εξόδων όλων των αερογραμμών — τα καύσιμα — επιτρέποντας στους πιλότους να εξετάζουν εκ των προτέρων τα προγράμματα πτήσεων, τα σχέδια πτήσεων και τις καταστάσεις πληρώματος, να αναφέρουν προβλήματα που παρουσιάζονται κατά τις πτήσεις στα πληρώματα εδάφους και να λαμβάνουν καλύτερα τεκμηριωμένες αποφάσεις όσον αφορά την βελτιστοποίηση της προμήθειας καυσίμων (discretionary fuel).

• Passenger+ (Κλάδος Ταξιδιών και Μεταφορών): Επιτρέπει στα πληρώματα πτήσης να προσφέρουν εξατομικευμένες υπηρεσίες στους επιβάτες κατά τη διάρκεια της πτήσης – συμπεριλαμβανομένων πληροφοριών για ειδικές προσφορές, αλλαγή κρατήσεων και αποσκευές.

• Advise & Grow (Τράπεζες και Χρηματοπιστωτικές αγορές): Παρέχει σε τραπεζικά στελέχη που επισκέπτονται μικρές επιχειρήσεις/πελάτες, ασφαλή εξουσιοδότηση για την πρόσβαση σε προφίλ πελατών και αναλύσεις του ανταγωνισμού, με στόχο την εξαγωγή επιχειρηματικής γνώσης μέσω εργαλείων ανάλυσης προκειμένου να υποβάλλουν εξατομικευμένες προτάσεις και για την ολοκλήρωση συναλλαγών με ασφάλεια.

• Trusted Advice (Τράπεζες και Χρηματοπιστωτικές αγορές): Επιτρέπει σε συμβούλους να αποκτούν πρόσβαση και να διαχειρίζονται χαρτοφυλάκια πελατών καθώς και να αντλούν πληροφόρηση από ισχυρά εργαλεία ανάλυσης προβλέψεων – από οπουδήποτε – με πλήρη δυνατότητα ελέγχου των προτάσεων με εξελιγμένα εργαλεία μοντελοποίησης, μέχρι και την ασφαλή ολοκλήρωση συναλλαγών.

• Retention (Ασφάλιστικός Τομέας): Παρέχει στους ασφαλιστικούς πράκτορες δυνατότητες πρόσβασης στα προφίλ και το ιστορικό των πελατών, συμπεριλαμβανομένων βαθμολογία κινδύνου διατήρησης βάσει ανάλυσης καθώς και έξυπνων ειδοποιήσεων, υπενθυμίσεων και προτάσεων για τις επόμενες βέλτιστες κινήσεις  καθώς και διευκόλυνσης βασικών συναλλαγών όπως η λήψη ηλεκτρονικών υπογραφών και η είσπραξη ασφαλίστρων.

• Case Advice (Δημόσια Διοίκηση): Αντιμετωπίζει το πρόβλημα του φόρτου εργασίας και της υποστήριξης μεταξύ όσων εργάζονται σε υποθέσεις και λαμβάνουν κρίσιμες αποφάσεις, ατομικά, ή ομαδικά, εν κινήσει. Η λύση αναπροσαρμόζει τις προτεραιότητες των υποθέσεων βασιζόμενη σε πληροφόρηση πραγματικού χρόνου βάσει ανάλυσης και εκτιμά τον κίνδυνο βάσει ανάλυσης προβλέψεων.

• Incident Aware (Δημόσια Διοίκηση): Μετατρέπει το iPhone σε κρίσιμο πόρο πρόληψης του εγκλήματος, παρέχοντας στους αστυνομικούς πρόσβαση πραγματικού χρόνου σε χάρτες και πηγές βίντεο από τις θέσεις συμβάντων, πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση των θυμάτων, τον κίνδυνο κλιμάκωσης και το ιστορικό παραβατικότητας καθώς και βελτιωμένη δυνατότητα κλήσης ενισχύσεων και υποστηρικτικών υπηρεσιών.

• Sales Assist (Λιανικές Πωλήσεις): Επιτρέπει σε συνεργάτες να συνδέονται στα προφίλ πελατών, να παρουσιάζουν προτάσεις που βασίζονται σε προηγούμενες αγορές και στις τρέχουσες επιλογές, να ελέγχουν τα αποθέματα, να εντοπίζουν είδη στο κατάστημα και να κανονίζουν την αποστολή ειδών που είναι διαθέσιμα εκτός καταστήματος.

• Pick & Pack (Λιανικές Πωλήσεις): Συνδυάζει τεχνολογία βελτιστοποίησης της εγγύτητας μεταξύ παραγγελιών και αποθεμάτων με τα back-end συστήματα για τη ριζική αλλαγή του τρόπου εκπλήρωσης των παραγγελιών.

• Expert Tech (Τηλεπικοινωνίες): Αξιοποιεί εγγενείς δυνατότητες του iOS, π.χ. FaceTime και GPS, για εύκολη πρόσβαση σε τεχνογνωσία, βελτιστοποίηση μιας διαδρομής, για να παράσχει ανώτερο επίπεδο εξυπηρέτησης, πιο αποτελεσματική επίλυση προβλημάτων, βελτιωμένη παραγωγικότητα, καθώς και μεγαλύτερη ικανοποίηση εργαζομένων και πελατών.
 

Σχετικά άρθρα

To cloud ενώνει HPE και Microsoft

Channel-Manager

Αναδιοργάνωση και στη Samsung Ελλάς

Channel-Manager

Έτοιμη η ταμπλέτα με Firefox OS;

Kitriniaris

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα