Πωλησεις ρεκορ για την Intel

Ξεπερνώντας τις προβλέψεις της αγοράς, η Intel σημείωσε πολύ καλές επιδόσεις κατά το δ’ τρίμηνο του 2014 καταγράφοντας πωλήσεις ρεκόρ αλλά και αύξηση κερδών κατά 39% σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2013. 

Συγκεκριμένα, η Intel ανακοίνωσε πωλήσεις $14,7 δις, αυξημένες κατά 6%, και κέρδη $3,7 δις. Έτσι το σύνολο το 2014 διαμορφώθηκε με πωλήσεις ύψους $55,9 δις και κέρδη $11,7 δις, ποσά που αποτελούν ρεκόρ για την εταιρεία. “Κατορθώσαμε να υπερβούμε τους στόχους μας: αναζωογονήσαμε το PC business,  επεκτείναμε την παρουσία μας στα datacenters, αφήσαμε το αποτύπωμά μας στα tablets και θα κάνουμε ακόμη περισσότερα μέσα στο 2015 για να κρατήσουμε την Intel στην κορυφή του επόμενου κύματος του computing”, σχολίασε ο CEO της εταιρείας, Brian Krzanich.

Πέρα από τα ομολογουμένως εντυπωσιακά αποτελέσματα σημαντικό για την Intel είναι το γεγονός ότι πέτυχε μια σειρά από σημαντικούς στόχους. Ειδικότερα, ξεπέρασε τα 40 εκατομμύρια τεμάχια tablets που είχε θέσει ως στόχο, καθώς τα tablets με Intel inside που πουλήθηκαν μέσα στο 2014 ανήλθαν τελικά στα 46 εκατομμύρια. Επίσης, πολύ καλά πήγε το server business, με πωλήσεις ύψους $4,1 δις, αυξημένες κατά 25% από έτος σε έτος.

Στο PC Client Group τα αποτελέσματα ήταν ανάμικτα. Ειδικότερα, οι πωλήσεις desktops μειώθηκαν κατά 1% σε σύγκριση με το 2013 αλλά οι πωλήσεις notebooks αυξήθηκαν κατά 11%. Ωστόσο η μέση τιμή των chips της Intel που προορίζονταν για συστήματα desktop παρέμεινε σταθερή ενώ η αντίστοιχη τιμή για τα chips των notebooks μειώθηκε κατά 3%.

Στο κομμάτι του software η εταιρεία είδε τις πωλήσεις της να ανέρχονται στα $591 εκατ., μειωμένες κατά 10% από έτος σε έτος.

Το επόμενο στοίχημα για την Intel είναι το ΙοΤ όπου η εταιρεία θα επικεντρώσει τις προσπάθειές της, ταυτόχρονα με την προσπάθεια που κάνει για να εξασφαλίσει μεγαλύτερη παρουσία στη mobile αγορά. Όσο για το α’ τρίμηνο του 2015 η ΙIntel προβλέπει ήδη πωλήσεις ύψους $13,7 δις, μειωμένες κατά 7% σε σύγκριση με το δ’ τρίμηνο του 2014, κάτι το οποίο όμως είναι φυσιολογικό δεδομένου ότι το τελευταίο τρίμηνο κάθε χρονιάς είναι παραδοσιακά το καλύτερο για όλες σχεδόν τις εταιρείες.

Related Posts