Με την καλύτερη επίδοση στην αγορά των τηλεπικοινωνιών στην Πολωνία έκλεισε τη χρήση του 2012 η PLAY, του ομίλου Π. Γερμανού. Η εταιρεία κατέκτησε μερίδιο αγοράς 16% και ξεπέρασε τα 9 εκατομμύρια συνδρομητές, σημειώνοντας σημαντική αύξηση μεγεθών στα οικονομικά αποτελέσματα έτους.
Συγκεκριμένα, για το 2012 τα έσοδα από πωλήσεις ξεπέρασαν τα 820 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας 28,5% αύξηση από το προηγούμενο έτος. Παράλληλα, εντυπωσιακή αύξηση 40% παρουσίασαν τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων (EBITDA), τα οποία ανήλθαν σε 290 εκατ. ευρώ από 210 εκατ. ευρώ το 2011.
Μια από τις σημαντικότερες επιτυχίες της PLAY ήταν το πρόγραμμα FORMUŁA 4.0, το πρώτο πρόγραμμα σταθερής χρέωσης στην Πολωνική αγορά κινητής τηλεφωνίας, που παρουσιάστηκε τον Μάρτιο. Με την πρωτοβουλία αυτή, η PLAY δημιούργησε μια νέα τάση στην εξέλιξη του τηλεπικοινωνιακού κλάδου και «ανάγκασε» τους ανταγωνιστές της να προσφέρουν παρόμοια προγράμματα με οφέλη για τους πελάτες τους. Χάρη στο FORMUŁA 4.0, η Εταιρεία απέκτησε περισσότερους από 800.000 νέους πελάτες και κατέκτησε το 2012, μέσα σε 5 χρόνια λειτουργίας στην αγορά, μια πελατειακή βάση 9 εκατομμυρίων.