Πανικος (και παλι) στο retail

Ακολουθώντας την πετυχημένη συνταγή του “τζάμπα” (τουλάχιστον με βάση δηλώσεις στελεχών της εταιρείας), η Media Markt κάνει μετά από μεγάλη καθυστέρηση την είσοδό της στο ηλεκτρονικό εμπόριο, λανσάροντας το νέο της e-shop. Η αλήθεια είναι ότι πρόκειται για αρκετά καλό launch, αλλά το πρόβλημα δεν έγκειται τόσο στη σχεδίαση και τη λειτουργικότητα του site, όσο στο αν τελικά το e-commerce έχει λεφτά! Μπορεί κανείς να βγάλει χρήματα στον χώρο της τεχνολογίας;

Το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι e-shop.gr, το οποίο στην περίοδο των παχιών αγελάδων ξεπέρασε σε τζίρο τα 100 εκατ. Ευρώ, αλλά τελικά εξελίχθηκε σε μία από τις πιο μεγάλες καταστροφές. Εάν με τέτοιο τζίρο δεν μπορείς να έχεις κέρδη, τί γίνεται σε πολύ πιο χαμηλά επίπεδα; Ακόμη και αν δεχτούμε ότι η διαχείριση του e-shop.gr ήταν λανθασμένη, το ερώτημα παραμένει: Υπάρχουν περιθώρια πραγματικής κερδοφορίας στον χώρο της τεχνολογίας, και ειδικά για έναν retailer σαν τη Media Markt που συντηρεί μεγάλα καταστήματα;

Related Posts