OSS/BSS: Εξελιξη και επιτυχια στο νεο τοπιο της αγορας τηλεπικοινωνιων

Το τοπίο της αγοράς των τηλεπικοινωνιών αλλάζει με ταχύτατους ρυθμούς καθώς η υποστήριξη του multimedia υλικού, απαιτεί την απρόσκοπτη, σε πραγματικό χρόνο σύνδεση τόσο για μεμονωμένους χρήστες όσο και για τις επιχειρήσεις. Σαν αποτέλεσμα, η απαίτηση αυτή δημιουργεί ένα εντελώς νέο επίπεδο προκλήσεων για τους παρόχους.

Η επιτυχία για τους παρόχους στο πλαίσιο της δικτυωμένης κοινωνίας θα κριθεί εν πολλοίς από τις συνεργασίες που θα επιτρέψουν την υλοποίηση νέων επιχειρηματικών στρατηγικών και μοντέλων. Μόνο έτσι θα μπορέσουν να “ανοίξουν”  το δίκτυο και τις δυνατότητες εξυπηρέτησης που προσφέρουν σε πολλούς διαφορετικούς παίκτες στην αγορά, από τον απλό καταναλωτή μέχρι προγραμματιστές και OΤΤs.

Με σκοπό να προσφέρουν την καλύτερη δυνατή εμπειρία για τον χρήστη, το κλειδί για τους παρόχους είναι να έχουν μια ανοικτή και ευέλικτη OSS/BSS αρχιτεκτονική, μέσα στην οποία δίκτυα και συστήματα OSS/BSS θα βρίσκονται σε στενή αλληλεπίδραση. Με την κοινή χρήση δυνατοτήτων και πληροφοριών, τα συστήματα αυτά επιτρέπουν άμεση εικόνα για το πώς το δίκτυο χρησιμοποιείται . Έτσι, οι πάροχοι μπορούν στη συνέχεια να προσαρμόσουν δυναμικά τις υπηρεσίες τους ώστε  να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των μεμονωμένων χρηστών και των συσκευών τους.

Η παρούσα μελέτη της Ericsson εξετάζει τρεις τομείς εντός του OSS/BSS πεδίου, στους οποίους οι πάροχοι πρέπει να επιτύχουν στο ρόλο τους καθώς το τοπίο της αγοράς  τηλεπικοινωνιών αναπτύσσεται :

• Βελτίωση της ικανότητας για ταχεία και δυναμική υποστήριξη των αναγκών των χρηστών και απάντηση στις νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες μέσω των δυνατοτήτων OSS/BSS.

• Διαχείριση των απαιτήσεων για αλληλεπίδραση σε πραγματικό χρόνο μεταξύ του δικτύου, των δυνατοτήτων OSS/BSS, των χρηστών και των συνεργατών.

• Απλοποίηση των OSS/BSS συστημάτων σε μια ανοιχτή και ευέλικτη αρχιτεκτονική με επαναχρησιμοποιήσιμα στοιχεία.

Related Posts