Oracle: Επιβεβλημενη η συνεργασια marketing και IT

Με τη συμμετοχή περισσότερων από 900 στελεχών από τμήματα ΙΤ και marketing απ’ όλο τον κόσμο, ολοκληρώθηκε η έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την Oracle σε συνεργασία με τη Leader Networks και τη Social Media Today, με τίτλο “Socially Driven Collaboration”. Βασικό συμπέρασμα της έρευνας είναι ότι τα 2/3 των συμμετεχόντων αναγνώρισαν την αξία της στενότερης συνεργασίας μεταξύ των δύο τμημάτων, ειδικότερα σήμερα, με την κυριαρχία των φορητών συσκευών και της κοινωνικής δικτύωσης να επιβάλλει αλλαγές σε όλη την επιχείρηση, ειδικότερα στους τομείς του marketing και της τεχνολογίας.

Η έρευνα εντόπισε ότι παρά το γεγονός ότι τα τμήματα marketing και IT αναφέρουν σημαντικά επιχειρηματικά οφέλη από τη συνεργασία μεταξύ των τμημάτων, υπάρχει ακόμα περιθώριο βελτίωσης. Πιο συγκεκριμένα, μόνο το 36% των συμμετεχόντων από τμήματα marketing και το 26% των συμμετεχόντων από τμήματα IT ανέφεραν ότι υπάρχει συνεργασία μεταξύ τους “συχνά” σε διάφορα έργα. Αντίστοιχα, λίγο περισσότεροι από τους μισούς συμμετέχοντες από τμήματα marketing και από τμήματα IT αξιολόγησαν τη μεταξύ τους συνεργασία ως “επαρκή”. Τέλος, υπήρξε και ένα ποσοστό της τάξης του 16% από στελέχη τμημάτων IT που ανέφεραν ότι η συνεργασία με το marketing είναι “ανύπαρκτη”.

Το θετικό στοιχείο που αναδείχθηκε είναι ότι πολύ λίγοι από τους συμμετέχοντες ανέφεραν ότι συνεργάζονται λιγότερο από ό,τι ένα χρόνο πριν. Επιπλέον, το 41% των συμμετεχόντων από τμήματα marketing και το 38% των συμμετεχόντων από τμήματα IT δήλωσαν ότι υπάρχει βελτιωμένη συνεργασία σε σχέση με ένα χρόνο πριν.  Στα πλεονεκτήματα της στενότερης συνεργασίας, περιλαμβάνονται τα πιο ισχυρά και ελκυστικά μηνύματα marketing, η ταχύτερη διάθεση στην αγορά, η καλύτερη υιοθέτηση των προϊόντων, η μείωση του κόστους των έργων και τα λιγότερα ελαττώματα σε προϊόντα και υπηρεσίες.

Related Posts