Οι νεοι αλλαζουν ριζικα τo εργασιακο περιβαλλον υποστηριζει η Ericsson

Μια νέα έρευνα που πραγματοποίησε το ConsumerLab της Ericsson στις ΗΠΑ με τίτλο “Νέοι επαγγελματίες στη δουλειά”, εστίασε στους εργαζόμενους ηλικίας 22-29 στις Η.Π.Α., που έχουν ανώτατη μόρφωση και οι οποίοι φαντάζονται τους εαυτούς τους σε ηγετικές θέσεις στο μέλλον. Η νέα γενιά που εισέρχεται στο εργατικό δυναμικό – οι λεγόμενοι και Millennials –ασκεί μεγάλη επιρροή στη μελλοντική διαμόρφωση του εργασιακού περιβάλλοντος, το οποίο μάλιστα αναμένεται να αλλάξει ριζικά ώστε να “απαντήσει” στις απαιτήσεις της νέας γενιάς εργαζομένων.   

Κάποια σημαντικά ευρήματα αυτής της έρευνας είναι ότι οι Millennials χειρίζονται καλά την προσωπική τους ζωή εν ώρα εργασίας και θεωρούν τη διαπροσωπική επικοινωνία κατά τη διάρκεια της εργασίας τους ως δικαίωμα και όχι ως παροχή. Ελέγχουν τακτικά το Facebook, συμμετέχουν σε ανταλλαγή άμεσων μηνυμάτων και στέλνουν και λαμβάνουν κείμενα στις συσκευές τους καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας.

Η Ann-Charlotte Kornblad, Senior Advisor στο ConsumerLab της Ericsson, λέει: “Θέλουν στενές σχέσεις με τους ανωτέρους τους και αναμένουν συχνή ανατροφοδότηση. Δε τους αρέσει η ασάφεια και αναμένουν διαφάνεια και αμεροληψία σε όλες τις συναλλαγές τους. Ένας πολύ σημαντικός παράγοντας για πολλούς νέους είναι η διατήρηση ισορροπίας μεταξύ εργασίας και ελεύθερου χρόνου και προσδοκούν πως οι εργοδότες  θα βρουν λύσεις προκειμένου να τους βοηθήσουν να το επιτύχουν”.

Το 45% των Millennials χρησιμοποιούν τα προσωπικά τους τηλέφωνα, που πληρώνουν μόνοι τους, στη δουλειά, τάση που ξεκάθαρα δείχνει ότι σταδιακά το BYOD θα επικρατήσει.

Η ιδανική εταιρεία, στα μάτια των νέων, προσφέρει τα εξής:
• ικανοποιητική εργασία
• δυνατότητα multitasking
• προσήλωση στο στόχο – να έχουν την ευθύνη του πότε και από πού δουλεύεις
• την ευκαιρία να δουλεύουν σε ομάδες και με άτομα τις ηλικίας τους
• μια επίπεδη οργάνωση
• αφοσιωμένο, προδραστικό διευθυντή
• ξεκάθαρες κατευθύνσεις και προοπτικές- συνεχή ανατροφοδότηση
• διαφάνεια
• σεβασμός στην ισορροπία εργασίας/ ζωής
• στενή σχέση με το διευθυντή
• σύγχρονη τεχνολογία, ειδικά στον τομέα της επικοινωνίας

Το report του ConsumerLab είναι διαθέσιμο στο
http://www.ericsson.com/res/docs/2013/consumerlab/young-professionals-at-work.pdf

Related Posts