Νεοι, γυναικες και ευποροι καθοριζουν το μελλον της τεχνολογιας

Μια νέα μελέτη από την Intel, που πραγματοποιήθηκε μεταξύ 12.000 ενηλίκων από διάφορες χώρες του κόσμου, αμφισβητεί τις υπάρχουσες αντιλήψεις αναφορικά με τους πρωταθλητές της τεχνολογίας και τις τάσεις. Η έρευνα αποκαλύπτει, ότι τα άτομα που ανήκουν στη γενιά των millennials (ηλικίες 18-24), είναι οι λιγότερο ενθουσιώδεις με τη σημερινή τεχνολογία, είναι όμως αισιόδοξοι για τη μελλοντική τεχνολογία που θα προσφέρει μια πιο εξατομικευμένη εμπειρία, ενώ παράλληλα οι γυναίκες στις χώρες των αναδυόμενων αγορών, είναι οι πιο αισιόδοξες σχετικά με τις καινοτομίες στον τεχνολογικό τομέα.

Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι γυναίκες άνω των 45 ετών είναι ελαφρώς πιο πιθανό να δηλώσουν ότι οι άνθρωποι δεν χρησιμοποιούν αρκετά την τεχνολογία, σε σύγκριση με δηλώσεις νεότερων γυναικών. Επίσης, είναι πιο πιθανό να υποστηρίξουν ότι η τεχνολογία βελτιώνει τη συμπεριφορά των ανθρώπων, βοηθώντας τους να εμβαθύνουν στις σχέσεις τους.

Επίσης, η έρευνα αποκάλυψε ότι τα άτομα με υψηλά εισοδήματα είναι τα πιο πρόθυμα να μοιραστούν ανώνυμα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως τα αποτελέσματα των εργαστηριακών δοκιμών και ταξιδιωτικές πληροφορίες. Είναι επίσης πιο πιθανό να είναι κάτοχοι τεχνολογικών συσκευών και να ενασχολούνται πιο συστηματικά με την τεχνολογία.

Τα βασικά ευρήματα του  “Βαρόμετρου Καινοτομίας” της Intel έχουν ως εξής:

• Από τη γενιά των millennials, το 59% πιστεύει, ότι η κοινωνία βασίζεται πάρα πολύ στην τεχνολογία και ότι απομακρύνει τους ανθρώπους (61%).

• Περισσότερο από το ένα τρίτο (36%) πιστεύει ότι η τεχνολογία θα πρέπει να αντιλαμβάνεται τη συμπεριφορά και τις προτιμήσεις τους, καθώς τη χρησιμοποιούν.

• Διατηρώντας θετική στάση απέναντι στο μέλλον της τεχνολογίας στις χώρες τους, πάνω από το 70% των νέων της γενιάς των millennials θα υποδεχόταν θετικά τους έξυπνους δημόσιους χώρους στάθμευσης και τον έλεγχο της κυκλοφορίας για τα οχήματα έκτακτης ανάγκης, τις εφαρμογές που παρακολουθούν τις συνήθειες εργασίας τους και τα έξυπνα χάπια που παρακολουθούν την υγεία τους.

• Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι γυναίκες ηλικίας άνω των 45 ετών είναι πιο πιθανό να υποστηρίξουν ότι οι άνθρωποι δεν χρησιμοποιούν αρκετά την τεχνολογία, σε σχέση με νεότερες γυναίκες και αυτό το συναίσθημα είναι ιδιαίτερα ισχυρό στις χώρες με αναδυόμενες αγορές. Στη Βραζιλία, το 42% των γυναικών άνω των 45 ετών, δηλώνει ότι οι άνθρωποι δεν χρησιμοποιούν την τεχνολογία αρκετά, σε σύγκριση με μόλις το 27% των ατόμων κάτω των 45 ετών.

• Οι γυναίκες μεγαλύτερης ηλικίας είναι πιο πιθανό να δηλώσουν ότι η τεχνολογία κάνει τους ανθρώπους πιο προσιτούς. Στην Κίνα, το 79% των γυναικών άνω των 45 ετών, υποστηρίζει ότι η τεχνολογία φέρνει τους ανθρώπους πιο κοντά, έναντι του 64% των νεαρών γυναικών που υποστηρίζουν το αντίθετο.

• Οι γυναίκες στις χώρες με αναδυόμενες αγορές, πιστεύουν ότι η τεχνολογία θα οδηγήσει στη βελτίωση της εκπαίδευσης (66%), των μεταφορών (58%),της εργασίας (57%) και της υγειονομικής περίθαλψης (56%).

• Από τα άτομα με υψηλά εισοδήματα, το 81% θα μοιράζονταν ανώνυμα προσωπικά στοιχεία, όπως εργαστηριακές εξετάσεις και δείκτες για την κατάσταση της υγείας τους, με σκοπό την υποστήριξη της έρευνας, σε σύγκριση με το 71% των ατόμων με εισόδημα μεσαίου ύψους και το 66% των ατόμων με χαμηλά εισοδήματα.

• Όταν ρωτήθηκαν αν θα μοιράζονταν προσωπικά δεδομένα με αντάλλαγμα τη μείωση του κόστους των φαρμάκων, το ποσοστό των ατόμων με χαμηλό εισόδημα οι οποίοι συμφώνησαν ανέβηκε στο 80%.

• Τα άτομα με υψηλότερα εισοδήματα, είναι πιο πρόθυμα να επιτρέψουν σε μια εφαρμογή να ενημερώνεται για τις συνήθειες της εργασίας τους με στόχο να τους βοηθήσει να γίνουν πιο αποτελεσματικοί (77% των ατόμων με υψηλά εισοδήματα σε σχέση με 63% των ατόμων με χαμηλά εισοδήματα).