19.3 C
Athens
18/04/2024
Biztech

Νέο έργο για την Retail Link

Τη συνεργασία της με την ελληνική αλυσίδα καταστημάτων ΜΕΤΡΟ, ανακοίνωσε η Retail Link, (μέλος του ομίλου Entersoft ), στο πλαίσιο για την αυτοματοποίηση της καταχώρησης τιμολογίων μέσω της λύσης e-invoicing EDI.

H METΡΟ είναι ο ηγέτης στην ελληνική αγορά των Super Market – Cash & Carry, με διαρκώς αναπτυσσόμενο αριθμό σημείων πώλησης, που ανέρχεται ήδη στα 45 καταστήματα χονδρικής και 58 σημεία λιανικής με τα καταστήματα My Market. Ακριβώς για τους παραπάνω λόγους η λύση της αυτοματοποιημένης καταχώρησης των εισερχομένων παραστατικών από τους προμηθευτές της, αποτελεί στρατηγική επιλογή μείωσης λειτουργικού κόστους και ενίσχυσης ανταγωνιστικότητας, αφού καθιστά δυνατή την ταχύτερη εξυπηρέτηση των διαδικασιών ελέγχου και καταχώρησης παραστατικών και συνακόλουθα την ολοκλήρωση των πληρωμών προς τους συνεργαζόμενους προμηθευτές.

Άμεσος στόχος της αλυσίδας ΜΕΤΡΟ είναι να επεκτείνει το δίκτυο EDI διασύνδεσης με τους προμηθευτές της, με στόχο την ταχύτερη ολοκλήρωση των διαδικασιών καταχώρησης παραστατικών απευθείας στα συστήματα, την ταχύτερη εξυπηρέτηση των πληρωμών και την ενίσχυση των συνεργατικών σχέσεων με τους προμηθευτές της.

Σχετικά άρθρα

Philips 349P7FUBEB: Και ultra-wide και κυρτή

ENISA: ανησυχίες και κίνδυνοι από το BYOD

dmallas

Η IBM μπαίνει δυνατά στο “Internet of Things”

Kitriniaris

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα