Νεες λυσεις στο Wincor World

Με καινοτόμες ιδέες και πληθώρα λύσεων hardware, software και υπηρεσιών, πραγματοποιήθηκε σε νέο εκθεσιακό χώρο, στη πόλη Rheda της Γερμανίας η ετήσια έκθεση Wincor World 2012 της εταιρείας Wincor Nixdorf, αποτελώντας το επίκεντρο της παγκόσμιας αγοράς για τεχνολογίες IT που απευθύνονται σε τράπεζες και στην αγορά του retail. Στην έκθεση συμμετείχαν 46 συνεργάτες της εταιρείας, παρουσιάζοντας πάνω από 500 λύσεις και υπηρεσίες για τον τραπεζικό τομέα, το λιανεμπόριο, την μαζική εστίαση και τα πρατήρια βενζίνης.

Στο κέντρο του τραπεζικού τομέα, βρέθηκαν οι λύσεις για το τραπεζικό κατάστημα, με highlights εκείνες που ενισχύουν την εξυπηρέτηση πελατών και των προωθητικών ενεργειών και πωλήσεων εντός των υποκαταστημάτων, καθώς και λύσεις που απλοποιούν τις διαδικασίες σε όλα τα κανάλια: από τη self-service ζώνη και το front office στις κινητές συσκευές και τις digital οθόνες.

Επιπλέον, παρουσιάστηκαν εκδοχές προϊόντων της σειράς συστημάτων CINEO και συνδυασμοί αυτών με λύσεις λογισμικού που επιφέρουν εξοικονόμηση όσον αφορά τη διαχείριση χρηματικού στα τραπεζικά υποκαταστήματα. Ξεχωριστό ενδιαφέρον είχε η παρουσίαση της αναβάθμισης ενός monofunctional CINEO ATM σε recycling, στα πλαίσια της δυνατότητας επέκτασης της λειτουργικότητας των συστημάτων με στόχο την συνεχή προσαρμοστικότητα στις ανάγκες του τραπεζικού ιδρύματος, και η επίδειξη ανεφοδιασμού ενός CINEO ATΜ με κασέτα χαρτονομισμάτων η οποία είχε αφαιρεθεί από CINEO ATS εξασφαλίζοντας αυτόματη παρακολούθηση και ενημέρωση επί της διαδικασίας. Αναφορά υπήρχε σε καινοτόμες λύσεις security και στην επικείμενη μετάβαση των συστημάτων σε Windows7.   

Η έκθεση είχε αναφορά και στο mobile banking, παρουσιάζοντας ολοκληρωμένες end-to-end λύσεις για τους παρόχους δικτύων, τις τράπεζες και τους τελικούς πελάτες. Highlight αποτέλεσε η εύρεση πλησιέστερου διαθέσιμου ΑΤΜ με την χρήση του smartphone και η δυνατότητα ενεργοποίησης συναλλαγών ανάληψης μετρητών από τα smartphone πελατών ολοκληρώνοντάς τις σε ένα ΑΤΜ με την χρήση της τεχνολογίας NFC.

Τονίστηκε ιδιαιτέρως επίσης, η δυνατότητα central operations management από την Wincor Nixdorf ως εξωτερικό πάροχο, με στόχο τη βελτιστοποίηση των επιχειρηματικών διαδικασιών – από την εγκατάσταση των συστημάτων, στην διαχείριση των λειτουργιών τους έως και το outsourcing.

Στον τομέα του retail, παρουσιάστηκαν  λύσεις που συρρικνώνουν το λειτουργικό κόστος μιας επιχείρησης με πρωτοπόρες αυτοματοποιημένες διαδικασίες self check out ανεξάρτητα από το μέγεθος ή από τον τύπο του καταστήματος, συντελώντας στην βελτίωση της αγοραστικής εμπειρίας, καθώς και του χρόνου αναμονής των πελατών, αυξάνοντας παράλληλα  την αποδοτικότητα των εργαζομένων. Υπηρεσίες πλαισιώνουν όλες τις λύσεις και τα πληροφοριακά συστήματα σε ολόκληρο τον κύκλο ζωής τους, διασφαλίζοντας την εύρυθμη λειτουργία του δικτύου των καταστημάτων λιανικής. 

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην παρουσίαση της σουίτας εφαρμογών TP Application Suite, που περιλαμβάνει το TP.net, μια ενιαία πλατφόρμα που αποσκοπεί στην οργάνωση και λειτουργία ενός καταστήματός λιανικής. Οι λειτουργίες του TP.net εφαρμόζονται ήδη  σε όλους τους κλάδους του Retail παγκόσμια, με εξαιρετική επιτυχία.   

Παρουσιάστηκε μία πλήρης γκάμα συστημάτων διαχείρισης και ασφαλούς αποθήκευσης καθώς και ανακύκλωσης  χαρτονομισμάτων και κερμάτων. Τα αποθηκευτικά μέσα αυτών των συστημάτων (κασέτες ΑΤΜ) μπορούν να μεταφερθούν από τις CIT εταιρείες κατά τον ίδιο τρόπο που μεταφέρονται οι κασέτες των ΑΤΜ και να αντικαθίστανται από αυτές. Μεταξύ των συστημάτων αυτού του τύπου, παρουσιάστηκαν και συστήματα self-checkout           (αυτοεξυπηρέτηση και πληρωμή από τον πελάτη), φορητές συσκευές αγορών καθώς και πληθώρα πρωτοποριακών εναλλακτικών λύσεων για το σημείο πώλησης (POS).

Μια ακόμα ενδιαφέρουσα ιδέα ήταν και η mobile POS λύση της Wincor Nixdorf που βασίζεται στην πλατφόρμα λογισμικού του TP.Net και επιτρέπει στις επιχειρήσεις λιανεμπορίου να προσφέρουν μια μοναδική υπηρεσία στους πελάτες τους, δηλαδή εξυπηρέτηση όχι μόνο στο ταμείο αλλά σε όλο το κατάστημα. Με την χρήση ενός παραδοσιακού ταμείου και ενός mobile POS σε ένα Tablet PC οι λιανέμποροι μπορούν να επεκτείνουν τη διαθεσιμότητα των τερματικών POS σε όλο το κατάστημά τους. Το Tablet PC μπορεί να εισαχθεί σε ειδική θήκη και να αντικαταστήσει την οθόνη αφής του τερματικού POS, επιτρέποντας να πραγματοποιηθούν οι πληρωμές. Τα υπάρχοντα συστήματα POS μπορούν να μετατραπούν εύκολα στη νέα λύση. Αυτό μπορεί να γίνει με μια απλή αναβάθμιση λογισμικού και την αντικατάσταση των οθονών σε Tablet PC (ανεξάρτητα από το λειτουργικό σύστημα).

Τέλος, για την οργάνωση των πρατηρίων με στόχο την βελτιστοποίηση των διαδικασιών τους και την ενοποίηση των συστημάτων πληροφορικής τους, παρουσιάστηκε στην έκθεση η λύση i-SERVICE STATIOΝ που είναι πλήρως καθετοποιημένη και ολοκληρωμένη. Στη λύση μπορεί να περιλαμβάνεται το υλικό (hardware), λογισμικό και υπηρεσίες. Η λύση ενοποιεί όλες τις λειτουργίες και τα δεδομένα ενός σύγχρονου πρατηρίου περιλαμβάνει δε και ενοποιεί όλα τα απαραίτητα interfaces για τη λειτουργία μιας πλειάδας υπηρεσιών και λειτουργιών που γίνονται σε ένα σύγχρονο πρατήριο υγρών καυσίμων σήμερα.

 

Related Posts