22.3 C
Athens
18/04/2024
Biztech

MyMANAGER: Εκποίηση-Παζάρι Βιβλίου

CASE STUDY ΤΗΣ QUALISYS SOFTWARE

Εντατική Λιανική Πώληση με έκδοση 60.000 αποδείξεων στο 20ήμερο λειτουργίας. Ταχύτητα στα ταμεία και στην εξυπηρέτηση!

Η ανάγκη
Η “Εκποίηση-Παζάρι Βιβλίου” είναι ένας θεσμός που διοργανώνεται από τον Ε.Σ.Ε.Β.Ε (www.esebe.gr).
Μερικά από τα προβλήματα που μέχρι τώρα αντιμετώπιζε ο οργανισμός, ήταν ο μεγάλος χρόνος αναμονής του κοινού για την πληρωμή στα ταμεία, η παρακολούθηση του stock σε πραγματικό χρόνο και η έγκαιρη ανατροφοδότηση της αποθήκης από τους εκδότες. Προβλήματα που δημιουργούνταν από την έλλειψη ενός ολοκληρωμένου μηχανογραφικού συστήματος, με δυνατότητες παραμετροποίησης.

Η λύση
Για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα του μεγάλου χρόνου αναμονής του κοινού στα ταμεία, η QUALISYS SOFTWARE υποστηρίζει μηχανογραφικά τον Ε.Σ.Ε.Β.Ε, με το σύστημα Εντατικής Λιανικής Πώλησης είναι MyMANAGER RETAIL.
Το MyMANAGER RETAIL, σε κάθε παζάρι, καλύπτει έως και 5 θέσεις εργασίας και συνδέεται με barcode scanner, barcode έκδοσης ετικετών για τα βιβλία των εκδοτών και ταμειακές μηχανές για γρήγορη λιανική πώληση και έκδοση αποδείξεων. Στο 20ήμερο λειτουργίας κάθε παζαριού, εκδίδονται περισσότερες από 60.000 αποδείξεις και πιστωτικά, ενώ η προσέλευση του κοινού στα ταμεία είναι συνεχής.
Στο Back Office «τρέχει» το MyMANAGER σε 3 θέσεις εργασίας για την έκδοση τιμολογίων και πιστωτικών με δικτυακό φορολογικό μηχανισμό. Ο υπεύθυνος παρακολουθεί σε πραγματικό χρόνο, όχι μόνο τα υπόλοιπα της αποθήκης ανά τίτλο βιβλίου και εκδότη, αλλά και τις υποχρεώσεις προς τους προμηθευτές (εκδότες), τα διαθέσιμα χρήματα ανά ταμείο, τον μέσο όρο είσπραξης ανά ώρα, καθώς επίσης και πολλά άλλα στατιστικά.
Για την υλοποίηση του κεντρικού συστήματος χρησιμοποιείται εξοπλισμός Server με λειτουργικό σύστημα Linux και MySQL database, ενώ τα δεδομένα μεταφέρονται και στο CLOUD για παρακολούθηση κεντρικά.
”Πρόκειται για τη μεγαλύτερη εκδήλωση για το βιβλίο στην Ελλάδα τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια όσον αφορά τον αριθμό συμμετοχής των εκδοτών.” είπε στο «Βήμα» ο εκδότης και πρόεδρος του Ε.Σ.Ε.Β.Ε. Κος Ηλίας Μπουκουμάνης. “Στηριζόμενοι στο μηχανογραφικό σύστημα της QUALISYS SOFTWARE, αυξήσαμε τον αριθμό των διαθέσιμων ταμείων, ώστε το κοινό να εξυπηρετείται πιο γρήγορα. Κατά το παρελθόν υπήρχε αρκετά μεγάλος χρόνος αναμονής στα ταμεία, κάτι που αποφεύχθηκε με επιτυχία.”

Τα πλεονεκτήματα
• Άμεση εγκατάσταση του συστήματος και λειτουργία από την 1η ημέρα έναρξης
• Ταχεία εξυπηρέτηση του κοινού
• Εύχρηστο και ελεγχόμενο περιβάλλον εργασίας (POS PC) για τους ταμίες
• Άμεση παρακολούθηση των ταμείων
• Πλήρης έλεγχος του stock αποθήκης σε πραγματικό χρόνο
• Γρηγορότερες αποπληρωμές προμηθευτών (εκδοτών)
• Συνοπτικές και ολοκληρωμένες εκκαθαρίσεις υπολοίπων
• Ταχύτερη διαδικασία ανατροφοδότησης αποθήκης

Βασικές Λειτουργίες
• Ενιαία φόρμα διαχείρισης κινήσεων λιανικής πώλησης με χρήση οθόνης αφής και Barcode
• Διαχείριση αποθήκης και έλεγχος χαμηλού stock με οπτική σήμανση
• Εύχρηστες αναζητήσεις κωδικών, ειδών, συνόλου
• Ακύρωση προϊόντος κατά την πώληση
• Εμφάνιση του μερικού συνόλου κατά την πώληση
• Αυτόματος υπολογισμός στα ρέστα του πελάτη
• Αναμονές πώλησης και ταυτόχρονη εισαγωγή νέας
• Ταυτόχρονη εξυπηρέτηση πελατών κατά την πώληση
• Πώληση ταχυκίνητων προϊόντων με ή χωρίς barcode scanner, με οθόνη αφής
• Αναλυτική ή συγκεντρωτική αναφορά ταμείου λιανικής πώλησης
• Αναλυτική παρουσίαση εσόδων / εξόδων και γράφημα
• Άμεση επικοινωνία με το εμπορικό κύκλωμα (Back Office)
• Σύνδεση με Φορολογικές Ταμειακές Μηχανές, ΑΔΗΜΕ και Φορολογικούς Μηχανισμούς
• On line σύνδεση υποκαταστημάτων

Mε μια ματιά
Οργάνωση: «Εκποίηση-Παζάρι Βιβλίου»
Υπεύθυνος: Κος Μπαζίνας Νίκος
Σωματείο: Ε.Σ.Ε.Β.Ε.

Λύση: MyMANAGER
Όγκος (20ήμερο):  
> 60.000 αποδείξεις
> 500 Δελτ. Παραλ.
> 1.000 Τιμολόγια
> 1.000.000 εγγραφές

Στόχος
Ένα ενιαίο μηχανογραφικό σύστημα για την διαχείριση πωλήσεων (λιανική, τιμολόγια) και αποθήκης. Μείωση του χρόνου εξυπηρέτησης για αποφυγή ουρών στα ταμεία. Γρήγορη παρακολούθηση stock.

Λύση
MyMANAGER
Ολοκληρωμένο μηχανογραφικό σύστημα εντατικής λιανικής πώλησης, έκδοσης τιμολογίων και on-line παρακολούθηση αποθήκης σε συνδυασμό με POS PC’s, ταμειακές μηχανές και φορολογικό μηχανισμό.

Η QUALISYS SOFTWARE είναι πάντα συνεπής στο χρονοδιάγραμμα που ορίζει εξ΄ αρχής, όσο αφορά την εγκατάσταση και παραμετροποίηση του λογισμικού MyMANAGER και την προμήθεια του εξοπλισμού.

Σχετικά άρθρα

Η Oracle Database 21c διαθέσιμη στο Oracle Cloud με 200 νέες καινοτομίες

Giorgos Athanassiadis

Με digital signage λύσεις και video wall η LG στην HORECA 2020

SAP: Επενδύει στην Ελλάδα

Channel-Manager

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα