17.1 C
Athens
29/03/2024
Biztech

Μόνο οι μισές από τις μεγάλες εταιρείες έχουν ισχυρή mobile στρατηγική

Περισσότερο από έξι χρόνια μετά το πρώτο iPhone, τρία χρόνια μετά το πρώτο iPad και εν μέσω μιας mobile αγοράς που παρουσιάζει εκρηκτική άνοδο, λιγότερες από τις μισές μεγάλες επιχειρήσεις έχουν καταρτίσει ολοκληρωμένη στρατηγική για την mobile εποχή. Αυτό τουλάχιστον είναι το συμπέρασμα της έρευνας που διεξήγαγαν από κοινού η IBM και η Oxford Economics, με δείγμα 600 επιχειρήσεις σε 29 χώρες. Όλες οι επιχειρήσεις που συμπεριελήφθησαν στην έρευνα έχουν ετήσιο τζίρο πάνω από $500 εκατομμύρια, ενώ το 33% έχει ετήσια έσοδα άνω των $5 δις.

Η μετάβαση στη mobile εποχή αναδεικνύει παρόμοιες προκλήσεις για τις επιχειρήσεις με εκείνες που κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν πριν από 15 χρόνια, όταν αναδυόταν ο κόσμος του διαδικτύου, αναφέρουν η IBM και η Oxford Economics. Μόνο το 50 % των οργανισμών που συμμετείχαν στην έρευνα συμφώνησαν ότι η mobile στρατηγική τους ευθυγραμμίζεται με τη συνολική επιχειρηματική τους στρατηγική ενώ ακόμη λιγότεροι απάντησαν καταφατικά στο ερώτημα αν έχουν οικοδομήσει έναν σταθερό μηχανισμό χρηματοδότησης και δομές που θα λαμβάνουν πρωτοβουλίες με άξονα το mobile.

Από τις εταιρείες που δήλωσαν ότι ηγούνται στην κατάρτιση mobile στρατηγικής (περίπου 14 % του συνολικού αριθμού των συμμετεχόντων ), το 73% κατέγραψε μετρήσιμες αποδόσεις από την επένδυση που είχε κάνει στο mobile. Ένα βασικό όφελος, ήταν βελτίωση της παραγωγικότητας των εργαζομένων καθώς και ο ταχύτερος χρόνος ανταπόκρισης στις απαιτήσεις των πελατών.

Η έρευνα επεδίωξε την αποσαφήνιση ενός ευρέως φάσματος θεμάτων, συμπεριλαμβανομένων της ασφάλειας, της ολοκλήρωσης των συσκευών με την ήδη υπάρχουσα τεχνολογία των επιχειρήσεων και τις προκλήσεις  που ανακύπτουν από την υιοθέτηση του μοντέλου Bring-Your-Own-Device .

Η έρευνα αποκάλυψε επίσης ότι το social networking είναι μια πρόσφατη αλλά ισχυρή τάση στο mobile, η οποία προσφέρει στις επιχειρήσεις τη δυνατότητα να έχουν οι εργαζόμενοι σχεδόν άμεσo feedback από συναδέλφους τους, σχετικά με προβλήματα που αντιμετωπίζουν. Μάλιστα σημαντικό στοιχείο είναι ότι το feedback αυτό μπορεί να προέλθει από ειδικούς της εταιρείας από όλο τον κόσμο.

Η έρευνα των IBM/Oxford Economics  είναι διαθέσιμη εδώ.

Το BizTech.gr χρησιμοποιεί συνδέσεις Vodafone Internet 4Sharing για να σας φέρνει πάντα πρώτο κάθε εξέλιξη.
 

Σχετικά άρθρα

Στρατηγική επέκταση της Prosvasis στη Βόρεια Ελλάδα

Giorgos Athanassiadis

ViewSonic VX3276-mhd: 32 «γεμάτες» ίντσες για διασκέδαση και εργασία

H CPI επενδύει στην αγορά του AUTO ID

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα